Nastolassa asuvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja norinkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

norinkka

Vieras
Kiinnostaisi tietää millainen paikka Nastola olisi lapsiperheille.

Löytyykö Nastolasta kaikki palvelut vai täytyykö aina lähteä Lahteen asti?

Mitä mieltä asuinalueista? Onko Turranmetsä turvallinen paikka ja asuuko alueella paljon lapsia.

Meillä neljä lasta ja kaks collieta ja omakotitalo olisi haussa. Rivari elämää takana 14 v. ja nyt riittää...

Löytyykö Nastolasta agility rataa ollenkaan, google ei mulle ainakaan kertonut.

Kiits jos joku vois valaista! :)

Nastola on mun mielestä kiva paikka. Ollaan asuttu muutama vuosi Villähteellä, eli ei ihan siinä "ytimessä". Turranmetsässä ollaan joskus käyty leikkarilla ja vaikuttaa ihan mukavalta ja rauhalliselta alueelta, lapsiperheitä taitaa olla melko paljon. Rakokiven ostari on ihan lähellä kävelymatkan päässä. Sieltä löytyy S ja K-kauppa, Seppälä, Lidl, pankkia, baaria ja pitseriaa. Lisäksi uimahalli on siinä lähellä, samoin Pajulahden urheiluopisto jossa voi harrastaa vaikka mitä. Hoitopaikkatilanne on sama kuin muissakin paikoissa, eli aina jonkun mielestä jotain vikaa.. Me ollaan kyllä pärjätty.

Neuvolasta erityisesti olen tykännyt, varsinkin äitiysneuvola saa isot plussat. Terveyskeskukseen saa päiväaikoja ihan hyvin. Terveyskeskuksen päivystys muutti juuri lahteen, siellä ei olla vielä käyty, onneksi.

Kiva pieni paikka, rauhassa on saatu olla.

Yhteistyössä