Ei kaikkia maailman ihmisiä ole tarkoitettu yhteen. Muuten sinkkuja ei olisikaan, jos jokainen vastakkaisen sukupuolen edustaja olisi sopiva kumppani.
Mun työkavereissa on esimerkiksi todella mukavia, sympaattisia, huumorintajuisia ja komeita miehiä. Yksikään heistä ei kuitenkaan ole parisuhdemielessä pätkääkään mun tyyppiä. Vaikka olisinkin sinkku, niin kukaan miespuolisista työkavereistani ei sytyttäisi mua sillä tavalla.
Esim. naapurinikin on todella mukava ja auttavainen normaalin näköinen suomalainen mies, mutta jos joku ehdottaisi häntä minulle kumppaniksi, kuolisin nauruun.
Tiedän myös miehiä, joilla on hyvä kroppa, kiva tyylitaju, ihan komeat kasvot jne, mutta silti ulkonäkö ei vaan sytytä. Jotakin puuttuu.
Toisaalta mulla on aika "outo" miesmaku. Tai yleensä mä en tykkää yhtään sellaisista miehistä, mistä ystäväni. Cheek ei ole mun mielestä komea tai ihq, vaikka musa on iha jees.
Faktahan nyt on vaan se, että EI OLE OLEMASSA IHMISTÄ, JOKA OLISI JOKAISEN SILMISSÄ KAUNIS! Tai se paikkakunnan "rumilus" ei kuitenkaan ole jokaisen silmissä ruma. Maailmassa on ihmisiä, joita sen "rumiluksen" ulkonäkö viehättää.
Jos mies etsii kaunista ja hyväkroppaista naista, toiselle se voi tarkoittaa lievästi ylipainosta, isorintaista, pehmeää, pitkähiuksista blondia ja toiselle miehelle se voi tarkoittaa pientä, siroa, treenattua lyhyttukkaista brunettea.
Yleensä noissa ilmoituksissa "kaunista" "söpöä" "nättiä" jne ovat vain sellaisia heittoja. Ei niitä niin kirjaimellisesti tarkoiteta.
Jos sinä AP olisitkin jomman kumman miehen mielestä liian laiha/lihava/pitkä/lyhyt/vaalea/tumma etc niin mitä sitten!?!? Niitä ihmisiä nyt vaan on, joiden mielestä olet liian jotakin.. On myös niitä ihmisiä, joiden mielestä olet todella hemaiseva beibe.
Pidä itseäsi saaliina. Sinä olet kaunis. Se mies hikoilkoot kelpaako hän sulle.