Näyttääkö raskaustesti plussan jos 2h sitten viimeksi käynyt pissalla? Nyt olen sekaisin, haamujen haamu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aauttaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aauttaaa

Vieras
testinä predictor early, menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen tai tänään. Testin tekemisestä ehkä vartti nyt ja tuo ilmestyi 5min testin tekemisestä ja oli ensin aivan tositosi vaalea, vaalea se on kyllä nytkin, mutta erottaa kyllä jotenkin. Yritin saada kuvaa, mutta ei onnistunut. Enkä nyt oikein osaa sanoa, että onko tuossa haamujen haamussa väriä vai ei.

Olisikohan pitänyt odottaa vähän kauemmin, kun vain 2h aiemmin olin käynyt pissalla. Toisaalta taas testi on herkkä ja sanoo että jo 4 päivää ennen menkkoja näyttäisi tuloksen.

Voi miksi olen niin malttamaton, enkä odottanut aamupissaan. Prisman liuskatesti näyttänyt aamulla negaa

No nyt sain napattua jonkinlaisen kuvan. Mitä tuosta voisi päätellä? Tosiaan vain 2h edellisestä pissakäynnistä.

Pitääköhän lähteä ostamaan uusi testi, kaapissa olisi prisman liuskatesti vielä, mutta samanmoinen näyttänyt tänään jo negaa.

http://aijaa.com/cHMnVB

Olenko ainoa joka näkee tuossa hailakan viivan? Vielä paremmin näkyy kun kallistaa läppärin näyttöä :O

Mutta olisikohan tuo testi näyttänyt jo 2h pissaamisenkin jälkeen ihan selkeää plussaa (herkkyytensä takia) kun minun ovis on ollut jo 15 päivää sitten? Kyllähän nyt jo pitäisi tulla herkällä testilllä ihan selkeä plussa.

Joo, no minulla näytti tuo testi ihan selkeää haamua kuukautisten odotettuna alkamispäivänä. Mieskin sen näki. Olin testannut sitä varten, että illalla pitkään suunniteltu illanvietto ja raskauden mahdollisuus olemassa, vaikka varsinaisesti ei oltu yritetty eikä siis ihan ovulaation aikaan seksiä harrastettu. No siinä sitten äkkiä keksimään selityksiä ja syitä juomattomuudelle, mutta mitä vielä, kuukautiset alkoi illan aikana. Just kun oli selittelyt selitellyt ja lähtenyt autolla illanviettoon, joka ei suinkaan ole minulle tavallista.

Että en minä kamalasti tuon testin näyttämän haamun varaan laskisi. 15 päivää ovulaation jälkeen viivan pitäisi tosiaan olla vahvempi, vaikka ei aamupissasta olisikaan testiä tehnyt. Mutta pianhan se sinulle selviää, ehkä kannattaa odottaa rauhassa pari päivää ja jos vieläkään ei kuukautisia kuulu, teet sitten uuden testin.

Joo, no minulla näytti tuo testi ihan selkeää haamua kuukautisten odotettuna alkamispäivänä. Mieskin sen näki. Olin testannut sitä varten, että illalla pitkään suunniteltu illanvietto ja raskauden mahdollisuus olemassa, vaikka varsinaisesti ei oltu yritetty eikä siis ihan ovulaation aikaan seksiä harrastettu. No siinä sitten äkkiä keksimään selityksiä ja syitä juomattomuudelle, mutta mitä vielä, kuukautiset alkoi illan aikana. Just kun oli selittelyt selitellyt ja lähtenyt autolla illanviettoon, joka ei suinkaan ole minulle tavallista.

Että en minä kamalasti tuon testin näyttämän haamun varaan laskisi. 15 päivää ovulaation jälkeen viivan pitäisi tosiaan olla vahvempi, vaikka ei aamupissasta olisikaan testiä tehnyt. Mutta pianhan se sinulle selviää, ehkä kannattaa odottaa rauhassa pari päivää ja jos vieläkään ei kuukautisia kuulu, teet sitten uuden testin.

Mutta sulle on saattanut käydä niin, että "kiinnittynyt" munasolu on irronnut, eli ns kemiallinen raskaus. Liian aikaisin jos testaa herkällä testillä niin saattaa käydä niin. Jos olisit seuraavana päivänä tehnyt testin, siinä olisi saattanut yhä olla se haamuplussa.

Lisäksi tuo prisman liuskatesti nega aamulla ja siinäkin lukee, että voisi jo samana päivänä tehdä kun menkkojen pitäisi alkaa. Ehken vain ole raskaana :(

Ota ap huomioon se, että se hedelmöittynyt munasolu matkaa monta päivää sieltä torvesta kohtuun. Kiinnittyminenkin ottaa oman aikansa, joten välttämättä vielä oletettujen menkkojen oletettuna alkamispäivänä ei näy testissä mitään.
Plus, rh voi nousta tosi hitaastikin, vaikka raskaus muuten kehittyykin normaalisti. :)
Tsemppiä ap! :)

Pakkohan minun on nyt illemmaksi ja vielä huomisaamuksi hakea uudet testit, kerran tämä nyt oli näin epäselvä. Kävin vielä tihrustamassa testiä ja nyt tunnin jälkeen näkyy kyllä vielä selkeämmin

Mä en valitettavasti näe tuossa edes haamua. Itse oon saanut rfsu:n testeillä plussan aika aikaisinkin, mutta kyllähän digitesti olisi luotettavampi. Ja tietty se pari päivää odottelua ;)

No minäpä odottelen :)

Tuossa testissä on ikävästi kiiltelevä lasi ikkunoiden päällä minkä takia saattaa tulla heijastuksia, avasin vielä "kasetin" ja katsoin siis pelkkää testiliuskaa ja kyllä siinä näkyi vielä selkeämmin toinenkin viiva. Ehkä huomenaamulla saan jo selkeämmän tuloksen.

Olen vain hämmentynyt, kun edellisessä raskaudessa sain jo vahvan positiivisen samana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja nyt sitten tuollainen testitulos aamuisen negan jälkeen.

Yhteistyössä