Ne jotka eron jälkeen ovat palanneet yhteen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mäkin oon siinä tilanteessa että puol vuotta erossa oltu ja nyt palaamassa takaisin yhteen. mä haluisin tietää kans et miten ne, jotka ovat palanneet yhteen ovat saaneet homman toimimaan??? mä haluan todellakii palata ukon kans yhteen, mulla puolen vuoden aikan suhde mieheen, ketä en rakastanut ja ukolla useampii naisii, joista en ole mustasukkainen. itse olin se joka lähdin. mutta nyt avoimest ollaa keskusteltu ja molemmil tunteit toisiaan kohtaa ja haluttais yrittää.. miten se alku on lähteny ihmisillä menemään? itseäni ahdistaa, en tiiä mistä se ahdistus johtuu, olen käyttäytynyt hölmösti miestäni kohtaan ja mietin että syyllisyyskö ahdistaa? kauan meni kun homma alkoi "pelaamaan"?

laitoin tän tohon asumusero ketjuunkin, mut nyt laitoin uudeks alotukseks.. voisko kertoo joku miten on lähteny alku käyntiin?? kiitos... =)

me oltiin aikanaan toukokuusta syyskuuhun erossa.
palattiin yhteen ja n.puoli vuotta oli aivan ihanaa, sit se vanha paska alko taas ja erottiin lopullisesti parin vuoden paskan jälkeen.
mä en usko "taukoihin" jos menee päin helvettiä, niin se alkuhuuman jälkeen alkaa taas uudestaan..

Me palattiin uhteen eron jälkeen. Aika äkkiä kaikki murhe ja ero unohtui (muutama kuukausi), nyt tuntuu kuin ei erossa koskaan oltais oltukkaan. Mulla oli suhde eron aikaan toisen miehen kanssa ja miehellä oli jotain sutinaa muitten naisten kanssa. Asiat kannattaa puhua ja sitten unohtaa. Jos tulee mustasukkaisuutta yms. kannattaa miettiä mitä itse on touhunnut ja antaa toisellekkin anteeksi.
Nyt meillä on itse rakennettu talo ja hyvä suhde. Mä (me) tarvittiin vaan tuollainen pysähdys, mutta nyt tosiaan kaikki hyvin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Me :
Me palattiin uhteen eron jälkeen. Aika äkkiä kaikki murhe ja ero unohtui (muutama kuukausi), nyt tuntuu kuin ei erossa koskaan oltais oltukkaan. Mulla oli suhde eron aikaan toisen miehen kanssa ja miehellä oli jotain sutinaa muitten naisten kanssa. Asiat kannattaa puhua ja sitten unohtaa. Jos tulee mustasukkaisuutta yms. kannattaa miettiä mitä itse on touhunnut ja antaa toisellekkin anteeksi.
Nyt meillä on itse rakennettu talo ja hyvä suhde. Mä (me) tarvittiin vaan tuollainen pysähdys, mutta nyt tosiaan kaikki hyvin :)

Niin ja yhteen palaamisesta on nyt jo 4vuotta :)

Alkuperäinen kirjoittaja me:

Meillä kanssa suunnilleen näin.
Yhteen palaamisessa ja suhteen hyvänä pitämisessä tärkeintä on avoimuus ja että kumpikin ottaa opikseen aikaisemmista virheistä. Onnea teidän uudelle yhteiselle tulevaisuudelle. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hhm:
Alkuperäinen kirjoittaja me:

Meillä kanssa suunnilleen näin.
Yhteen palaamisessa ja suhteen hyvänä pitämisessä tärkeintä on avoimuus ja että kumpikin ottaa opikseen aikaisemmista virheistä. Onnea teidän uudelle yhteiselle tulevaisuudelle. :heart:

Kiitos :)
Hyvältä näyttää!

Me oltiin exän kanssa erossa puolisen vuotta ja sitten palattiin yhteen. Yhdessä oltiin sitten aika tasan vuoden kunnes oli sukset taas ristissä ja kaikki samat vanhat ongelmat kun ennenkin. Erohan siinä tuli ja se olikin elämäni paras ratkaisu.

Niin, jos haluaa eron jälkeen jatkaa niin pitää molempien olla valmiita tekemään työtä suhteen eteen ettei se mene samanlaiseksi kuin ennen eroa. Molempien täytyy siis jollain tavalla muuttua/muuttaa käytöstään, toistahan ei pysty muuttaa!

Yhteistyössä