Nettitreffi miehellä psoriasis!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yäk!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja määä;29141844:
Niin, ajatella, mekin oli kirjoiteltu jo kuukausia ja tiesin periaatteessa jopa mielenterveysongelmistaan.
Jos tuo olisi mulle ollut kynnyskysymys niin olisi haaskannut molempien aikaa melko paljon. Ehkäpä se hänen mielestään ei olisi saanut vaikuttaa, mutta kaikkihan me katsomme kumppanin ulkonäköä jossain määrin. Ketä ällöttää fyysinen vammaisuus, ketä liian iso nenä tai järjetön ylipaino.

Niin että mieluummin olisi jättänyt kertomatta mielenterveysongelmista kuin tästä psorista? Jotenkin en nyt osaa pitää tota kauhean vakavana dealbreakerina.

En ymmärrä, miksi hänen olisi pitänyt kertoa tuollaisesta asiasta? Kaikki meni kuitenkin hyvin, joten joku voisi jopa olettaa, ettei sillä kertomatta jättämisellä ollut suurtakaan merkitystä.

No kyllä mua silloin vitutti tuo asia niin että olin kääntyä kannoillani. Ihmeen vihamielistä tekstiä ap tässä saa. Kukaan ei kuitenkaan tiedä "huoliiko" hän esim. jollain muulla tavalla sairaan miehen, tai huomattavasti ylipainoisen, jne.
Kuten minäkin olen antanut mahdollisuuden kaikille kaksi kertaa itseäni painavammille, vanhemmille, rumille joita ei halua oikein edes katsoa.
Jos olisin lempannut tuon nilkuttamisen perusteella niin sekö minusta olisi tehnyt pinnallisen paskan? Voitteko käsi sydämellä sanoa että huolitte aivan kenet ja minkä näköisen tahansa, ehkä ap:lla nyt se raja kulkee tuossa, ja mikään muu sairaus tai vamma ei häntä säikäytä.
Ja huolitteko minun kaltaiseni, mielenterveysongelmaisen, sekin voi sattua kelle tahansa. En silti toivo sitä teille vaikka ette kaltaistani hullua huolisikaan.

Ja sairaudet yms taitavat muutenkin olla vähän sellaisia, ettei niistä nyt millekkään nettituttavalle viitsi ihan ensimmäisenä kertoa. Asia saattaa ensinnäkin hävettää, esim mun miestäni hävetti hänen paha pälvikaljunsa, koska oli silloin vielä aika nuori (yleensä pidetty vanhempien sairautena)
Enkä minäkään sanonut miehelle, et "mul on sit aivan järkyttävät raskausarvet mahassa"
Jos mies ei niiden takia mua olis halunnut enää tavata, olis se vaan ollut minun onneni etten sellaiseen mieheen olisi enempää aikaani tuhlannut.

Jos miehen psori haittaa aapeeta, vaihda seuraavaan... Jos mies on muuten ihana, hän löytää aivan varmasti naisen jota tää ei haittaa yhtään.

eli netissä kirjoitellessa pitäis mainita KAIKISTA mahdollisista asioista jotka vois sitä toista osapuolta ällöttää tai häiritä? Mitäs kun ne asiat vaihtelee ihan ihmisestä riippuen? Pitäis kertoa et: mul on sit tosi huonot hampaat, vinossakin, kauheet raskausarvet ja iso syntymämerkki perseessä, kauheesti luomia vatsassa ja ruma napa (jotain saattaa ällöttää se ruma napakin) .. huoh

:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja määä;29142014:
Voitteko käsi sydämellä sanoa että huolitte aivan kenet ja minkä näköisen tahansa, ehkä ap:lla nyt se raja kulkee tuossa, ja mikään muu sairaus tai vamma ei häntä säikäytä.
Ja huolitteko minun kaltaiseni, mielenterveysongelmaisen, sekin voi sattua kelle tahansa. En silti toivo sitä teille vaikka ette kaltaistani hullua huolisikaan.

Itsekin olen mt-ongelmainen ;)

alkoi inhottaa, kun aamuisin sängyssä puolitoista desiä hilsettä ja oli kuin vanha pappa niveleineen.
ei jaksanut hoitaa päivittäin, niin muuttui tosi rumaksi.
Oli kamalan huono itsetunto, ei halunnut uimaan tai edes käyttää t-paitoja tai shortseja.
Kesähelteilläkin pukeutui nolon paksuihin vaatteisiin.
ensin en välittänyt, kun rakastin, pikkuhiljaa kuppi alkoi menemään toiselle puolelle.
Ja sitten alkoi inhottaa tuo hilseilykin...joka paikka täynnä hilsettä, niin joo, kyllä inhottaa ja oksettaa.