Neiti leikki tänään naimisiinmenoa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Tyttö täyttää huomenna 4v ja tänään juhlittiin. Ennen vieraiden tuloa kun oli neiti jo laitettu prinsessaksi, niin hän tuumasi:-Äiti, nyt mä voisin mennä naimisiin, kun oon näin nättinäkin.Laitoin ne korutkin ja sitte on tää mekko. Minä siihen:-Aijaa, kenes kanssa ajattelit mennä naimisiin?Tyttö:-Ai mitä?Minä:-Niin että kenen kanssa menet? Sä tarviit jonku pojan jos aiot mennä naimisiin.. Tyttö mietti hetken:-No kyllä mä jonkun varmaan löydän, mutta sä voit tulla mukaan! Minä:-Jaa, naimisiin vai?Tyttö:-Joo, ja mä otan tän käsilaukun kun en tiedä koska tuun takas. :laugh: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:
Voi että! :D Munkin pikkuveli joitakin vuosia takaperin kysyi että "Missä ne naimisiin oikein on, millon me mennään sinne?"

hih, mulla on hämärä muistikuva et itsellänikin ollut joskus aikanaan vastaava outo käsitys naimisiin menosta :D

Meillä poika6v ja tyttö 4v sanoivat yks päivä, että kunhan me kasvetaan aikuisiksi, niin me mennään sinne naimisiin yhdessä. :D
Selitin, että jos kuitenkin jonkun mukavan tytön tai pojan löytäisittä.. mut ei... Poika vain tuumi, että en mä ketään muuta halua, kun en tunnekaan niitä!! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Meillä poika6v ja tyttö 4v sanoivat yks päivä, että kunhan me kasvetaan aikuisiksi, niin me mennään sinne naimisiin yhdessä. :D
Selitin, että jos kuitenkin jonkun mukavan tytön tai pojan löytäisittä.. mut ei... Poika vain tuumi, että en mä ketään muuta halua, kun en tunnekaan niitä!! ;)

:laugh: Mun mies oli lapsena panikoinut äidilleen:-Eihän täällä Palosaarella(kaupunginosa)asu edes ketään mun ikäistä tyttöä. :D No ei..se joutui ottamaan sit 13vuotta nuoremman :D

Yhteistyössä