Hae Anna.fi-sivustolta

Netin kilpailut ja arvonnat

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä Laura74, 04.06.2016.

1. Laura74 Vierailija

Kertokaa jotain sivustoja missä voisi osallistua arvontaan ilmaiseksi ja voittaa suurempiakin palkintoja. :) Haluaisin sillon tällön osallistua erilaisiin nettikilpailuihin.

2. Heikki30 Vierailija

Tämä sivusto on ainakin hyvä ja luotettava. Osallistu arvontaan ilmaiseksi. Paljon erilaisia kilpailuja, arvontoja ja voit osallistua niin moneen kilpailuun kun haluat. Löytyy tavarapalkintoja, matkapalkintoja, rahapalkintoja yms.

3. no jaa Vierailija

Pelkään ettei mitään saa ilmaiseksi, eikä palkintojakaan tipu. Kaikki on järkätty siihen malliin, että vain palkintojen tarjoajat voittavat.
    Itse laitan, joskus kärryeuron "pajatsoon" ja menen laitteeseen jossa voittoa ei juuri äsken tipahtanut. Jos saan pari euroa juoksen ulos ja kovaa.
    Olen huomannut kuinka määrätyt mummot istuvat rollaattoreiden päällä ja pelaavat. Itse en halua moiseen koukkuun jäädä.

Surffailen aamuisin televisiossa eri kanavia. Rahaa kerjätään ja kerätään kai läpi yön. Saa soittaa, joka maksaa paljon, lahjoitat joillekin ketkuille tai ulkomaille, sikamaiselle johdolle muka että se jakaa sen sitten nälkäiselle lapselle.

Saat valita numeron. Avotakka taitaa olla lehti joka ei muuten myy, (en tiedä tyhmempää julkaisua) mutta näissä keimeissä se on rautaa. En ole koskaan kuullut, että joku olisi auton, joka on tarjolla ikinä koskaan voittanut. Ihan säälin kaikkia Janne Antineja jotka joutuvat leipänsä moisella hankkimaan, olemaan muka innotuneina moisesta..

4. Tiina Jiina Vierailija

Siellä pitää aina ilmoittaa sähköpostiosoite ja puhelinnumero, ja sitten niihin alkaa tulla mainoksia ja viestejä ja pahimmassa tapauksessa maksullisia viestejä puhelimeen, niin kuin yhdestä kilpailusta alkoi tulla mulle. Oli vielä niin ovelasti tehty, että vaikka ei edes avannut viestiä, vaan poisti sen heti välittömästi, niin siitä kuitenkin meni maksu. Muutaman ehdin maksaa laskussani, kunnes aloin tarkemmin tutkia, että mitä nämä maksut oikein on, ja just niitähän ne oli. Eli vastaanotetustakin viestistä joutui maksamaan ja vielä ihan kunnon summan.

Itse "firmaan" ei ollut mitään mahdollisuutta ottaa yhteyttä, mutta palveluntarjoajalle soitto tuotti tulosta, siellä tiedettiin tämä tapaus ja ainoa mahdollisuus oli laittaa sellainen esto puhelimeen, että näistä tietyn alkuisista numeroista ei voi minun puhelimeeni tulla mitään viestejä, enkä puolestani itse voi lähettää niihin mitään eli kaikki nämä seitsemällätoista alkavat numerot on sitten mulle estetty. Yhdestä jo maksetusta viestistä sain rahat takaisin mutta yksi sitten meni "harakoille."

Joka ikisessä kilpailussa nykyään kysytään vielä, että saako lähettää mainoksia ja jos saa niin ruksi tähän. Epäilyni herää aina, että osallistuvatko sitten ruksittomat vastaukset kilpailuun ollenkaan. Jätän vastaamatta, koska en halua mainostulvaa. Jätän vastaamatta niihinkin lehtien kilpailuihin, missä pitää ilmoittaa, onko tilaaja vai ostiko irtonumeron. Mukamas tilastoinnin takia sellaista kysyvät, en usko. Kyllä he tilaajien määränsä tietävät muutenkin. Ja irtonumeroiden ostajat selviää myyntitulosta, joten kyllä heillä tilastot on ihan tiedossa. Mitään tilastoinnin tarvetta ei ole sillä, onko kilpailuun vastannut tilaaja vai ei.

5. Anniinan Vierailija

Voita täyden ylläpidon matka katsomaan Makwan Amirhanin vapaaottelua Lontooseen maaliskuussa 2017. Lisätiedot tästä linkistä.

6. Lottokone Vierailija

7. vierailija Vierailija

8. vierailija Vierailija

Joo joo ja varmaan voittaa :D

9. vierailija Vierailija

Osallistuarvontoihin.blogspot.fi sivulla ainakin voi osallistua muutamiin kilpailuihin. Palkintona oli mm. matkalahjakortteja, lisäravinteita ja applen tuotteita.

10. vierailija Vierailija

Ihanaa. Voitin netin arvonnassa muhkeita palkintoja. Kannattaa rohkeasti ottaa osaa ja hyötyä kaikista tarjotuista mahdollisuuksista. Minä voitin ja sinkin voitat. Se on mahdollista. Kaikki on mahdollista. Mikä tahansa on mahdollista. Kokeile mahdollisuus on sina mahdollisuus. Minä tirfän kun mahdollisesti voitin. Lupasivat lähettää hienon palkinnon kolme viikkoa sitten. Pian se tulee olen varma. Kusti misdä lienet.

11. vierailija Vierailija

Kokeile:
    http://kilpailulista.fi
    Listaa parhaita asiallisia kilpailuja, joihin osallistuakseen ei tarvitse rekisteröityä. Hyviä palkintoja.

12. TainaK Vierailija

Löysin googlesta tämmöisen arvonnan, jossa voi voittaa ilmaiseksi vuoden kahvit. Oli aika helppoa osallistua, nyt sitten vaan jännitetään voittoa, ni pääsee päiväkahvittelemaan.

13. vierailija Vierailija

14. Simppeli Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus