nelikymppiselle naiselle synttärilahjaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ylläripylläri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos itsellä on pyöreät juhlat niin kannattaa ilmoittaa just ennen juhlia tahtovansa jotain niin saa varmasti jotain järkevää. Itse sain kokonaisen uuden astiaston 30-vuotislahjaksi kun älysin olla järkevä. Kaverini vietti nelikymppisiä viime vuonna eikä toivonut tietenkään mitään kun kaikkea jo on, sai sitten tusinakaupalla kaiken maailman ryppyrasvaa ja suklaahoitoa.. Joku lahjakortti on kaikkein paras ehkä jos ei tiedä mitä hankkis.. kylpylälahjakortti tai joku sellainen.

noh lahjakortti kosmetologille tai hierojalle tai kampaajalle, joku lamppu olis ihana jos et tiedä makua niin lahjakortti huonekaluliikkeeseen, jos on puutarha immeisiä niin joku suihkulähde juttu tai muuta puutarhan sisutukseen, marimekon saunatakki tai kunnon iso pyyhe, taulu, askelmittari, sisustusjuttuja

mä en ainakaan vielä ole mikään keski-ikäinen!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kohta nelikymppinen:
noh lahjakortti kosmetologille tai hierojalle tai kampaajalle, joku lamppu olis ihana jos et tiedä makua niin lahjakortti huonekaluliikkeeseen, jos on puutarha immeisiä niin joku suihkulähde juttu tai muuta puutarhan sisutukseen, marimekon saunatakki tai kunnon iso pyyhe, taulu, askelmittari, sisustusjuttuja

mä en ainakaan vielä ole mikään keski-ikäinen!!!!!!

Hieroja, kosmetologi, kampaaja olis ok. Minulle ainakaan ei kannataisi tuoda mitään sisustukseen, puutarhaan, taiteeseen liityvää. Ei myöskään pyyhkeitä tai takkeja. Minä olen niin tarkka tuollaisista, ei voiteita tms. Sisustuslehden vuosikerta mieluummin.
Valkoinen orkidea, samppanjaa ja vaahtokarkkeja olisi ok.
Tiedän, ei ole helppo juttu.

kerran kuulin ku nais porukka olu hankkimassa kaverilleen just 40v lahjaa... siis keski-ikäisen selviytymispakkausta, sisälti mm. tena ladyja, pukamavoiteita, ryppyvoiteita ym. ym. ja tämän paketin olivat antamassa järjestämissään yllärijuhlissa! Ei ehkä olis sopivakaan jos olis juhlakalu itse järjestänyt juhlat ja silleen... ja pitää varmaan tuntea lahjottava riittävän hyvin et voi tollasen antaa, joku vois vaikka loukkaantua!

Alkuperäinen kirjoittaja mude:
kerran kuulin ku nais porukka olu hankkimassa kaverilleen just 40v lahjaa... siis keski-ikäisen selviytymispakkausta, sisälti mm. tena ladyja, pukamavoiteita, ryppyvoiteita ym. ym. ja tämän paketin olivat antamassa järjestämissään yllärijuhlissa! Ei ehkä olis sopivakaan jos olis juhlakalu itse järjestänyt juhlat ja silleen... ja pitää varmaan tuntea lahjottava riittävän hyvin et voi tollasen antaa, joku vois vaikka loukkaantua!

Tämä on hauska pakkaus 3-kymppiselle, mutta mua itsenäni (joka 42) ei tämä enää huvittaisi. Tena ladyt mahdollisesti käytössä nuoremmallakin (ei itsellä kyllä tarvetta), pukamavoiteet käytössä jo nuoremmalla ja ryppyvoiteet olleet käytössä 4-kymppisellä jo kymmenisen vuotta. En loukkaantuisi, mutta en nyt tikahtuisi nauruunkaan.

Yhteistyössä