neekerinpusuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heh

Vieras
mä söin just 3 tollasta brunegergin suukkoa, tuli pikkanen himo niihin...

tuli sitten siinä mieleen, että kuinka moni sanoo niitä vielä "neekerinpusuiks" ja kuinka moni sanoo vaan "suukkoja" :D

ja joo, mulla on vähän tylsää kun laps nukkuu jotku miljoonan tunnin päikkärit, en oo tottunu tälleseen vapaa-aikaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nami:
Kolme vaan? Mä vetelen sen lootan yleensä kerralla! Mansikan- ja mintunmakuiset on parhaita :D

No joku oli jo käyny syömässä ne ekat 3!!! muuten ois kyl menny parempiin suihin.. mokka on paras, täytyy varmaan kauppaan lähtee...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kolme vaan? Mä vetelen sen lootan yleensä kerralla! Mansikan- ja mintunmakuiset on parhaita :D

No joku oli jo käyny syömässä ne ekat 3!!! muuten ois kyl menny parempiin suihin.. mokka on paras, täytyy varmaan kauppaan lähtee...

Pistät jemmaan sitten ne uudet, ettei muut saa! :D Harmi, että meidän paikallisessa kaupassa ei neekeripusuja myydä... tarvis lähtee isoille kylille, jos mielii saada :/

Neekerinsuukkoja ovat. Mun lemppari on mansikka.:p Helposti menis kerralla se iso laatikko mitä Stockalta saa Hullujen päivien aikaan, montako kappaletta siinä sitten onkaan.:D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Pistät jemmaan sitten ne uudet, ettei muut saa! :D Harmi, että meidän paikallisessa kaupassa ei neekeripusuja myydä... tarvis lähtee isoille kylille, jos mielii saada :/

pitää pistää jonnekki meikkilaukkuun ne mieheltä piiloon :D

Alkuperäinen kirjoittaja viera:
Neekerinsuukkoja ovat. Mun lemppari on mansikka.:p Helposti menis kerralla se iso laatikko mitä Stockalta saa Hullujen päivien aikaan, montako kappaletta siinä sitten onkaan.:D

on siin varmaan 15 ainakin, ehkä 20 =)

mä kutsun niitä ihan vaan pusuiksi :D mansikat on kyllä hyvin. kerran ostin vahingossa ison laatikollisen mokkaa kun luulin mansikaksi ja kauhistuin että sinne meni rahat roskiin koska ei silleen mokasta välitä enkä kahvia juo. Mutta ne olikin oikein hyviä, ei liian mokkasia :) ja eikös siinä laatikossa ole 25kpl vai olenko väärässä :)

Tuli mieleen tästä hauska tapaus. Olin kerran ostamassa Stockalta tarjouksesta laatikollista Neekerinpusuja. Pusulaatikoiden äärellä oli pariskunta. Naisella oli kädessä laatikollinen vaniljapusuja ja miehellä mokkapusuja. Kiistelivät siinä kumpia otetaan. Nainen sanoi, että: "mä en voi syödä sitten ollenkaan jos otetaan noita mokkapusuja". Mies: "niin mutta minä en tykkää noista vaniljapusuista". No otin siitä sitten muina miehinä vaniljapusuja ja laitoin ostoskoriini. Molemmat katsoivat minua miettelilään näköisenä. Ajattelivat selvästi, että kylläpä noilla sinkuilla on helppoa kun saa itse päättää asioista. Ja tottahan tuo on.

Yhteistyössä