NETLOG??? Sain kutsun tällaseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mantelisuklaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mantelisuklaa

Vieras
Ja kävin kyllä jo katsomassakin, mikä se niin kuin on olevinaan. Siis toimiiko se samalla periaatteella, kuin sms:n suljettu yhteisö? Kannattaako sinne rekkautua ja onko se "turvallista" ( antaa henkilötiedot jne. ladata kuvia jen. )? Mitäs hyötyä rekkautumisesta? Muita kokemuksia?

minä sain kaverilta kutsun myös.. kurkkasin alkusivua ja annoin toistaiseksi olla. en ajatuksena oikein hyväksy itselleni minkään nettiblogin pitämistä ja ihmisten kanssa kommunikoimista sillä tapaa. onhan se kivaa helposti lukea mitä jollekin tutulle kuuluu, mutta se blogi.... mukavampi on keskustella vaikka sähköpostein kun mesekään ei oikein meikäläisen tyyliin sovi kuin joskus kun on oikeasti kiireistä asiaa.

Ei kait siellä mikään pakko ole mitään blogeja kirjoitella? :o Mä en ainakaan ehdi sellasia... Ja muutenkin taitaa olla turha tsydeemi, kun en "ehdi" koskaan pitää meseäkään päällä, niin mitäs sitä sitten tuollakaan tekee... :/ Ainoa mikä tuntu "hyvältä" oli tuo kuvien näyttäminen vain tietylle porukalle. Voisi siis sukulaiset ja pitemmällä olevat kaverit seurata typyn kehitystä, mutta tuleeko niitäkään sitten laiteltua, kun en ole niitä liberon lapsisivujakaan ehtinyt pitää ajan tasalla... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
mä totesin että se on ihan hullu paikka ainakin mulle.heti on kaikki äijät kärkkymssä ja ehdottelemassa.

Ja, tääkö sen pointti onkin! :whistle: :D Ei taitas isäntä tykätä...

mulla kerkes päivän olla siellä sivut ja sit riitti.Sen päivän aikana tuli ainakin 6 eri mieheltä ehdotuksia
"haluisko kahden lapsen äiti vähän päiväksi leikkiseuraa ;) "
"voitaisko tavata ihan eka kaverina ja sitten enemmänkin" jne...
ja tuli sieltä ihan suoriakin seksi ehdotuksia.
Ei ollut mun makuun toi paikka joten poistin sivut sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
mä totesin että se on ihan hullu paikka ainakin mulle.heti on kaikki äijät kärkkymssä ja ehdottelemassa.

Ja, tääkö sen pointti onkin! :whistle: :D Ei taitas isäntä tykätä...

mulla kerkes päivän olla siellä sivut ja sit riitti.Sen päivän aikana tuli ainakin 6 eri mieheltä ehdotuksia
"haluisko kahden lapsen äiti vähän päiväksi leikkiseuraa ;) "
"voitaisko tavata ihan eka kaverina ja sitten enemmänkin" jne...
ja tuli sieltä ihan suoriakin seksi ehdotuksia.
Ei ollut mun makuun toi paikka joten poistin sivut sieltä.

Jasso... :/ No saa sitten minunkin puolesta jäädä rekkautumatta moiseen. Turhaa perheriidan haastamista mustasukkaisen miehen kanssa...

Ja kävin kyllä jo katsomassakin, mikä se niin kuin on olevinaan. Siis toimiiko se samalla periaatteella, kuin sms:n suljettu yhteisö? Kannattaako sinne rekkautua ja onko se "turvallista" ( antaa henkilötiedot jne. ladata kuvia jen. )? Mitäs hyötyä rekkautumisesta? Muita kokemuksia?

EI, älä liity sinne. Ystäväni liittyi, ja kun hän halusi vaihtaa ikänsä, netlog käskee skannaamaan henkkarinsa heille! Että ei vaikuta kovinkaan turvalliselta...

Alkuperäinen kirjoittaja ÄLÄ LIITY;25336674:
EI, älä liity sinne. Ystäväni liittyi, ja kun hän halusi vaihtaa ikänsä, netlog käskee skannaamaan henkkarinsa heille! Että ei vaikuta kovinkaan turvalliselta...

ei pidä paikkaansa. just kokeilin. :D

[QUOTE="Vieras";25336760]Mullekin tuli kutsu tänään...En tiedä mitä tekis.[/QUOTE]

ei siitä mitään haittaakaan ole ollu muutaman vuoden aikana.

Yhteistyössä