Hae Anna.fi-sivustolta

neitsyt miehen ja skorpioni naisen suhde

Viestiketju osiossa 'Tähtimerkit' , käynnistäjänä vierailija, 03.06.2013.

1. vierailija Vierailija

ihastuin aikoinaan erääseen skorpioni naiseen,ja kerroin tunteeni hänelle,mutta hän halusi olla vain pelkkä ystävä ja ilmoitti asian suoraan,ettei ole kiinnostunut.hyviä ystäviä olimme ja näimme päivittäin,oma kiinnostukseni oli jo lopahtanut,koska tiesin,ettei hänellä ole tunteita minua kohtaan.

eräänä päivänä tämä nainen laittoi viestiä,että haluaisi olla enemmän kuin pelkkä ystävä.pikkuhiljaa omat tunteet häntä kohtaan heräsi uudelleen ja aloitimme seurustelun. erosimme,koska hän muutti työn perässä ulkomaille.

nyt olen taas ihastunut skorpioni naiseen ja hän ei kuulemma minuun,mutta ilmassa on silti jotain muuta kuin sanoo.miten pitäisi toimia? ovatko skorpioni naiset hitaasti syttyviä?
    jotain kemiaa välillämme on,vaikka muuta väittääkin.

mitenkä neitsyt mies ja skorpioni nainen sopivat yleensä toisilleen?

2. diamond Vierailija

Erilaisuudet vetää puoleensa ?

3. skorpioni-nainen Vierailija

olen skorpioni nainen ja minulla on neitsyt mies. olemme ns. toisella kierroksella, eli kumpikin oli aikaisemmin eronnut.
    alku oli hauskaa visailua ja nauroimme aina vedet silmissä. kävimme tuntikaupalla hyviä keskusteluja ja seksi on ollut mitä antoisinta.

rakastuimme hyvin hiljaista vauhtia, aluksi olimme kuin toisilta planeetoilta.
    jos emme olisi jo vanhempia, emme varmasti olisi kestäneet toisiamme!
    mutta vuosien aikana meistä on kehittynyt parhaat sielunkumppanit, en vaihtaisi koskaan eikä rakkaanikaan vaihtaisi.

onnea sinulle!

4. myös s Vierailija

Minä olen skorpioni nainen ja mieheni on neitsyt. Tapasimme monta monta vuotta sitten heinäkuussa. Mies oli heti minusta kiinnostunut mutta minä en silla lailla hänestä. Olimme hyviä ystäviä pitkään kunnes pikkuhiljaa näin hänessä kaikkea sitä mitä arvosta miehessä. Jouluna kerroin hänelle tunteistani ja siitä lähtien olemme olleen yhdessä enkä päivääkään antaisi pois.

5. Hitaasti Vierailija

Skorpioni-nainen syttyy hitaasti, mutta se rakkaus kestää kun on alkaakseen. Yhdistelmä on hyvä. Onnea matkaan.

6. vierailija Vierailija

skorpioninainen on aika erilainen kuin neitsytmies, siitä voi seurata kahnauksia/eripuraa. skorpioninainen ei arvosta neitsytmiestä, vaikka mies hakisi hänelle kuun taivaalta. neitsytmies jää skorpparinaisen varjoon ja nainen voi avoimesti pettää miestään minkä ehtii. merkit ovat liian erilaiset. skorpioni ja oinas samoin kuin jousimies ja neitsyt voisi sopia paremmin toisilleen.
    neitsyessä ja jousimiehessä on paljon samankaltaisuutta, kuten oinaassa ja skorpparissa on paljon samoja piirteitä.

7. esa-pekka Vierailija

Neitsyt ja Skorpioni on yksi parhaista pareista. Itse ainakin tulen Skorpionien kanssa hyvin toimeen ja Skorpioni on todella luotettava ihminen. Neitsyt on maamerkki, Skorpioni on veden edustaja, joten merkit täydentävät toisiaan ja yhteisymmärrys vallitsee. Ajatusmaailma on aika samanlainen. Skorpionilla ja Neitsyellä on aika paljon samoja luonteenpiirteitä ja tässä suhteessa tuskin tylsää tulee olemaan.

Tsemppiä aloittajalle, olet löytänyt ihanan naisen elämääsi. ;)

8. intohimoinen Vierailija

Skorpioni nainen ja Neitsyt mies on yksi parhaista pareista, rakkautta ja intohimoa ei taatusti tule puuttumaan! Näiden kahden liitto on ikuinen!

9. muuan mies Vierailija

olen tuntenut jo vuosia ihanan skorpparinaisen ja tulemme oikein mainiosti juttuun pitkiä keskusteluja, naurua ja viihdymme toistemme seurassa. haluaisin harrastaa seksiä skorpioninaisen kanssa, mutta en tiedä pitäisikö asia sanoa hänelle suoraan vai odottaa vielä. emme ole edes suudelleet. hitto että on seksikäs nainen, enkä jaksaisi enää odottaa.

10. skorpioni N Vierailija

mitä mieltä oletta? tapasin todella huomaavaisen neitsyt miehen,ikää 21v. mutta todela fiksu ikäisekseen,vietimme iltaa yhteisten ystävien kanssa. koko illan oli seurassani hermostuneen ja ujon olonen,myöhemmin illalla vaiheltiin suukkoja ja yön nukkui vieressäni silittäen hiuksiani ja kehui kuinka upea hänen mielestään olin. aamulla oli mielestäni hieman vaivaantunut,istui välillä muualla,mutta myös pötkötteli vieressäni, mutta kuitenki sitten vainosti halas lähtiessään kotiin. ja sovimme että tapaamme kk. päästä illanistujaisissa kaveriporukassa. muutama viesti vaihettiin tän jälkeen mutta vastaus oli vaan lyhyt ja ytimekäs,eikä muuta ole kuulunut enää. itse olen pakahtua ihastuksesta ja tekis mieli sanoa eten saa häntä pois mielestä,enkä tiedä mitä tämä miekkonen itse on mieltä minusta taas? kannattaako mulla nyt sanoa jotain vai odotella vielä reilu kk.että nähään? odottelenko että tämä kirjoittaa ensin vai mitä?

11. neitsyt m Vierailija

12. neitsyt m Vierailija

meillä sama yhdistelmä, mutta tilanne päinvastainen. kunpa saisin skorpioninaisesta selkoa ja hänen tunteistaan, nainen vaikuttaa jokseenkin ujolta eikä juuri tunteitaan näytä/kerro....hänet kuitenkin haluaisin.

13. Tapasitteko jo uudemman kerran? Edistyikö suhteenne mihin suuntaan? Oliko mies sinusta kiinnostunut? Neitsyt ja Skorpioni on yksi parhaista yhdistelmistä.

14. skorpioni Vierailija

15. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus