L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mielenkiintoista, mutta jotenkin epäilyttävää...
Miten epäilyttävää? Itse en ainakaan suntiota epäile vilpistä.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24357789:Aika isopäinen näyttäs olevan.
Siis vilpistähän minäkään en toki epäile, tulkinnasta kylläkin. Minusta tuo näyttää ulkoavaruuden olennolta, jolla on kyllä hyvin pyöreä pää ja suu ja nenä ovat muotoutuneet yhdeksi. Ja nojaa johonkin vanhaan fjällräven -reppuun.
Niin, en minäkään mihinkään Marian hahmoon usko, saahan tosta mitä vaan, riippuu millä silmällä katsoo. Mutta mielenkiintonen ilmiö, jota kissakin pelästyi ja ilma sähköstyi.
Hyvin mielenkiintosta.
Oottepa te epäuskosia, itse uskon täysin tähän uutiseen. Mietin vaan mistä valoilmiö johtuu.
Oottepa te epäuskosia, itse uskon täysin tähän uutiseen. Mietin vaan mistä valoilmiö johtuu.
No kyllä minäkin kissana juoksisin karkuun, jos isäntäni alkais nähdä näkyjä."Sähköinen tunnelma" on todennäköisesti joku verenpaineen kuohahdus tmv. oman kropan tila, jolla on syy / seuraussuhde kuvaan...
![]()
Ei kai se kuvaa ois voinut napata jos näkyjä näkis.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24357878:Autossa taitaa olla klommoja, joista valo heijastuu, ellei peräti ole nähty vaivaa laittaa jostain ikonista hahmoa kuvankäsittelyllä jo valmiiseen kuvaan.
Ei kai se kuvaa ois voinut napata jos näkyjä näkis.