Nautin vain kun nainen nauttii... Olenko poikkeava?

  • Viestiketjun aloittaja MrPleasure
  • Ensimmäinen viesti
MrPleasure
Rakastellessa keskityn naisen tyydyttämiseen... Voin hieroa, sivellä ja kosketella tuntikausia, ajaa naisen kiimaan. Sitten nuolla orgasmin, uudestaan ja uudestaan, eri tavoin. Käyttää sormea apuna, painella ylös alas... Joskus hoidan naista 4-5 tuntia, ilman että itse laukean. Olenko poikkeava???
 
Asiallinen
Alkuperäinen kirjoittaja MrPleasure:
Rakastellessa keskityn naisen tyydyttämiseen... Voin hieroa, sivellä ja kosketella tuntikausia, ajaa naisen kiimaan. Sitten nuolla orgasmin, uudestaan ja uudestaan, eri tavoin. Käyttää sormea apuna, painella ylös alas... Joskus hoidan naista 4-5 tuntia, ilman että itse laukean. Olenko poikkeava???
Kyllä, olet poikkeava.
Tiedän sen siitä että olen itse aivan samanlainen, ollut koko ikäni.
Haluan "soittaa" naista loputtomasti, löytää hänestä kaikki mahdolliset vivahteet, aina loppusointuihin asti :)
Minulta on usein kysytty että nautinko minä ollenkaan, no totta hitossa nautin, suunnattomasti.
Monilla naisille on suorastaan ongelma se että olen tällainen.
Ovat vissiin tottuneet siihen että mies kontaa yli ja nukahtaa :)
 
mutta liika on liikaa
Et sinä poikkeava ole. Oma miehenikin nauttii siitä, että saa tyydyttää minua kauan ja saa aikaiseksi monta laukeamista. Mutta, mutta… Kun minua ei aina vaan huvita nämä tuntien sessiot. Myös minä haluaisin nähdä mieheni laukeamiset, mutta kun hän vaan tähtää minun mielihyvääni. Vaikka seuraava päivä ei olisikaan työpäivä, niin joskus session pitkittyminen aiheuttaa vain kyllästymistä. Usein sanonkin miehelleni, että nukataanpa välillä, vaikka pari päivää, ja jatketaan sitten.

Minä pidän seksistä ja vaadin sitä säännöllisesti, mutta rajansa kaikella.
 
minä myös
Naisena nautin suunnattomasti miehen hyväilystä, en läheskään aina halua orgasmia itselleni, laukaisen vaan miehen hyvin hitaasti "kiduttaen".
Mutta mies, hän innostuu vasta päästessään räpläämään.
 
The Beautiful One
Olet poikkeava! samalla tavalla kuin kuu on poikkeava planeetta tahtien joukossa:)

Se nainen joka sinun kanssaan paasee sankyyn on "blessed". Olet universumi lahja naiselle, kaikkien vain miehen tyydyttymiseen johtavien vuosisatojen/kulttuurien lomassa.

Uskallan itse vain haaveilla kaltaisestasi miehesta, en ole itse ollut onnekas ilmeisesti kun en ole viela tormannyt;(((( Todellakin olet poikkeus. kiitos kaikkien naisten puolesta etta olet tuollainen kultakimpale.
 
nautiskelijat
Alkuperäinen kirjoittaja The Beautiful One:
Olet poikkeava! samalla tavalla kuin kuu on poikkeava planeetta tahtien joukossa:)

Se nainen joka sinun kanssaan paasee sankyyn on "blessed". Olet universumi lahja naiselle, kaikkien vain miehen tyydyttymiseen johtavien vuosisatojen/kulttuurien lomassa.

Uskallan itse vain haaveilla kaltaisestasi miehesta, en ole itse ollut onnekas ilmeisesti kun en ole viela tormannyt;(((( Todellakin olet poikkeus. kiitos kaikkien naisten puolesta etta olet tuollainen kultakimpale.
...jotka jaksavat ensin varmistaa, että naisensa saa nautintonsa. Meille (myös naiselleni) riittää hyvin, että laukaisen hänet kerran kunnolla ja sen jälkeen minä otan oman osani. Olemme jo iäkkäitä, niin että emme kumpikaan jaksa tuntien sessioita, muta aamulla levänneinä se on makkeinta...
 
blessed
"mutta liika on liikaa" on aivan oikeassa, tavallaan samaa mieltä hänen kanssaan. Minulla myös mies joka nauttii minusta noin, mutta jossakin vaiheessa se saattaa itselläkin puuduttaa, olla "suurennuslasin " alla tuntikausia. Itse vastavuoroisesti nauttisin kovasti siitä, että saan katso kuinka mieheni nauttii...
Kävi joskus alkuajoissa mielessä että onkohan miehellä jotain laukeamisvaivoja tms pervompia mieltymyksiä kun tuntui että minun nautintoni tärkeämpi. Ilmeisesti hän on vain samanlainen nautiskelijä kuin sinä ap :)
 
Pimazu
Joskus on kiva olla keskipisteenä, mutta kyllähän se kaverin nautinnon kokeminen on vähintään puoli ruokaa. Homma menisi helposti joutavaksi turaamiseksi, jos aina vain pyyteettömästi annettaisiin minulle nautintoa. Mies ottakoon välillä omansa, siis minun mielestäni.

 
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja nautiskelijat:
Alkuperäinen kirjoittaja The Beautiful One:
Olet poikkeava! samalla tavalla kuin kuu on poikkeava planeetta tahtien joukossa:)

Se nainen joka sinun kanssaan paasee sankyyn on "blessed". Olet universumi lahja naiselle, kaikkien vain miehen tyydyttymiseen johtavien vuosisatojen/kulttuurien lomassa.

Uskallan itse vain haaveilla kaltaisestasi miehesta, en ole itse ollut onnekas ilmeisesti kun en ole viela tormannyt;(((( Todellakin olet poikkeus. kiitos kaikkien naisten puolesta etta olet tuollainen kultakimpale.
...jotka jaksavat ensin varmistaa, että naisensa saa nautintonsa. Meille (myös naiselleni) riittää hyvin, että laukaisen hänet kerran kunnolla ja sen jälkeen minä otan oman osani. Olemme jo iäkkäitä, niin että emme kumpikaan jaksa tuntien sessioita, muta aamulla levänneinä se on makkeinta...
Näin meilläkin. Kerran ja kunnolla ja sitten siihen päälle kunnon rytistykset, että jää naitu olo molemmille. Jos pitkään yrittäisin jatkaa pelkää suuseksiä tai vaikka naimista, niin tulisi pyyhkeitä ihan varmasti. Onneksi on sellainen nainen, että tulee yleensä kerran ja kovaa. Joskus naidessa sitten vielä toisen kerran, mutta sitä hyvin harvoin. Silti hän nauttii siitä, että saa kunnon rymistyksen, kun on jo itse lauennut.
 
vierailija
Rakastellessa keskityn naisen tyydyttämiseen... Voin hieroa, sivellä ja kosketella tuntikausia, ajaa naisen kiimaan. Sitten nuolla orgasmin, uudestaan ja uudestaan, eri tavoin. Käyttää sormea apuna, painella ylös alas... Joskus hoidan naista 4-5 tuntia, ilman että itse laukean. Olenko poikkeava???
Noin oikea mues tekee!! Niin teen minäkin! Hyvä me!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä