Neiti on koko jouluviikon isällään. *tuntemusten purkua*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Tai siis näin mä äkkiä päässäni laskeskelin, kun varmaan lähtee aaton aattona ja sitt tulee vasta sunnuntaina.

Kyll tuntuu vähän omituiselta. Vähän siltä että mitäs mä sitten teen? Toki täällä on jätkä mun kanssa ja mies on kotona aaton ja joulupäivän, mutt sitt ne kaikki muut... Ja jotenkin sekin että lähtee just aaton aattona: pitäiskö antaa se sitt jo sillon aaton aaton aattona, niin olisi kerennyt jo päivän totutteleen jouluun ilman sitä niin ei tuntuis se aatto ehkä ihan niin tyhjältä? :ashamed: No joo, eipä tässä mitään. Tää on vaan niin... ei voi oikein sanoa että erikoista. Mutta.... :/

Miksi se ei ole oman perheensä kanssa KOTONA joulua :o :o :o

Meillä lähtee lapset 25.12 vasta isälleen, ne saavat olla aina äidin luona joulun, ja ei isä halua sitä iloa heiltä edes riistää :/

Surullista!

Alkuperäinen kirjoittaja oho:

Meillä lähtee lapset 25.12 vasta isälleen, ne saavat olla aina äidin luona joulun, ja ei isä halua sitä iloa heiltä edes riistää :/

Surullista!

Ja isähän ei ole perhettä?!!Tyhmä:O

Kyllähän isälläkin on oikeus olla joulu lapsensa kans. Onhan se lapsi nytkin _perheensä_ kans joulun. Kummallista minäminä ajattelua, vaikka pitäs sitä lastakin ajatella. Ei ihmekkään, että lapset on rikki erojen jälkeen.
Hatunnosto miehille, joita kiinnostaa se lapsi vielä eron jälkeen

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Tai siis näin mä äkkiä päässäni laskeskelin, kun varmaan lähtee aaton aattona ja sitt tulee vasta sunnuntaina.

Kyll tuntuu vähän omituiselta. Vähän siltä että mitäs mä sitten teen? Toki täällä on jätkä mun kanssa ja mies on kotona aaton ja joulupäivän, mutt sitt ne kaikki muut... Ja jotenkin sekin että lähtee just aaton aattona: pitäiskö antaa se sitt jo sillon aaton aaton aattona, niin olisi kerennyt jo päivän totutteleen jouluun ilman sitä niin ei tuntuis se aatto ehkä ihan niin tyhjältä? :ashamed: No joo, eipä tässä mitään. Tää on vaan niin... ei voi oikein sanoa että erikoista. Mutta.... :/

juhlitte jo vähän ennnen lähtöä ja sitten nautit muun perheen kanssa joulusta. Annat tytön lähteä hyvillä mielin.

Surullista!

ja isälläkö ei oo oikeutta siihen vai? :o

meillä jaetaan silleen että molemmilla on..esim. toisella aamupäivällä, toisella illalla..sen aaton siis. ja joka vuos vaihdetaan. tänä vuonna lapset isällään.

Surullista!

No onhan sillä perhe isänsäkin luona. Siis meidän perheen näkemyksen mukaan ainakin: ei se isä ja isän perhe ole mikään vieras, vaan yhtälailla perhettä.
Ja mummulakin on isän puolelta, sellainen oikea mummula missä on mummu ja pappa ja kaikki niinkuin mummulassa pitääkin olla. Ja se paras kaveri serkkutyttökin on sieltä. Ett tuskin se neitille niin kova paikka on kuin mulle, voisin epäillä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Kyllähän isälläkin on oikeus olla joulu lapsensa kans. Onhan se lapsi nytkin _perheensä_ kans joulun. Kummallista minäminä ajattelua, vaikka pitäs sitä lastakin ajatella. Ei ihmekkään, että lapset on rikki erojen jälkeen.

no mä en nosta hattua mutta sylkäsen niitten päälle joita ei kiinnosta. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:

juhlitte jo vähän ennnen lähtöä ja sitten nautit muun perheen kanssa joulusta. Annat tytön lähteä hyvillä mielin.

Joo, ei tulisi mieleenkään kieltää, ei ikinä. Mutta kyllä mä vähän jouduin nielasemaan kun tajusin että siinähän on piruvieköön monta päivää.. Ja tiedän kyllä, että tytön isä kuuli sen nielasun, kun se sitt vielä kysy ett niin että sopiiko se? Olin ett joojoo, tietysti, ihan just niinkuin sä haluat... :xmas:
Mutt silti on vähän sellanen pala kurkussa. :ashamed: Vaikkei pitäisi, eikä saisi. :/

Surullista!

No onhan se isäkin perhettä! :o :headwall: Meillä on ollut alusta asti sellainen systeemi, että likka on mulla aattopäivän ja menee iltapäivällä/alkuillasta isälleen. Näin likka saa olla kummankin kanssa aatona ja kumpikin saa olla likan kanssa. Joulupäivänä likka lähtee mun äitin luo ja viettää vielä sielläkin "jouluaaton" paketteineen yms. =)

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

Surullista!

ja isälläkö ei oo oikeutta siihen vai? :o

meillä jaetaan silleen että molemmilla on..esim. toisella aamupäivällä, toisella illalla..sen aaton siis. ja joka vuos vaihdetaan. tänä vuonna lapset isällään.

Mä taas en kestäisi tälläistä ratkasua.. Tai siis mä henkilökohtaisesti inhoan itse sellasia reissujouluja, että käydään sukuloimassa siellä ja täällä ja niin pois päin, joten musta ois ikävä järjestää neitiäkään sellaseen välikäteen että pitäisi koko aatto olla vaan menossa jonnekin. Vaikka se jokin olisi koti tai isän koti, niin silti. Pitää lapsellekin antaa joulurauha. Mutta en toki tarkoita etteikö se sopisi jollekin toiselle, varmasti sopii. =)

Mun tyttäreni on joka toinen joulu mun kanssa ja joka toinen joulu isänsä kanssa.Meillä on juhlittu aina niinä jouluina kun tyttö ei ole kotona joulua jo 23.12! Meillä on käynnyt joulupukkikin jo hyvissä ajoin silloin :) Se tunnelma joulun tekee ei päivä :)

Alkuperäinen kirjoittaja LLL:

No tuplaveeteeäff tähän kyllä :o !! Eikö se ole ihan normaalia ihmiselle, että oma jälkeläinen "kiinnostaa" puolisosta eroamisen jälkeen? Siis onhan isä yleensä edelleen lapsensa huoltaja ja vastuussa eron jälkeen monestakin asiasta.

Siinä mitään hatunnostoja mun mielestä tarvita. Vai pitäiskö sitten nostaa hattua kaikille äideille, jotka viitsivät _eron_ jälkeen lapsistaan huolehtia? Mun mielestä sulla, LLL, on vaan todella kieroutunut ajatusmaailma.

Mä taas en kestäisi tälläistä ratkasua.. Tai siis mä henkilökohtaisesti inhoan itse sellasia reissujouluja, että käydään sukuloimassa siellä ja täällä ja niin pois päin, joten musta ois ikävä järjestää neitiäkään sellaseen välikäteen että pitäisi koko aatto olla vaan menossa jonnekin. Vaikka se jokin olisi koti tai isän koti, niin silti. Pitää lapsellekin antaa joulurauha. Mutta en toki tarkoita etteikö se sopisi jollekin toiselle, varmasti sopii. =)

no juu. no jos välimatkaa olis enemmän niin ei meillekään sopis mutta kun toi yks joutuu kuitenkin ajaa tästä ohi niin hyvin toimii. ja me muut ollaan muutenkin koko päivän ja illan kotona. eli käydään muualla vasta noilla muilla päivillä. :D pääsee helpommal eikä kukaan tarvii pettyä. :whistle: :saint:

no juu. no jos välimatkaa olis enemmän niin ei meillekään sopis mutta kun toi yks joutuu kuitenkin ajaa tästä ohi niin hyvin toimii. ja me muut ollaan muutenkin koko päivän ja illan kotona. eli käydään muualla vasta noilla muilla päivillä. :D pääsee helpommal eikä kukaan tarvii pettyä. :whistle: :saint:

MITÄ IHMETTÄ?
eiks sun mies olekaan noitten sun tyttöjes isä??

Niin että kannattaisi miettiä, että tekisi niitä lapsia vain yhden miehen kanssa. Musta naikkoset jotka eivät mieti näin vakavaakaan asiaa etukäteen kuin puolison valinta, lasten tekeminen ja avioero - ei voi kuin syyttää itseään ongelmista, joita kyllä tuolla menolla saa aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin että kannattaisi miettiä, että tekisi niitä lapsia vain yhden miehen kanssa. Musta naikkoset jotka eivät mieti näin vakavaakaan asiaa etukäteen kuin puolison valinta, lasten tekeminen ja avioero - ei voi kuin syyttää itseään ongelmista, joita kyllä tuolla menolla saa aikaan.

:D :laugh:

Sulta mä en ois muunlaista kommenttia voinut odottakaan. :hug: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja shittylle:

MITÄ IHMETTÄ?
eiks sun mies olekaan noitten sun tyttöjes isä??

meillä on 1 (toka tulossa) yhteinen. 1. ja 2. lapsilla on eri isä.

Yhteistyössä