C
cella
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja cella:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos!!!
Mä otin jo kengät pois ja koetan rauhoittua...pinna on niin helvetin kireenä, oon tiuskinu lapsille ja miehelle koko päivänFuntsin et oisin paljon parempi äiti jos vaan pääsisin tupakalle! Kaiken maailman tekosyitä!
mä niin tiedän mitä käyt läpi. mä "flippasin" kunnolla tokana päivänä. mä en normaalisti huuda koskaan, silloin huusin aivan hysteerisesti kotona miehelle. olin raivotar. mies joutu lähtee lasten kanssa leffaan siksi aikaa että rauhoitun, mä en ole ikinä tuntenut sellaista raivoa. se oli aika pelottavaa. mutta seKIN meni ohi ja päiväpäivältä homma oli helpompaa.
TSEMPPIÄ!!!!!
Mukava kuulla etten oo ainooJust tuollasta raivoo on täälläkin. Jos tulis tilaisuus niin varmaan voisin tässä tilassa tappaa jonkun, jos tarpeeksi ärsytettäs (tai vähän
). Jääköhän tääki sit kui kauaks aikaa, tää raivo??
mulla meni joitakin päiviä että se raivo alko hellittää tai että opin käsittelee sitä ilman että huusin suoraa huutoa. ja mulla meni _paljon_ nikotiinitabletteja kielen alla. ne toimi mulla parhaiten. laastarit ja purkat oli mulla ihan turhia.