NetAnttilasta kysyisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bööker
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bööker

Jäsen
22.01.2009
170
0
16
Yritin äsken tilata puutarhakalusteita NetAnttilasta, mutta en onnistunut! :( Kaikki meni hyvin siihen asti kunnes piti täyttää nimi- ja osoitetiedot niihin kenttiin. Eli siis täytin ne, painoin jatka, mutta se palasi takaisin samaan kohtaan, tällä kertaa niin, että ne kentät joihin piti kirjoittaa nimi- ja osoitetiedot hehkuivat tulipunaisina ja tämän yläpuolella luki 'tarkista nimi- ja osoitetietosi'. |O Olen ihan hämilläni, miksei sivut toimineet? Onko se kovin yleinen vika? Ja kyse ei voi olla siitä, että olisin jollain "mustalla listalla", koska en ole KERTAAKAAN tilannut kyseisestä paikasta... :snotty: Yritin myös mieheni tiedoilla, mutta sekään ei myöskään toiminut. (mieheni oli kyllä vieressä). Yritänkö vain myöhemmin uudestaan?

Olis vaan niin kivan näköiset, en usko että löytäisin mistään liikkeestä :|
Pystyin jo kuvittelemaan itseni syömässä grilliruokaa kyseisten kalusteiden äärellä :p

Jelpatkaa avutonta! :wave:

Sun osoitetiedot täytyy olla just siinä muodossa kuin ne on väestörekisteriin merkitty, muuten se herjaa sitä. Silloin kun nuo anttilan sivut uudistui, mulle kävi kans noin, soitin sitten asiakaspalveluun, ja olin laittanut pisteen väärään paikkaan, siis jos osote on esim. 2 as. 3, niin siihen oliskin pitäny laittaa 2 as 3 koska se on niin väestörekisterissä. Kannattaa soittaa sinne niin selviää.

Yhteistyössä