E elämä kantaa Aktiivinen jäsen 13.01.2006 4 606 1 36 17.10.2007 #2 kysy www.histamiini.com ista siel on monta... mäki saatan tietää jotain mut kysy ennemmin sieltä, on lasten allergiasivusto
kysy www.histamiini.com ista siel on monta... mäki saatan tietää jotain mut kysy ennemmin sieltä, on lasten allergiasivusto
T TheUnforgiven Vieras 17.10.2007 #3 käyn katsoo..tosta kakan väristä vaan että kuuluuko olla ihan tummaa melkein mustaa ja haisee kauheelle..oon kuullu että ois normi neocate kakka
käyn katsoo..tosta kakan väristä vaan että kuuluuko olla ihan tummaa melkein mustaa ja haisee kauheelle..oon kuullu että ois normi neocate kakka
E elämä kantaa Aktiivinen jäsen 13.01.2006 4 606 1 36 17.10.2007 #4 mun mielestä se alkuun muuttaa värin mut en muista oliko se mustaksi vai vihertäväksi... hajusta en tiiä. on myös mahdollista että neocate ei sovi :/ mut joo mun mielestä se muuttaa alkuun muotoaan... joo... kysy sieltä...
mun mielestä se alkuun muuttaa värin mut en muista oliko se mustaksi vai vihertäväksi... hajusta en tiiä. on myös mahdollista että neocate ei sovi :/ mut joo mun mielestä se muuttaa alkuun muotoaan... joo... kysy sieltä...