Neiti täyttää 2v,mitäs synttäreille..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Elikkäs perjantaina meille tulee miehen sukulaisia,aikuisia ja neljä 3-8vuotiasta lasta..Lauantaina tulee sit pääasiassa vaan aikusia..mun sukulaisia+yksi tytön ikänen leikkikaveri..Niin oon vähän miettinyt et tekisin kinuskikakun ja vaaleanpunaisen kermakakun,mokkaruutuja ja kinkku-ananas-aurajuustopiirakan,kaupasta sit jotain esim.hannu ja kerttu-keksejä ja vaik viel suolaiseks jotain esim.semmonen weekend mix..Onkohan tuossa tarpeeksi?Vieraita on yhteensä 14aikuista ja 5lasta+tietenkin minä,mieheni ja tyttö =) Niin että riitääköhän nuo kaksi kakkua?Teen valmiskakkupohjista,eli ei mitään jättiläiskakkuja :/ Ja muuten,onkohan tuossa tarpeeks kaikkea,pitäskö olla esim.joku toinenkin suolainen juttu?Mitäs ootta mieltä? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Olen huomannut että suolanen tarjottava tekee enemmän kauppaansa kuin makea joten lapsille olen antanut karkkeja yms..

Juu no se on ehkä totta,meilläkin tykätään enemmän suolasesta..Mut kakkuja on kyl pakko olla kaksi et varmasti jokainen saa maistaa edes yhden palan..Ja lapsethan ainakin tykkää mokkaruuduista ja monet aikuiset..Mut pitäskö tuon suolasen piirakan lisäksi olla vielä joku toinen suolanen juttu?Esim.tuulihatut suolaisella täytteellä tms? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Olen huomannut että suolanen tarjottava tekee enemmän kauppaansa kuin makea joten lapsille olen antanut karkkeja yms..

Juu no se on ehkä totta,meilläkin tykätään enemmän suolasesta..Mut kakkuja on kyl pakko olla kaksi et varmasti jokainen saa maistaa edes yhden palan..Ja lapsethan ainakin tykkää mokkaruuduista ja monet aikuiset..Mut pitäskö tuon suolasen piirakan lisäksi olla vielä joku toinen suolanen juttu?Esim.tuulihatut suolaisella täytteellä tms? =)

Mä tykkään tuulihatuista =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:

Mä tykkään tuulihatuista =)

Löytyskö hyvää tuulihattu-ohjetta? :D Mä oon yleensä aina tehnyt kinkku-yrttituorejuusto-ananas-persiljatäytteellä ja niitä on kaikki kehuneet,mutkun piirakassa on jo ananasta ja kinkkua niin pitäs kait olla joku muu täyte..Mut mikä ois hyvää?Valkosipulia ei saa olla..

Yhteistyössä