Hae Anna.fi-sivustolta

netistä varaaminen

Viestiketju osiossa 'Thaimaa' , käynnistäjänä tidustelija, 28.04.2008.

  1. hyde Vierailija

    Moro! Varattiin hotelli phuketista agodan kautta. Maksettin,kaikki ok. Tuli hotelli voucherit, kaikki ok. Mutta sitten kyseltiin hotellilta suoraan kenttäkuljetusta Tuli vastaus viestiin ja samassa credit card authorization form johon pitäisi täyttää pankkikortin numerot ym. Onko asiaan kuuluvaa?
     
  2. Ninni Vierailija

    Täällä niin monet parjavat Agodaa ja ilmeisesti kuten ehdoissa selvästi sanotaankin, niin peruutuksissa menetät rahaa, mutta jos ja kun teet matkasi suunnitelmasi mukaan, niin meillä ainakin toimi loistavasti!

    Eli varasimme selvästi halvimmalla hinnalla Agodan kautta Malediiveilla hotellivarauksen. Halusimme juuri tiettyyn tuttuun hotelliin ja se oli Agodan kautta halvin. Mitään ongelmia ei ollut, kaikki toimi sovitusti ja upea matka onnistui jouluna 2011.
     
  3. Jannu2 Uusi jäsen

    liittynyt:
    21.06.2006
    Viestejä:
    496
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kaikki toiminut aina moitteettomasti! Varauksia tehty monena vuonna moneen kohteeseen!
    Lukekaa säännöt! Toimikaa vasta sen jälkeen!
    Sivuja on tarjolla "huur mykket"!
     
  4. KBH5050 Uusi jäsen

    liittynyt:
    23.12.2011
    Viestejä:
    111
    Saadut tykkäykset:
    0
    Agodan kautta tilannut useammankin kerran ja kaikki toiminut ok. Viime reissullakin läppärillä varailin Thaimaassa useampiin hotelleihin huoneen ja hyvin kaikki toimi. Läppäri oli Th kodissa ja ilman mitään tulostettua paperia varauksesta pääsimme kyllä kaikkiin hotelleihin. Tarvittaessa olisin kyllä saanut tulosteen g-mailista hankittua. Loppuhintahan aina tuolla Agodalla nousee, kun lisäävät niitä kuluja siihen, siihenkin jo ekakerran jälkeen tottunut. Latestays on myös toiminut ok.
    Sesongin ulkopuolella on suoraan tiskiltäkin tullut tingattua.
     
  5. poppeli Vierailija

    En voi todellakaan suositella Agodaa. Jos jätät jonkun reklamaation, eivät vastaa. Menin myös retkuun, sivustolla oli edulliseen hintaan huone Vietnam Saigonista, muistaakseni 35 e, varasin kahdeksi yöksi ja loppuhinta oli yli 100 euroa, n. 120 e. Hotelli oli hirveä, haiseva, vanha, aivan kamala! Tuohon hintaan olisi asunut hienosti, jos olisi varannut huoneen siellä paikan päällä.
    Asiaa ei enää jälkikäteen saa mitenkään hoidettua.

    En todellakaan suosittele!
     
  6. KBH5050 Uusi jäsen

    liittynyt:
    23.12.2011
    Viestejä:
    111
    Saadut tykkäykset:
    0
    Asioista saa ja pitääkin olla eri mieltä. Kyllä minullakin oli huono kokemus yhdestä yöstä Agodan varauksessa, ei kuitenkaan heidän syynsä.
    Vaikea toisinaan syyllistä löytää näissä varauksissa ja vastaajaa!!!
     
  7. iyut Vierailija

    Ei enää ikinä hotellia Agodalta. Varasin ensin yhden hotellin Phuketista, josta sitten ilmoitettiin että valitsemaani huonetta ei enää ole saatavilla, mutta saan paremman huoneen samalla hinnalla. Seuraava ilmoitus Agodalta oli että hotellista ei ole enää mitään huoneita saatavilla ja minua neuvottiin varaamaan huone jostain toisesta hotellista. Kun sain toisen hotellin varattua, niin yhtäkkiä alkuperäisestä hotelli valinnasta löytyikin huoneita. Nyt on kaksi hotellia ja kumpaakaan ei pysty perumaan ja molemmista tullaan agodan mukaan veloittamaan.
     
  8. 3kk thailomaa Vierailija

    3 vuotena 3kk talvessa agodan hotelleja käyttäneenä nyt tuli ensimmäinen kerta tarve vaihtaa hotellia,siis eikun muuttamaan varausta jolloin tuli ilmoitus ettei tilini itsepalvelua voi käyttää ja sivu menee harmaaksi tarkoituksena estää kuvakaappaus, tosin sen voi kopioida ottamalla kuvan digikameralla,24/7 puhelinpalvelu kehoittaa painamaan 1, seuraavaksi varausnumeron luottokortin päättymispäivän ja näin numeroistatoisiin nimeä kysellen vaikka kaikki selviää jo varausnumerosta mutta tarkoitushan onkin kusetus.sähköpostiosoitetta et löydä mistään ja agodan sivulla olevaa sähköpostia et voi lähettää, siis yhteydenotto on blokattu kaikin tavoin. varaus ja tilin veloitus toimii kuin junan vessa mutta jos jostain syystä joudut muuttamaan tai perumaan varauksesi olet vaikeuksissa ja todennäköisesti menettänyt rahasi, käytä siis muuta toimistoa.kannattaa myös googlailla muunkielisiä kommentteja jolloin huomaa millaisesta firmasta oikein on kyse niin ei tarvitse katua.
     
  9. Nenästä vedetty Vierailija

    Yleensä kaikki on toiminut moitteettomasti, kyseessä on ollut muutaman päivän ja sadan euron varauksia. Nyt tulikin isompi juttu kun varasin sawasdee.comin kautta kuukaudeksi hotellin Thaimaasta. Huone piti olla terassilla, kuten hotellissa oli kaikki esitteen mukaan.
    Sain vahvistuksen, jossa osa öistä olikin ilman terassia. Reklamoin heti, Visalla oli tietysti vahvistettu. Peruutus tai osittainen hyvitys ei kuulemma käy, vaan veloittavat koko summan, n. 1700e.
    Olen käynyt päivittäistä kirjeenvaihtoa ko. Firman kanssa ja näyttää siltä, että voin sanoa good bye rahoilleni.Eivät suostu mihinkään, edes osittaiseen veloitukseen, ehdotin viikkoa.
    Ei ikinä enää pidempiä aikoja, yksi tai kaksi yötä vielä käy. Huoh!
     
  10. Huoh! Vierailija

    Ensin varataan hotelli, sitten perutaan se, sitten otetaankin toinen hotelli, lopulta ei mennä ollenkaan. Ja sitten lopuksi itketään, kun hotellifirma ei tykkää moisesta pelleilystä.

    Mitä järkeä edes varata, jos ei ole 100% varma menostaan? Kyllähän sen hotellin voi ottaa siellä paikan päälläkin.

    Sawasdeessa kuten monessa muussakin hotellissa olen ollut Thaimaassa useita öitä eikä mitään ongelmia ole koskaan ollut. Taidatte joutua vaikeuksiin lähikaupan kassallakin?
     
  11. Nokkapokka Vierailija

    Joskus vain suunnitelmat muuttuvat, eivätkä ne ole aina itsestä riippuvia asioita.
    Syitä voi olla monia, mihin ei saa matkavakutuksesta peruutusturvaa.
    100% varmuutta ei ole elämässä. Vain kuolema on.
     
  12. krito Uusi jäsen

    liittynyt:
    27.06.2017
    Viestejä:
    4
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen käyttänyt https://booking.com varauspalveluita viimeisen viiden vuoden aikana noin kymmenen kertaa ilman ongelmia. Aina on varaukset olleet kohdillaan hotellissa, ja pari kertaa hotellista on tullut suoraan sähköpostia kun ovat kyselleet jotain lisätietoja huoneen suhteen (twin/double bed). Luottokortilta ei ole koskaan veloitettu etukäteen vaan vasta hotelliin saapumisen jälkeen.
     
    Last edited: 18.07.2019
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti