Näyttää siltä, että katkeraa yksinhuoltajaa pahempi on vain

...täällä toinen samanmoinen :) eronnut,karannut...miten vaan - kahden lapsen kanssa itekseni, ja NIIIIN tyytyväinen elämääni ja olooni,etten muista koska viimeksi. Mukavia omia hetkiä sulle,kun lapset olet saanut isänsä matkaan lomailemaan, nauti - niin varmasti teetkin :)

• Tykkää
Reactions: Tirlittan78
Mahtavaa. Joku rotihan sitä pitää olla muutenhan kaikki kohta lemppaa miehensä ;) Olet siis tehnyt elämässä hyvämn valinnan, onnea.
Toi tuilla eläminen on ihan eri juttu... sitä mä en ole koskaan ymmärtänyt, että pukataan liuta lapsia mutta ei ole varaa elättää niitä... mutta se onkin vain henkilökohtainen mielipiteeni...

Sama! Viihdyn elämässäni, enkä ymmärrä koko marttyyri-meininkiä ollenkaan! Ja sitä kuulkaa löytyy myös ydinperheiden äideiltä. Mulla on paljon aikaa itselleni, se aika kun olen lapsen kanssa on intensiivistä ja mukavaa yhdessäoloa, kun akkuja saa ladata tarpeeksi. Oon tosi köyhäkin, mutta yksineläjänä kukaan ei arvostele mun taloudellisesti huonoa uravalintaa ja saan tehdä sitä mitä haluan ja mistä nautin.

Eikä yhtään haittaa ettei täällä asu muita kuin me kaksi. Eipä mulle kuka vaan kelpaiskaan.

Yhteistyössä