Netin VAIPPAKAUPPOJEN pitäjät --->

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Kysypä ensin mustana niin joku vois vaikka laittaa yytä?? Ei mulle tulis ainakaan mieleenkään kertoilla tienestejäni palstalla...

Voi hyvänen aika... :O No jos joku voi edes suuntaa sanoa, niin VOI LAITTAA SEN ILMAN NIMIMERKKIÄ, niin ei tule paljastetuksi. En aravnnut, että on niin salainen asia, jos joku nyt suunnilleen jotain vinkkaa, kun ei ole itsellä mitään hajua mitä tuollaisella voisi tienata, ihan siksi kysyin. :)

No kai se riippuu ihan siitä paljonko saa myydyksi/tehdyksi/kaupatuksi ja minkälaisia kanavia pitkin, onko malli hyvä jne. Sellaista 17 euroa keskimäärin pyydetään vaipalta.
Hankalaa sanoa, aika yksilöllistä ja paljon kiinni markkinoinnista yms sellasesta.
joku menestyy- toinen ei.

Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
No kai se riippuu ihan siitä paljonko saa myydyksi/tehdyksi/kaupatuksi ja minkälaisia kanavia pitkin, onko malli hyvä jne. Sellaista 17 euroa keskimäärin pyydetään vaipalta.
Hankalaa sanoa, aika yksilöllistä ja paljon kiinni markkinoinnista yms sellasesta.
joku menestyy- toinen ei.

Joo noin arvelinkin, että tosi vaikea sanoa. :-/
Olen vaan itse miettinyt asiaa ja yritysneuvoja kovasti pyyteli jotain suuntaa tienisteistä, niin on tosi vaikea hatusta repiä mitään, kun ei ole tosiaan hajuakaan mitä tuollaisella hommalla voisi ehkä tienata.

No yritysneuvojalle riittää kun teet omasta mielestäsi realistisen laskelman/tavoitteen.
Mietit miten paljon saisit valmistettua ja millä hinnalla myisit, tarvikkeet ja aika ja sen sellaiset. Ja pohdit markkinakanavat ja tuumailet paljonko saisit niitä sitten menemään.
Ei se päde, miten toinen niillä tienaa. Tsemppiä!