Neljättä lasta yritetään..MIKSI tämä on nyt näin vaikeaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
Yritetty puoli vuotta nyt.. Muut kolme raskautta (tai oikeastaan neljä, yksi keskenmeno) on onnistuneet ekasta tai tokasta kierrosta. MIKSI tämä nyt on näin vaikeaa! :( Alkaa jo ajatella että tulenko enää ollenkaan raskaaksi...

No joskus se vaan kestää... eihän tuo puol vuottakaan tosin ole mikään pitkä aika vaikka tutkimuksiinkin taitaa päästä jos on puolvuotta yritystä...
Meillä kanssa muut 5 raskautta lähti heti kun sormia napsautti, mutta kolmatta raskautta piti yrittää 8kk. Takana oli kylläkin myöhäinen keskenmeno, joten varmaan se vaikutti asiaan eli jonkinlainen stressi syntyi uudesta raskauden yrityksestä.

[QUOTE="Vieras";28977903]No joskus se vaan kestää... eihän tuo puol vuottakaan tosin ole mikään pitkä aika vaikka tutkimuksiinkin taitaa päästä jos on puolvuotta yritystä...
Meillä kanssa muut 5 raskautta lähti heti kun sormia napsautti, mutta kolmatta raskautta piti yrittää 8kk. Takana oli kylläkin myöhäinen keskenmeno, joten varmaan se vaikutti asiaan eli jonkinlainen stressi syntyi uudesta raskauden yrityksestä.[/QUOTE]

Niin eihän se sillai pitkä aika ole, itselle se vaan tuntuu pitkältä kun on aina onnistunut niin nopeasti. Siksi alan jo epäilemään että kaikki ei ole kunnossa.. :/ Mutta täytyy jatkaa vuoden loppuun yrittämistä ja jos ei siihen mennessä onnistu niin jos sitten pääsisi johonkin tutkimuksiin.

No luonto hoitaa sen, ettei niitä lapsia tule liikaa ja kai yrittää sitten vaikeuttaa raskautta. Eihän niille lestadiolaisillekaan ihan kamalasti lapsia tule, kun vertaa siihen, ettei heillä ole ollenkaan ehkäisyä.

[QUOTE="höh";28977863]No eiköhän me itse se asia päätetä montako lasta tehdään.[/QUOTE]

sepä se just, että ei sitä niin vaan PÄÄTETÄ kuin monta me TEHÄÄN.. Lapset tulevat lahjoina! <3

[QUOTE="höh";28977957]No mä olen vasta vähän päälle 30 ni ei taida vielä luonto sentään sitä hoitaa ettei enää lapsia tulisi.[/QUOTE]

Nykyäänkään isoja keskustelun aiheita on juuri se, miten naiset siirtävät lasten tekoa vasta yli 30-kymppiseksi. Eikä niitä lapsia sitten tulekaan. Kyllä se sekä miehen että naisen hedelmällisyys voi lähteä jo laskuun tuossa iässä.

Voi sua raukkaa!! Noin kauan ootte joutuneet yrittämään! Kyllähän nyt nopeammin pitäs onnistua... Niin ja nyt sitten voi syntyä vielä väärään vuodenaikaan eikä sisarusten ikäero olekaan juuri se mitä halusitte...

Ja sitten tosissaan: vuoden yrityksen jälkeen kannattaa tuossa tilanteessa hakeutua tutkimuksiin. Rauhallisesti nyt vain. Noilla taustoilla hippusta vaille 100% todennäköisyys että raskaudut vuoden sisällä yrityksen aloituksesta. Suurelta osalta oikeasti lapsettomilta ei edes löydy mitään vikaa vaan kyse selittämättömästä tilanteesta.

Terv. 2v yrityksen jälkeen raskaana hoidoilla

Kun mikään ei riitä :whistle:
En kyllä kehtais surra enää tuollaisen lapsiluvun jälkeen yhtään mistään, vaan olisin iloinen siitä, että olen saanut peräti kolme ihanaa tenavaa.

Täällä on kyllä ihan turha näköjään yrittää keskustella mistään..en erehdy tänne toiste. Luuletteko etten ole tyytyväinen ja iloinen kolmesta lapsestani?! Tottakai olen!! Yksikään raskaus ei ole ollut helppo ja ekan kanssa todella vaikea sairaala-aika jne! Yhden lapsen vielä haluamme jos meille suodaan! Ja piste.

Yhteistyössä