Hae Anna.fi-sivustolta

Nebula Oy - varokaa!!

Viestiketju osiossa 'Tietotekniikka' , käynnistäjänä tiina_87, 10.09.2007.

1. tiina_87 Vierailija

Minä tein tuossa hetki sitten sellaisen virheen, että tilasin Nebula Oy:ltä laajakaistaliittymän. Valitettavasti en saanut mitään vastineeksi ja liittymän asentaminen venyi ja venyi. Nebula Oy:n asiakaspalvelussa minua siirreltiin ympäriinsä ja joka kerta sain selittää asiani uudelleen uudelle ihmiselle. Lopulta kyllästyin tyhjiin lupauksiin ja irtisanoin liittymäni, jolloin Nebula vaati minulta kuitenkin maksua kuukaudesta. Lopulta päätin luovuttaa taistelussa ja jouduin maksamaan tyhjästä.

Eli siis varotuksen sananen kaikille! Kiertäkää Nebula Oy kaukaa!

2. En ole tuollaisesta koskaan kuulutkaan. taitaa pyöriä vain pääkaupunkiseudulla.

3. Eipä Soneran ja Elisan toimintakaan vakuuttanut, kun siirryin Soneralta Elisan asiakkaaksi. Elisalta luvattiin, että vaihto toimii samaan tapaan kuin kännykkää vaihtaessa: minun ei tarvitse irtisanoa Soneran liittymää, ja yhteyteen tulisi korkeintaan muutaman tunnin katko. Lopputulos: Sonera katkaisi yhteydet kaksi viikkoa ennen sovittua ajankohtaa, Elisa ei pystynyt toimittamaan yhteyttä sovittuun aikaan, itse soitin molempien palvelupuhelimiin varmaan yhteensä muutaman tunnin puhelut, jossa selitin samat asiat n. 10 henkilölle uudestaan ja uudestaan, loppujen lopuksi luvattu muutaman tunnin katko yhteyksissä venyi muutamaan viikkoon!!

Elisa hyvitti hankaluuksista jonkin verran, Soneralta tuli lisälasku. Että näin.

4. Olin ensin v. 02 Elisan asiakas vuoden, mutta se pätki ja pahasti. Sain yhteyden nettiin varmaan puolet tästä ajasta. Jotkut kuukaudet hyvitettiin. kaikkea ei.
    Vaihdoin Soneraan 03 ja ihan hyvin meni siirto. katkos oli kaksi päivää, mistä "varoitettiin" etukäteen.
    Sitten viime vuoden kesällä kun muutin asuntoa, niin Soneraltahan saa Laajakaistan muuttokuormaan maksutta kerran vuodessa.
    Ilmoitin muuttopäivän, jolloin laajakaista katkaistiin vanhasta osoitteesta. ja heti oli valmiina täällä uudessa asunnossa, kun pistimme töpselit seinään.
    Katkoksia ei ole tullut kun yhteensä ehkä kahden päivän aikana, (koko neljän vuoden sisällä) ja nekin on olleet muutaman minuutin - korkeintaan vartin - mittaisia.

Olenkin ajatellut että se on paikkakuntakohtaista, missä nuo Elisan tai Soneran laajakaistat toimii moitteetta ja missä ei.
    Siskolleni hommattiin kolmisen vuotta sitten Elisan laajakaista, koska Sonera ei toimita hänen paikkakunnalleen laajakaistaa.
    Hänellä ei ole mitään pahaa sanottavaa.

mutta pääasia on että jokainen löytäis sen omasta mielestään parhaimman vaihtoehdon. Valintaoikeus onneksi on.

5. Repo..... Vierailija

Sonera ja Elisa ovat varmaan hiljaisuudessa 'jakaneet' maan eri alueisiin, joissa saa jompaakumpaa liittymää. Tietysti tämä kuvio elää jatkuvasti. Itsellä on Elisan kaista, eikä ole ollut moitteen sanaa. Kerran yhteys ollut poikki, silloin korjaantui alle vartin vikailmoituksesta.
    Tuo aloittajan palveluntarjoaja on varmasti jokin pikkutekijä isossa kaupungissa, joita välttäisin itse jos sellaisessa paikassa asuisin.
    Ja mitä toimivuuteen yleensä tulee, aluekohtaiset erot ovat niin merkittäviä, että kannattaa kysellä paikallisilta alkuasukkailta kokemuksia, jos on varaa valita..

6. Minä79 Vierailija

Nebulalla on erittäin hyvä maine palveluntarjoaja. Itse olen ollut heidän asiakas jo 3v ja olen erittäin tyytyväinen. Heillä on myös paras asiakaspalvelu, joka todellakin osaa asiansa. He myös vastaavat lähes aina puhelimeen, myös yömyöhään, vaikka he eivät virallisesti olekaan enää auki.

Jokainen tuntemani IT-ammattilainen suosittelee Nebulaa!

Tuntematta tapaustasi on vaikea sanoa mitään, mutta jokaiselle yritykselle tietenkin sattuu virheitä.

7. Jones Vierailija

Minulle Nebula lupasi asentaa liittymän 2-3 viikossa ja se asennettiin tänään 8 päivää tilauksesta.
    Eli ainakin nyt palvelu pelaa.

8. joobeli Vierailija

Omat kokemukseni nebulasta pelkästään negatiivisia. Asiakaspalvelu surkeaa (vaikka ei samoja jonoja kuin isommilla operaattoreilla). Valehtelua, suoranaista huijausta ja rahastusta jatkuvasti eri asioissa. Yhteys myös kaikkea muuta mitä luvattiin, jonka kanssa olisin elänyt ihan hyvin jos palvelu olisi edes puoliksi asiallista ja rehellistä. Käräjille mennään tän pitkän ja tuskaisen laajakaistataistelun jäljiltä. Älkää tähän ansaan langetko!

9. Harhaan johdettu Vierailija

Nebula kotisivupalvelu kokemuksia
    Menin sitten tilaamaan kotisivupalvelun Nebulalta
    enkä tajunnut että maksettavaksi losahtaa keraalla koko 12 kk eli noin 300 euroa
    tilausta tehdessä ei missään vaiheessa kerrota että maksettava summa olisi koko vuosi
    Mutta kummallista oli se että erittäin mielellään tarjosivat irtisanomista silllä sekunnilla kun soitin.

Outo tapa tehdä bisnestä vasrinkin kun asiaka<spalvelussa ollut henkilö itse myöni että että sen käsityksen saa että maksu tulisi kerran kk hän jopa oli aluksi halukasz muuttamaan vuosiveloitteisen palvelun kuuka<usi veloitteiseksi mutta totesi että se ei häneltä onnistu
    & mitään tai min käänlaista selitystä asialle en saanut vaikka kuinka kyselin kukaan ei osannut vastata miksi ko tuotetta markkinoidaa näin harhaanjohtavasti

Aisakaspalvelija kuyseli ain välillä esimiehiltään ja laittoi minut odottamaan lopuksi sanottiin vaan että maksa tai irtisano palvelu

10. heh Vierailija

Ihme juttu, että minä olen ollut Nebulan asiakas jo 15 vuotta, ja koskaan, ikinä, ei ole ollut mitään valittamista mistään. Asiakastuki vastaa jopa aamuyön tunteina, hommat tehdään nopeasti, sovitusta pidetään aina kiinni, tuotteet ovat erittäin laadukkaita (joskin hintavia)... sanalla sanoen, palvelu on erinomaista.

Toki nämä kokemukset ovat yritysasiakkaana olemisesta. Jos olet kuluttaja ja etsit sitä kaikkein halvinta laajakaistaa/webhotellia, niin Nebula on sinulle väärä operaattori.

11. Tosivihainennn Vierailija

Hyvä asiakaspalvelu on sellaista, että jos ongelmia ilmenee kuten ketjun aloittajalla, niin palvelun tarjoaja RATKAISEE ongelman. Ei veloita sellaisesta mitä ei ole antanut vastineeksi.

Kuluttajavirastoon kannattaa valittaa AINA kun palveluntarjoaja ottaa rahat antamatta vastineeksi sitä mistä oli sovittu. Lasku on ehkä maksettava ja sen voi saada aikanaan hyvistettyä, mutta sekin kannattaa varmistaa Kuluttajavirastosta.

Minä kutsun petokseksi sellaista että A myy B:lle X:n, B maksaa X:stä sovitun hinna, mutta A ei toimita X:ää. Sitähän noissa huutoneteissä tapahtuu tämän tästä. Myydään jotain, saadaan rahat eikä myytyä tuotetta toimiteta.

12. Markjohan Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    En oo itekkään kuullu vaikka oon pääkaupunkiseudulta. Taitaa tosiaan olla vanhassa vara parempi

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri