Noita Ensiksi, pahoittelut esikoisesi kuoleman johdosta :hug: Jaksamisesta, meillä on pojat nyt 11v, 8v ja 2v. Tavallaan kolmonen oli jo 'iltatähti'. Hyvin olen nyt jaksanut, kun on 'vain' yksi pieni, kahden isomman kanssa oli välillä rankkaa, kun keskimmäinen oli todella itkuinen ja huonouninen vauvana. Nyt kuitenkin nelosta kuumeillaan, oli jo tuloillaan viime syksynä, mutta oli kohdunulkoinen raskaus :/
Lynx Meillä oli pitkään noin eli minä kuumeilin ja mies ei. Tuon km:n jälkeen sitten käytiin asiasta pitkät keskustelut ja mieskin sanoi vielä haluavansa lapsia, muttei vielä. Eli tuo kesä otettiin silloin puheeksi ja katotaan nyt, siirtyykö se vielä vai alkaako tositoimet silloin.
pollomuhku Meillä esikoinen on kova potter-fani ja meinasi silloin, kun 7. ilmestyi englanniksi, että ois pitänyt se ostaa ja mun suomentaa hänelle se sitten

Malttoi kuitenkin odottaa tuota suomenkielistä ja sai sen nopeasti luettuakin, joten olen minäkin saanut nyt koko sarjan luettua. Viime kesänä aloin lukemaan kirjoja, esikolla on ne kaikki. Ensimmäisen tosin luin jo tuossa aikoja sitten pojille ääneen pienissä pätkissä :kieh: Mutta hyvä kirjasarja kyllä oli.