Nettikaupasta uskallanko tilata??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietityttää

Vieras
Onko kellään komemusta Anton&Nina nettikaupasta?Yritin päästä tänään tilaamaan sieltä tavaraa.En kuitenkaan päässyt kuin kakkosvaiheeseen jossa pyydetään valitsemaan maksutapa.Sivulla ei kuitenkaan ole mitään mitä valita vaan heittää takaisin ekalle sivulle.laitoin viestiä sinne,missä pyydetään lähettämään tilaus sähköpostitse.Sieltä sitten annetaan takaisin pankkitili mihin maksaa tilaus.Uskallanko luottaa että saan tilaamani tavarat tällä tavalla?Kyse on kuitenkin parin sadan euron tilauksesta.

jaa-a minua niin kyrsii sisukas.net joka rikkoo kuluttasuojalakia joka päivä, myymällä tavara mitä heill äei ole. ja toimituksen pituus,, ihan älytöntä.
Asiakaspalvelun käytös <3 naurettavaa pelleilyä
Toinen kauppa on tinttaiita msitä en enää ikinä tilaa

jaa-a minua niin kyrsii sisukas.net joka rikkoo kuluttasuojalakia joka päivä, myymällä tavara mitä heill äei ole. ja toimituksen pituus,, ihan älytöntä.
Asiakaspalvelun käytös <3 naurettavaa pelleilyä
Toinen kauppa on tinttaiita msitä en enää ikinä tilaa

Just mietityttää saanko tilaamani.Kiva maksaa etukäteen tietämättä milloin tulee.Mietityttää voiko luottaa firmaan joilla ei toimi tilaussivut...Jos vaikka tulisi konkurssi tms menee minun rahani taivaan tuuleen.Siihen ie ole varaa kyllä.

Itse olen pari kertaa Anton&ninan tilannut ja tosi nopeasti on tavara tullut perille, toisella kertaa tuli ilmoitus että tavara on lähetetty samana päivänä kun tilasin. Minulla ei ole ollut tilaamisessa ongelmia. Kannattaa olla varmaan yhteydessä aspalveluun niin saatavat tietää ongelmistaan.

Huonolta kuulostaa toi sisukas.net. Sieltä en varmaan uskaltaisi tilata. Anton&ninallahan on useampi liike ympäri suomea niin siinä mielessä antaa luottoa.

Kyllä toi ainakin nyt jo toimii (tosin on näköjään aloituksesta tovi mennytkin).

Yhden sivun päivitys- tms työ tuskin tarkoittaa automaattisesti konkurssikypsää yritystä. Vieläpä kun helposti selviää että kyseessä on ketju, eikä jonkun huijarin kyhäämä viritelmä joka pistetään nurin viikonlopun kuluttua.

En ymmärrä, miten ihmiset näkee mörköjä ihan joka paikassa.

Yhteistyössä