Nartun naintia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HimoHeikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HimoHeikki

Vieras
Tekisi nyt kovasti mieleni työntää tummanpunaiseksi turvonneen kyrpäni himokkaaseen nartun perseesi. Ah, kun tuntuisi namilta puristella pystyssä olevan naitavan perseen tiukan kolon kairauksen ohella pakaroitasi ja roikkuvia tissejä...

Menehän selällesi sanon, ja tulen luoksesi sängynlaidalle. Vedän sinut lantiostasi peppu reunalle ja hivutan pikkuhousut pois. Katsotaas mitä täällä on tarjolla. Nostan jalkasi levälleen paljastaen herkkusi täysin armoilleni. Hmm, näyttääpäs narttu hyvältä. Tiedätkös, taidanpa maistaa vähän.

Mennään siis heti asiaan! En vastustele ollenkaan aikomuksiasi. Työnnä sormesi sisään ja tunnet kosteuden...Minä etsin sinun kullisi ja hiveln sitä. Laitat kätesi selkäni alle ja avaat rintsikoitten hakaset ja nyt olen alastomana edessäsi...

Mitä sitä jarruttelemaan, nartut lämpenee aikanaan. Kaksi sormeani sukeltaa kosteikkoosi. Nyt saatkin kyytiä tyttöseni. Kieleni tarrautuu vaativasti klitoriksellesi, ja toinen käteni siirtyy rutistelemaan rintaasi ja nipistää nänniäsi. Tutkitaanpas tavara,hmm, sanon ja työnnän kieleni peppuusi, kierrellen, vaatien.

Ei tässä mitään päiväkirjoja kerkiä. Narttu kuin narttu. Tunnustusten aika, kuinkas tuhma sitä on oltu? Jos käyttäydyt niin saatan tyhjentää pallini palkinnoksi.

Vastahakoisesti luovun sinusta ja tulen sängylle viereesi. Suutelemme kiihkeästi ja syleilemme. Käännän sinut toisin päin jotta pääsemme molemmat hiukan maistelemaan, onkin aika että kaluni pääsee jo punaisten huuliesi syleilyyn.

Tule päälleni ja työnnä hitaasti ja rauhallisesti Kalusi sisääni. Istut päälläni. Hiveln rintaasi ja siinä hivelet vastaani,siirtyen ylemmäsi rinnoilleni. Alat liikkumaan sisälläni ja pikku hiljaa työnnät....syvemmälle ja syvemmälle tahtia nopeuttaen.

Työntelen suuhusi, huh, onpas sinulla herkullinen kieli. Otan molemmin käsin kiinni hiuksistasi ja vedän sinua ylemmäksi, lähemmäs minua. Nam, otat kaluani yhä syvemmälle. Mutta nyt riittää. Nousen päältäsi, ja käännän sinut mahallesi sängylle. Herkullinen peppusi on mahtavasti tarjolla. Hmm, mitähän se olikaan mitä piti -mietin...

Yhteistyössä