Ne, joilla synnytys alkanut muutaman viikon ennen laskettua aikaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos!

Vieras
...kuinka lähti käyntiin? Millaisia oireita synnytystä edelsi?

Voiko yhtäkkiä alkaneet harmittoman tuntuiset mahakovotukset käynnistellä synnytystä? Niitä tulee pitkin päivää. Miten niitä voisi vahvistaa? Eihän, enhän minä malttamaton ole :D Rv 38 menossa, viime viikolla olin tarkastuksessa sormelle auki (on kuulemma normaalia toista kertaa synnyttävälle, eikä ennakoi mittään) ja maha on miehen mukaan laskeutunut eilisestä. Ja taidan tunteakin sen, kun alapää on kumman hellä :/

mulla alko nyt kolmas rv38+5 verisellä vuodolla joka lisäänty rv38+6 ja mukaan tuli heti aikas kovat ja säännölliset supparit.. kaksi ekaa meni melki 2vko yli, joten outoa oli että alkoi aikaisemmin tulemaan kolmas.. lisäksi vielä oli suunniteltu sektio rv39, että pvä aikaisemmin sitten leikattiin..

Rv 36+1, vedet meni aamulla ja poika synty 01.32 seuraavana yönä ihan kaikki meni normisti, oli kyllä pieni että jouduttiin olemaan viikon lopun yli sairaalassa mutta maanantaina päästii kotii =)

Mitä luulette, voiko tällaiset kivuttomat vatsankovotukset merkitä jotain, kun niitä on ruvennut tulemaan eilisestä alkaen useammin? Ei jatkuvasti, mutta melko useasti kuitenkin. Kun sanotaan, että ei ne "harjoitussupparit" saa mittään aikaiseksi ja sellaisia kai nämä on. Tai sitten ei.

Voi kun en olisi näin malttamaton...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mitä luulette, voiko tällaiset kivuttomat vatsankovotukset merkitä jotain, kun niitä on ruvennut tulemaan eilisestä alkaen useammin? Ei jatkuvasti, mutta melko useasti kuitenkin. Kun sanotaan, että ei ne "harjoitussupparit" saa mittään aikaiseksi ja sellaisia kai nämä on. Tai sitten ei.

Voi kun en olisi näin malttamaton...

Voi sua, pakko sanoa, että ei tähän kysymykseen pysty sanomaan vastausta. Voihan olla, että etenee, ja voi olla, ettei etene.. Sori tästä vastauksesta! Tiedän, kuinka malttamaton sitä alkaa olla noilla viikoilla! Mut sen voin kyllä sanoa, että mulla ainakin suht harmittomat harjoitussupparit (?) ja selkäkivut vei synnytystä eteenpäin noin viikon ajan ennen varsinaista h-hetkeä, joka tulikin sitten yllättäen ja syöksynä. Eli voi noi jo pehmittää paikkoja - tai sitten ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi sua, pakko sanoa, että ei tähän kysymykseen pysty sanomaan vastausta. Voihan olla, että etenee, ja voi olla, ettei etene.. Sori tästä vastauksesta! Tiedän, kuinka malttamaton sitä alkaa olla noilla viikoilla! Mut sen voin kyllä sanoa, että mulla ainakin suht harmittomat harjoitussupparit (?) ja selkäkivut vei synnytystä eteenpäin noin viikon ajan ennen varsinaista h-hetkeä, joka tulikin sitten yllättäen ja syöksynä. Eli voi noi jo pehmittää paikkoja - tai sitten ei.

Niinhän se taitaa olla, että ei näiden oireiden tehokkuutta voi ennustaa. Se on vaan jaksettava odotella ja toivoa... Kyllä minulla jaksamisen puolesta on vielä puhtia olla raskaana vaikka sitten yliajallekin, mutta sitä vaan niin kovasti jo toivoisi lapsensa syliin vatsanahan tälle puolen :)

37 +6 syntyi esikoinen, vede lorahti,sikiöpussiin tullut reikä, käynnistettin, toinen syntyi vkolla 37 +5 oli ollut kipeitä supistuksia kaksi vkkoa, paikat auki 4 sennttiä eikä kaulaa jäljellä,lopulta vaan jatkuivat niin että synnytys lopulta käynnistyi..

Yhteistyössä