V
"vieras"
Vieras
Heittäkääs jotain, tietoa tai edes hyviä arvauksia...
Mitä maksaa kilo naudan lapaa tällä hetkellä?
Mitä maksaa kilo naudan lapaa tällä hetkellä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28463803:Vähän vaihtelee ostopaikan mukaan, mutta luomunaudan lapaa saa noin 14 /kg.
naudanlihan tuottaja / kasvattaja saa siitä n. 1.70 e / kg. Saattaa olla että kaupassa maksaa enemmän. Ja sama hinta saadaan myös sisä - & ulkofileestä , jotka kaupassa taitavat maksaa "hunajaa" .
Hatusta vetämällä sanoisin, että tehotuotettu on noin 2/3 luomun hinnasta. Mutta siitä on niin monta vuotta, kun olen viimeksi tehotuotettua ostanut, että tuo hatusta vetäminen perustuu siihen, mitä kuvittelen kaupoissa hyllyjen reunassa lukeneen. Voin siis olla väärässäkin.mä taisin sitte yliarvioida hinnan kun eikös luomu ole normaalisti tuplasti kalliimpaa
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28463890:Hatusta vetämällä sanoisin, että tehotuotettu on noin 2/3 luomun hinnasta. Mutta siitä on niin monta vuotta, kun olen viimeksi tehotuotettua ostanut, että tuo hatusta vetäminen perustuu siihen, mitä kuvittelen kaupoissa hyllyjen reunassa lukeneen. Voin siis olla väärässäkin.
No ei sitten ihan huti mennyt tuo 2/3.tehotuotetun mullin ulko- ja kulmapaisti pyöriskelevät nykyään siinä 11 huitteissa
sisä- ja paahtopaisti on noin 15
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28463980:No ei sitten ihan huti mennyt tuo 2/3.
Tuottaja saa kuitenkin hinnan kaikesta muusta kuin sisäelimistä...naudanlihan tuottaja / kasvattaja saa siitä n. 1.70 e / kg. Saattaa olla että kaupassa maksaa enemmän. Ja sama hinta saadaan myös sisä - & ulkofileestä , jotka kaupassa taitavat maksaa "hunajaa" .