Nettideittalu. Kannaattako mun? Kun mä pelkään niin kovaa mitä mieltä ne on mun ulkonäöstä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Deitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No älä tapaa jos on niin hankalaa. Ja kukaan myyjä tai naapuri tmv. tuskin ajattelee susta yhtään mitään ihmeellistä, ellet sitten ole jotenkin tosi spesiaalin näköinen. Relaa nyt vähän!

Ihan tavalliset perusjampat ja peruspirkotkin ovat todella ulkonäkökeskeisiä. Jotenkin mieltäisin tuon ulkonäkökeskeisyyden tietynlaisille ihmisille, mutta karu totuus on se, että ihan se perus-Pasi on ihan tasan yhtä vaativa, kuin se hunksien adonis.

Mitä ilmoituksiin tulee, niin ihmisillä on deittisivustoilla yleensä pitkä liuta ulkonäkötoiveita ja kauniitakin ihmisiä on dumpattu treffeillä jonkun olemattoman fyysisen syyn takia, tyyliin ei ollutkaan riittävän pitkät hiukset.

Missähän deittipalstoilla te pyöritte?
Mä olen ihan tavallisen näköinen, laittautuneena nätti, hiukan tukeva yms.

Mä olen nettideittallut paljon ja ihan fiksuja ja komeitakin miehiä. Aivan asiallisia deittejä olleet ja tähän asti jokaisen kanssa on nähty useammankin kerran.

Mun mielestä kuulostaa siltä, että ap ei suinkaan ole ulkonäkökeskeinen ihminen, vaan pikemminkin erittäin huonon itsetunnon/itseluottamuksen omaava ihminen. Sillä juuri sellaiset joutuvat koko ajan miettimään, mitä muut ajattelevat hänestä.

Ei kaikkia maailman ihmisiä ole tarkoitettu yhteen. Muuten sinkkuja ei olisikaan, jos jokainen vastakkaisen sukupuolen edustaja olisi sopiva kumppani.
Mun työkavereissa on esimerkiksi todella mukavia, sympaattisia, huumorintajuisia ja komeita miehiä. Yksikään heistä ei kuitenkaan ole parisuhdemielessä pätkääkään mun tyyppiä. Vaikka olisinkin sinkku, niin kukaan miespuolisista työkavereistani ei sytyttäisi mua sillä tavalla.
Esim. naapurinikin on todella mukava ja auttavainen normaalin näköinen suomalainen mies, mutta jos joku ehdottaisi häntä minulle kumppaniksi, kuolisin nauruun.

Tiedän myös miehiä, joilla on hyvä kroppa, kiva tyylitaju, ihan komeat kasvot jne, mutta silti ulkonäkö ei vaan sytytä. Jotakin puuttuu.

Toisaalta mulla on aika "outo" miesmaku. Tai yleensä mä en tykkää yhtään sellaisista miehistä, mistä ystäväni. Cheek ei ole mun mielestä komea tai ihq, vaikka musa on iha jees.

Faktahan nyt on vaan se, että EI OLE OLEMASSA IHMISTÄ, JOKA OLISI JOKAISEN SILMISSÄ KAUNIS! Tai se paikkakunnan "rumilus" ei kuitenkaan ole jokaisen silmissä ruma. Maailmassa on ihmisiä, joita sen "rumiluksen" ulkonäkö viehättää.

Jos mies etsii kaunista ja hyväkroppaista naista, toiselle se voi tarkoittaa lievästi ylipainosta, isorintaista, pehmeää, pitkähiuksista blondia ja toiselle miehelle se voi tarkoittaa pientä, siroa, treenattua lyhyttukkaista brunettea.

Yleensä noissa ilmoituksissa "kaunista" "söpöä" "nättiä" jne ovat vain sellaisia heittoja. Ei niitä niin kirjaimellisesti tarkoiteta.

Jos sinä AP olisitkin jomman kumman miehen mielestä liian laiha/lihava/pitkä/lyhyt/vaalea/tumma etc niin mitä sitten!?!? Niitä ihmisiä nyt vaan on, joiden mielestä olet liian jotakin.. On myös niitä ihmisiä, joiden mielestä olet todella hemaiseva beibe.

Pidä itseäsi saaliina. Sinä olet kaunis. Se mies hikoilkoot kelpaako hän sulle.

Mun mielestä on todella ylimielistä ja lapsellista, jos ei toimi treffeillä kuten sovittu. Jos on sovittu, että mennään kahville, niin silloin MENNÄÄN kahville. Mun mielestä on ihan sairasta ja oksettavaa, jos ei voi kahville mennä "sorry, mutta ei kiitos". Kuka meistä on muka niin kova naama ja paskan tärkeä, että voi tehdä toiselle noin?! Me olemme ihmisiä. Ihmisiä, joilla on tunteet.

On myöskin ylimielistä hörppiä ne kahvit ykkösellä alas. On ihan kohteliasta istua hetkeksi juttelemaan. Ei sinne asumaan tarvitse jäädä.

Jokainen meistä on tutustumisen arvoinen ja rumaa ihmistä ei ole olemasakaan.

PS: tottakai jos se toinen ei osaa käyttäytyä tai on itse joku ylimielinen sika, voikin vetästä ne kahvit ykkösellä alas. Kyse oli siitä, että jos se toinen nyt osaa käyttäytyä, niin PITÄÄ tehdä kuten on sovittu.

PPS: Eri asia myös, jos toinen ei ole esim. sama henkilö mitä kuvissa. Mutta jos se toinen nyt on puhunut totta, mutta onkin kuvissa vähän pitemmän, hoikemman ja muodikkaamman näköinen, mitä livenä, niin so what.

Yhteistyössä