Ne, joilla ISTUKKA etuseinässä, milloin olette tunteneet ekat LIIKKEET??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännittävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jännittävää

Vieras
Elikkäs, mä oon raskaana rv 15 ja tässä kovasti odotellaa, milloin ne liikkeet alkaisi tuntua... Kuulemma ei pitäisi lääkärin mukaan istukan sijainnin vaikuttaa millään tavalla liikkeiden tuntemiseen, se kuulemma on harhaluulo. Mutta miten on kokemusten laita plussalaisilla? Kellä muilla istukka ollut etuseinässä ja milloin olette tunteneet ekat liikkeet??
Jännityksellä tässä niitä odotellaan.. :heart:

Mä en huomannut eroa liikkeiden tuntemiseen, kun istukka oli etuseinässä. Voi olla, että supisteli herkemmin, jolloin vauvan liikket useimmiten aloitti supistuksen. Mulla siis supisteli paljon aikaisemmin, kuin aloin tuntea noita liikkeitä jotain viikolla 16-17.

ahaa, kivaa,kun monilla tuntunut jo näillä viikoilla.. välillä on tuntunut pientä kuplahtelua massussa, en tiedä mitä se on, mutta toivottavasti pian alkaisin tuntea liikkeet... sitä odotellessa.. se on varmasti ihana tunne, kun ekat liikkeet tuntee.... =)

Mulla meni ihan hassusti, kun ekasta tunsin sellasia epämääräsiä kuplimisia ja nykimisiä jo jossain rv 16 ja siitä voimistuen, mut tästä toisesta tuntu vasta myöhään, joskus rv22 tai jtn. Molemmissa istukka etuseinässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ahaa, kivaa,kun monilla tuntunut jo näillä viikoilla.. välillä on tuntunut pientä kuplahtelua massussa, en tiedä mitä se on, mutta toivottavasti pian alkaisin tuntea liikkeet... sitä odotellessa.. se on varmasti ihana tunne, kun ekat liikkeet tuntee.... =)

Ne liikkeet tuntuu kuplilta aluksi. Semmosislta pehmeiltä vissykuplilta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
13+1, toinen raskaus. Istukka edessä..

tähän en itse usko henkilökohtaisesti... vauva on tuolloin kokonaisuudessan max 7 cm pitkä, ei sellaisia voi vain vielä tuntea!
Mikä ihmeen kiire ihmisillä on tuntea noita liikkeitä..

Itse luulin ja oiln IHAN varma että toisessa raskaudessa tunsin liikkeet rv 14, vaan enpä tiennyt että pieni oli jo kuollut viikkoa aiemmin :(
eli ihminen on erehtyväinen

Yhteistyössä