R
riippuvainen
Vieras
Millä mä saan itseni vierotettua netistä? Olen siis oikeasti nettiriippuvainen ja siitä kärsii suuresti mun lapsi. Nyt haluan eroon tästä riippuvuudesta. Töiden takia en kuitenkaan voi irtisanoa nettiä enkä katkaista piuhoja. Miksi olen ajautunut tähän? Vastaus: Minulla ei ole tarpeeksi aikuista seuraa ja haen sitä täältä. Lapsi on jo 4 vuotias ja mun pitäisi nyt oppia olemaan enemmän hänen kanssaan. Tuntuu vaan niin vaikealta leikkiä leluilla, joka välissä hakeudun kuitenkin nettiin. Kertokaa, miten mä pääsen eroon tästä omin voimin ja miten mä opin olemaan lapseni kanssa. Muhun sopii todella hyvin sanonta "paikalla, muttei läsnä" ja tuo pitäisi saada käännettyä oikein päin.