Hae Anna.fi-sivustolta

Neljän kanssa

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Selvänäköinen vaihto, 08.11.2018.

1. Palaan tähän vastaamaan huomenna uusin silmin ja vastaan varmasti kaikki neljä.

Katsotko vaalealle sinkkunaiselle onko ketään miestä oikeasti lähestymässä tässä vuoden vaihteen jälkeen, jos ei ennemmin. Ja minkälaisena näkyisi?

Kiitos.

2. vierailija Vierailija

Huomenta. Nyt energiasi on paineista, joka tuntuu sydämen sekä rintakehän ja solarin alueella. Odotustila. Sinulle on luvassa vaalea ristiverinen, hauska ja monipuolinen mies. Hän taitaa nyt olla vielä varattu ja vasta vapautumassa. Tämä hänen prosessinsa on kestänyt jo pitempään, on tavallaan oman tiensä kulkijakin. Sinä hänet kyllä saat, löydätte toisenne vähän kuin sattumalta. Aikataulua minulle ei selvennetä.

Asuntoasiat ovat järjestelyn alla. Remontti ja myynti jne. Mutta koska meidän muutto pystyy toteutumaan ja minkälaiseen asuntoon? Mielessä tietty kaupunki.

3. mila s. Vierailija

Ennen joulua sinulla mahdollisuus pikaisiin yhden illan juttuihin, mutta mielestäni nämä tyypit, jotka olisivat tarjolla, eivät kiinnosta sinua. Ensi vuoden alussa olisi tulossa sellainen kaveri, jolla on jotain yhteistä sinun kanssasi esim. harrastus, työ (sama ala tai saman tyyppinen tai sama työpaikka) tai muu yhdistävä seikka. Ristiverisen vaaleana näkyy minulle ja jollain tavoin sellainen, ettei olisi ns. sinun tyyppiäsi, mutta keskustelujen kautta yhteistä näkemystä löytyisi.
    Pitkään yksin olleena kysyn saman kysymyksen; olisiko näkyvillä ketään minulle sopivaa? Olen ristiverinen ja harmaita jo pukkaa ohimoille.

4. Ap. Vierailija

Muutto pieneen paikkaan, keski-suomi. Lähellä järvistö. Rauhallinen alue. Kaunis seutu. Vapaa ja antoisa pihapiiri. Omakotitalona näkyy, sininen? Muutto kahden kuukauden sisällä. Talo tulee jostakin silmiinne ja ostatte omaksi, sen jälkeen oma on myynnissä ja myytynä pian. Onnellista elämää, kuin uusi alku.

5. Ap. Vierailija

Kiitos. Näen sinulle ristiverisen, sinua muutaman vuoden nuoremman miehen. Hän helmikuussa osuu kohdallesi. Jatkumoa. Tätä ennen kohtaat ihmisiä, jotka eivät saa sinua oikein kiinnostumaan.

6. Ap. Vierailija

Kiitos. Näen sinulle ristiverisen, sinua muutaman vuoden nuoremman miehen. Hän helmikuussa osuu kohdallesi. Jatkumoa. Tätä ennen kohtaat ihmisiä, jotka eivät saa sinua oikein kiinnostumaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri