Nauraakohan ne mut ulos lääkäristä,

pähkinäinen

Jäsen
10.05.2010
949
1
16
jos käyn valittamassa mun peukaloa. Se meni pois paikoiltaan yli 10v sitten ja oli silloin viikon lastassa. Siitä asti se on kipuillut silloin tällöin ja nyt viime aikoina useammin. Joskus ei meinaa pystyä lasta nostamaan syliin, eikä pääse käteen varaten ylös lattialta. Vai onkohan siinä joku rasitusvammasysteemi? Joku luunsiru siitä EHKÄ oli silloin kuulemma irronnut, voisko se vielä siellä seikkailla tai olla väärässä paikassa jotenkin?

Mietin et lähteeköhän ne kuvaamaan sitä tai mitään vai iskeekö sihen vaan siteen. Siitä en usko mitään hyötyä olevan, kun ei se jatkuvasti särje, vaan silloin tällöin vaan. Nyt taas siivotessa muistin sen kun rättiä väänsin ja nyt näkyy tähtiä.

Minä en voi kuvitella mitään vaivaa mille ne nauraisivat. No ehkä joku pönttöharja ahterissa saattaisi olla sellainen (palstaa lukien). :|

Miksi ne nyt nauraisi, sitä vartenhan ne on olemassa. Mulle naurettiin kun meikäläisellä oli uistin päässä syvällä kiinni ja piti mennä poistamaan se lekuriin ja pistää muutama tikki, sillon niillä oli hauskaa, mutta niin oli mullakin:)

tuo oma lekuri on vähä semmonen et se ei helposti mitään asiaa pistä eteenpäin ellei sitä potki ja sit toisaalta se tekee mitä ihmeellisempiä diagnooseja. mä en taho tohon mitään sidettä turhan takia tielle jos ei sille voi mitään oikeesti tehä.

Yhteistyössä