Hae Anna.fi-sivustolta

Netistä ei kuulu äänet, missä vika?

Viestiketju osiossa 'Tietotekniikka' , käynnistäjänä AmJ, 08.02.2008.

1. AmJ Vierailija

Ilmaantui sellainen ongelma, että netistä (Firefox) ei kuulu äänet, jos esim yritän katsoa youtubesta videoita, tai mitä tahansa muuta. Ei kuulokkeista eikä kaiuttimista.

Winampilla tai muilla ohjelmilla musiikkia kuunnellessa kaikki on ok, samoin windowsin merkkiäänet toimii. Ja mikä kummallisinta, vika on ainoastaan omilla käyttäjätunnuksillani. Toisen käyttäjän tunnuksilla äänet kuuluu myös netistä. Osaisko joku auttaa?

2. Pafe Vierailija

Joku paremmin koneista ymmärtävä osaa varmaan sanoa tarkemmin, mutta jotkut asetukset lienevät väärin.

3. mOIKKA!mulla on just sama ongelma mut vähän erinlainen mulla ei kuulu missään äänet kuka vois auttaa

4. Katsokaa Vierailija

nyt ensimmäiseksi Ohjauspaneeli - Äänet ja äänilaitteet, jospa sieltä jotain selviäisi.

5. hiioop Vierailija

Joho vääräsä reiässä koneen takana.

6. hiiop Vierailija

johto väärässä reiässä..

7. höpönlöpö Vierailija

Hassua, mulla on sama ongelma firefoxin kanssa. Äänet toimi vielä pari iltaa sitten, mutta nyt ei kuulu pihaustakaan. Internet Explorerilla äänet kyllä kuuluu, mutta en tykkää käyttää sitä. Oiskohan vika siinä, jos on ladannut päivityksiä? Tää on kyllä aika häiritsevää..

8. Win asentaja Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Jos ongelma on noin rajallinen että koskee vain toista selainta niin vika täytyy olla siinä. Ohjauspaneelissa ei ole selainkohtaisia asetuksia. Saati raudalla:) Tarkista sen Firefoxin FlashPlayerin ääniasetukset. Hiiren väärällä korvalla videon päältä saa valikon josta voi myös ääniä säätää.

9. kyl se'' Vierailija

Opera on parempi. Meillä aina katkes välillä yhteys ku käytettiin Firefoxia.

10. ei kuulu millään Vierailija

mulla taas ei kuulu millään selaimella. muuten kyllä kuuluu vaikka media playerilla kuuntelee niin toimii ... mutta netissä ei kuulu . oon kokeillu exploterilla mozillalla ja operalla . ei toimi millään. kertokaas viisaat missä vika ! :D

11. Win asentaja Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tarkista ohjauspaneelin ääniasetuksista tai kaiuttimen kuvaa tehtäväpalkin oikeassa reunassa klikkaamalla onko joku äänikanava mykistetty. Siellä liukusäätimet ja mykistyspainikkeet eri kanaville kuten cd, aalto, linjatulo ym.

12. abcdee Vierailija

ei auttanu .. .oon kokeillu asennella vaikka ja mitä mutta ei auta. realtekin oon asentanu ja Ccleanerin ja sillä korjannu rekisterin virheet ja 3 eri nettiselaimella koittanu ja ei toimi ..

13. HILHIRVI@WELHO.COM Vierailija

on kumma ,ihmettelen ÄÄNET EI KUULU MISTÄKÄÄN,VASTAUS NOPEASTI.

14. Orig Mirri Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    hoitaa hommaa eli laittaa ääniä päälle !

15. Uutisankka Vierailija

Mulla on halvat Tarjoustalon kuulokkeet nimellä (koneella lukee) C-Media USB Headphone Set. On katottu kaikki asetukset ja ohjauspaneelin jutut, mutta ääntä ei tuu vaikka pitäs tulla ja kaiutinkin myksityi samalla. Kuulu vaa jotai rätinää ja suhinaa kaks sekuntia ja sit ei kuulunu enää mitää. Onko ne hajalla vai missä pulma?

16. taitaa olla Vierailija

hajonneet.

17. venttu Vierailija

Saitkos Firefoxista äänet tulemaan ja mikäli sait niin miten? Itsellä täysin sama ongelma...

18. pertti ström Vierailija

Jos äänet eivät kuulu internetissä, tai muualla, mutta toisaalla toimii, vika on usein kuuloke- tai kaiutinjohdon väärästä paikasta. Vaihda kaiuttimista tai kuulokkeista lähtevän johdon paikkaa tietokoneen takaosassa, siellä on toisia samanlaisia paikkoja, johon se sopii (näin usein). Jos ei halua arpoo, vaaleenvihreä paikka on yleensä se oikea :)

19. YÄÄH Vierailija

Mulla ei kuulu mistään äänet. Ei mistään. Koikeilin vaihtaa selainta, ja iTunesiaki kokeilin. MISTÄÄN ei kuulu ääniä ;___; Mikä tässä on vikana? Aamulla tää teki kaks isoo päiviystä, johtuisko niistä? Eilen illallaki kuulemma teki yhen päivityksen.

20. joomoi Vierailija

no mul on samoilla paikoilla nii ne ei toimi...

21. LATAA Vierailija

22. detson Vierailija

mulla sama ongelma just google chromen kaa. oon kokeillu explorerillaki muttei siinäkään toimi. spotify ym. paskat toimii muttei netissä videot o_O. sit ku meen esim. youtubeen ni tuol oikees alareunas tuo äänijutska ei ees näytä et mul ois nettiselain auki... missä vika?

23. pEkkis Vierailija

Mulla on täysin sama ongelma!!!, ja tarvisin paljon kipeästi apua:)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri