Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Nettiystävä

Viestiketju osiossa 'Uusia ystäviä?' , käynnistäjänä Avovaimo, 29.12.2009.

1. Avovaimo Vierailija

Toivosin löytäväni ystävän, jonka kanssa voisin netin välityksellä vaihtaa mielipiteitä elämän kirjosta.
    Paikkakunnalla, sukupuolella tai iällä ei ole väliä. Itse olen noin viisikymppinen nainen. Elämä on tarjonnut niin iloja kuin vastoinkäymisiäkin, mutta eteenpäin on menevän mieli.

2. Anni62 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Täällä olisi yksi joka kokenut kans kaikenlaista. 47-v nainen, neljän lapsen äiti ja neljälle mummi.
    Sairaspäivärahalla ja työkyvyttömyyspaperit kelalla, päätös tuleneen keväällä.

[email protected]

3. Jo yli 50 mies Vierailija

Terve.
    Joulu meni, uusivuosi meni. Ei yhtään textiviestiä ystäviltä. En sitten itsekkään lähettänyt.
    On tää kummallinen nykyaika, mitä helpommaksi viestittäminen on saatu, sen vähemmän ystävät muistaa.
    Toinen juttu minkä olen huomannut, ne entiset lähimmät ystävät/sukulaiset ottaa nykyisin vähiten yhteyttä, heh heh joo niin se vaan on, rakkaat sukulaiset ja sydänystävät, miksi pakoilette, mihin on kadonnut se entinen hauskan ja yhdessäolon meininki?

Ai niin, sori että sun ketjuun paasasin, tuli vaan niin kehno olo yht´äkkiä moisesta ajatuksesta.
    Heippa

4. N53* Vierailija

tekstisi oli kuin minun 'kynästä'!
    uutena vuotena päätin etten lähetä ainuttakaan tekstaria, vain lapsille..siinä sitten näkisi ketkä muistaa minua, ne tosiystävät mikäli niitä on. no lähetin sitten kuitenkin kolmelle 'ystävälle' ja arvoitukseksi jäi olisivatko he lähettäneet minulle ensin.
    eron jälkeen ei pahemmin ole ollut ystäviä, oikeastaan vain yksi mutta hänestäkin kuuluu kuukausi kuukaudelta vähemmän.
    joulukorttejakaan ei tullut kuin muutama, aviossa ollessa niitäkin tuli useita.
    pitäisi kai unohtaa nuo 'ystävät' ja hakea aivan uusia.
    en ole katkera mutta kuitenkin.

5. jo yli 50 mies Vierailija

Hei, niin se varmaan on että nuo "entiset" ystävät ja tutut pitää tälläisessä tilanteessa unohtaa ja hakea vaan uusia rohkeesti. Pitää kai tehdä tavalla tai toisella uusia tuttavuuksia, kyllä siellä joku samanhenkinen täytyy olla.
    Luulen että olemalla aivan oikeesti omaitsesnä, ne samanhekiset ystävät tarttuu mukaan.

Siinähän ei ole mitään pahaa jos laittaa ensimmäisen viestin mutta jos vastaaminen on väkinäistä takaisin, sen kyllä huomaa.

Monella on jo vastaaminen työlästä, ei tahdo keksiä mitään nasevaa ja jättää viestinkin sitten vaisuksi, suorastaan hölmöksi.
    Täytyykä tässä alkaa viihdyttämään itse itseään, laittaa kirjeitä postilaatikkoon itselle ja viestittää itselle heh heh juu juu juttuja, huumorilla sitä selvitään.

6. N53* Vierailija

Niinpä, olet oikeassa, mutta mistä niitä uusia ystäviä saa kun ei tule käytyä kuin töissä, kaupassa ja kotona. kapakoissa en käy kuin pari kertaa vuodessa, harrastuksiin ei aina jaksa (tekosyy?), no on sentään koira ja joskus muut koirankusettajat pysähtyvät jutteleen, mutta eipä ole poikinut ystäviä sekään.
    Joo kyllä sen huomaa jos viestiin vastaaminen on väkinäistä..
    Onpa käynyt mielessä että itsessä on jotain vikaa, mielestäni en ole tylsä, huumorintajua riittää, hieman ujo kylläkin. jospa tämä nykyaika vaikka kuinka on viestimiä onkin sellaista että ei enää pidetä yhteyksiä kehenkään..ei kyläillä jne.
    Heh, hyvä idea..alkaa itse viestitteleen itselleen =)
    Taidankin heti kirjoittaa itselleni meilin ja kysellä kuulumisia :)

7. jo yli 50 mies Vierailija

Tuossa olet oikeessa, mistä niitä ystäviä saa, kai sieltä mistä ne sentitkin tulee :)
    Tai... jos olis sellainen ihmiskirpputori, siellä looseissa olis osasto miehille ja naisille.
    Vaikka ikäjärjestyksessä menis sanotaanko että nuorin olis 30, kun alle tuon ovat liian pentuja ja yläraja vois olla 80 koska sen jälkeen tarinat ovat väkisinkin yhtä ja samaa toistoa ja dementtiaa. Jos otan mallia mutsista niin samaa se puhuu joka kerta kun nähään.

Sit siellä torilla vois vaikka koittaa lypsää jotain järkevää, jos mieleinen tapaus loosista löytyy.
    Siellä sais vaikka sormella koittaa onko tapaus tuore vai ylikypsä :) Ja esittää kiperiä kysymyksiä ja jos vastaukset miellyttää, vois varata ystävän sopivalla varausmaksulla tai muulla konstilla. Kotiin sellaista tavaraa ei tohdi heti raahata, saattais pettymys ja palautus olla turhan työlästä.
    Siis pitäis aluksi loosiin häneen yhteyttä vaikka viikon ja jos miellyttää, jatkoa vois suunnitella.

Mutta oikeesti se on tosipaikka mistä sen ystävän saa, harvoin sitä koirankanssa lenkillä juttelee sellaisia että siitä saa pysyvän kaverin, ja jos alkaa liikaa haastelemaan, katotaan pitkillä että mikähän pervo tuokin on ja äkkiä pois.
    Tätä asiaa saadaankin pohtia jatkossa...tsau..

8. N53* Vierailija

Paitti mein muorilla on vielä tosi terävä järjenjuoksu, taitaa mulla olla enemmän dementiaa=)
    Vai sormella koittaa, heheee..eiköhän ne tuoreet ole just niitä alle kolmekymppisiä ja..niin..minkäikäiset ylikypsiä?
    Eipä tuolla koirankusettajien kanssa ihan mitä vaan sovi alkaa haastamaan.. ;)
    No - oikeesti, jos nyt uuden vuoden kunniaksi lupaisi itselleen että alkaisi vähän katsella ympärilleen ja hankkia niitä uusia harrastuksia. jos alkaisi vaikka käymään uimahallissa ja kirjastossa, ja sillointällöin 'parilla', ja humpalla (yök), luulisi että jostain ystäviä poikisi.
    tsau=)

9. jo yli 50 mies Vierailija

Keksit alkaa ystävien etsintää seuraavista paikoista;
    -uimahallissa, kun siellä alkaa höpöttämään ihmisille, menee suuhun vettä ja siitä pulputuksesta ei selvää saa. Lopuks saa kloorivettä silmiin eikä sit näe kelle puhuu, ihmiselle vai pomppulaudalle.
    -kirjasto, siellä taas vallitsee paniikinomainen hiljaisuus, pitäis opetella huulilta puhuminen tai viittomakieli, huh huh olispa työlästä ystävän saanti.
    -humpalla, monimutkainen juttu, ensin kun joku rohkee uskaltaa hakea tai meet hakemaan, ei oikein uskalla puhua mitään, koska pelkää että toinen luulee toisen olevan iskuretkellä, ja kaikki romahtaa siihen, tai humppa soi niin kovaa että toisen korvaan huutaminen vie lopulta äänen ja lopuksi joutuu taas huitomaan käsillä, ja toinen saattaa kuvitella ne tanssiliikkeiksi ja katoaa vähin äänin baarin puolelle.

Että ei se ystävän saanti taida helppoa olla, kun sitä oikein lähtee etsimään.
    Minä uskon että se/ne ystävät vaan jotenkin tupsahtaa, kun aika on.
    Mutta on se totta että harrastuksissa jokunen löytyy tai jos muuten liikkuu julkisilla paikoilla "pirtsakkana" ja sanavalmiina. Mene ja tiedä sit.

PS.
    noista koirankusettajista mun käsityksen mukaan viimeiks saa ystävän, kun jokainen repii omaa rakkia erisuuntaan, ettei vaan karvakuonot pääse nuuskimaan toisiaan, ja taluttajat katsoo vihaisesti että vie rakkis pois siitä:)

Toivon todella että saat paljon paljon mukavia ystäviä, kavereita, iltojen iloksi, hyvänpäivän tutuiksi asioita jakamaan ja funtsimaan, missä maailma menee jne.

Tsaukki taas.

10. N53* Vierailija

voi hitto sun juttujas!! nauroin vääränä =)
    uimahallissa voi alkaa haastaa juttua saunassakin. jos vain näkee ilman rillejä puhuuko ihmiselle vai tyhjälle salille. mutta veikkaan että homma menee samaten kuin jos alkaa hississä puhumaan jollekin, vastaukseksi saa pahan mulkaisun.
    muistui mieleen kirjaston hiljaisuudesta erään tutun tapaus:eek:li muksunsa kanssa kirjastossa ja muksu kysyi kovemmalla äänellä jotain ja äiti käski puhua hiljempaa, muksu huusi vielä kovemmalla äänellä "kuka täällä sitten oikein nukkuu"!?
    tuo humppa on ihan ääripää, parin promillen huuruissa voisi mennäkin, sitten ainakin "osaa" askeleet jotenkin eikä siinä tule mieleen jutustelu kun pitää laskea niitä askelia =)
    repispä vaan kaikki rakkiaan omaan suuntaan, perhana kun pitävät vapaana jotain tanskandogia tai dobermannia. pikku fifi olisi pelkkä suupala sellaiselle. mutta aina on karkuun päästy.
    samaa sulle sinne, oikein paljon mukavia ystäviä ja mukavaa alkanutta vuotta!
    moiks taas

11. jo yli 50 mies Vierailija

Morjest.
    Ai on jutut hittosoikoon juttuja? niipä saattaa olla, katsos huumorilla sitä pärjää, ei pidä olla niuhottaja eikä tosikko, sellaisia ihmiset karttaa, vai mitä?

Tosiaan kyllä noissa mainitsemissasi paikoissa ystäviä saa, minä vaan väritin juttukynällä sitä.
    Osaan olla vakavakin jos vaaditaan....melkein....vähän aikaa.

Mutta kylläpäs tää kylmä kahvi maistuu pahalle, ei se voi kaunistaa, eihän kalanmaksaöljykään kaunista eikä maistu hyvälle.

Oletkos saanyt tälläviikolla monta uutta ystävää? ainakin sata niinkö?
    Minä sain yhden.. sinut.

Tuo hississä puheenaloittaja on suuressa vastuussa joutua vaikka millaiseksi ajattelukohteeksi, kukaan ei vastaa vaan ajattelee rumia kysyjästä, joskus saattaa olla että ajattelee hyvääkin mutta on pirun ujo eikä saa avattua suutaan kun vasta 30min päästä, mutta silloin tuskin ollaan enää hississä, paitsi jos tuli sähkökatkos. Ja sit ollaan pelosta hiljaa :(

Kyllä nämä pakkaset sais jo hellittää, 10 astetta riittäis, ei rapa roisku ja puntit pysyy puhtaana.

Oletkos sinä sellainen ulkonaliikkuja tyyppi? Saako sinut ulos pakkasella ilman ulosvetäjää tai perästä tulevaa hirmuliskoa?
    Minä kyllä vipellän lenkillä keli kun keli, mutta en helkutti hulluna mene vaan kävelen metsäpolkuja tai tietä pitkin, siellä ajatus selviää, tai luulen niin.

Tsau taas.

12. N53* Vierailija

huumorilla pärjää..mä sitä viljelen vähän liikaakin. =)
    pitäskö munkin alkaa juomaan kahvia, varsinkin sitä kylmää JOS se kaunistaisi..ei kuulemma silti tee ihmeitä :D
    yhtään uutta ystävää ei ole ilmaantunut mutta ei tarkene uloskaan mennä. kiva jos kelpuutit mut ystäväksi =)
    olen yleensä hississä hiljaa jos on täysin outo ihminen kyydissä. voi taivas mutta tuntuu ikuisuudelta mennä hissillä kolme kerrosväliä jonkin oudon tuppisuun kanssa, tuntuu että matka kestää 5 minuuttia!
    huomenna hellittää, tänään oli 'enää' -15, tuntuu jo helteeltä.
    kyllä mielelläni liikun ulkona mutta mitään extreme-lajeja en harrasta. ja nämä saamarin pakkaset pitää kyllä sisällä, koira pissitetään puolijuoksua naapurin portille (no melkein, heh)..saavat naapurit sitten kirjoittaa yleisöpalstalle.
    mulla on kans metsä ja merenranta sellaisia paikkoja joissa pää nollataan.
    moiks taas!

13. jo yli 50 mies Vierailija

Aivan, huumoria tarvitaan, ei sitä mun mielestä liikaa voi olla, jotkut vaan ei ymmärrä toisten luonnollista tarvetta purkaa ajatuksiaan huumorimielessä.
    Siis uskotko enemmän kylmänkahvin kuin ryppyvoiteen auttavan kaunustumiseen?

Meinaatko että menet aina hississä taakse ja siellä irvistelet ja kohottelet käsiäsi kuin iskeäksesi uhrin niskaan kynnet ja jos uhri kääntyy katsomaan raavit muina naisina niskaasi?

Minä en merta nää mutta järvellä kesäisin päätä selvitellään tai rannoilla nuotioilla. Karvakuonon otan mukaan joka retkelle.

Tänään tuo pakkanen on lahtunut 3-4 astetta, saas nähä onko huomena lupsakka keli?

Tuossa alkuinfossasi sanoit että jakaisit ilot ja surut, onko niitä molempia riittänyt tasaisesti?
    eikös se elämä ole sitä ilon ja surun kiikkulaudalla kiikkumista, joskus se kiikku kallistuu ilon joskus surun puolelle.
    Itsellä on lauta aika suorassa ehkä sittenkin ilon puolella josta tietty olen iloinen.

Moikks.

14. Avovaimo Vierailija

Minä olen se alkuperäisen infon kirjoittaja. Kiikkulaudasta sanoisin, että vähän kallellaan harmin puolelle, mutta kovasti yritän sitä oikaista. karvakuono on mullakin ja luonnossa tykkään sen kanssa liikkua. Huumoria viljelen mutta aivan kaikkeen se ei sovi.
    Kiitos kiinnostuksesta, mukavahan se on vaihtaa ajatuksia, eikä tosiaan kaiken tarvitse niin vakavaa olla.

15. N53* Vierailija

en usko kumpaankaan, en kahviin enkä ryppyvoiteisiin..kumpaakaan en siis käytä, mutta tiedä sitten kun tulee 'vanhaksi' (heh) jos pitää ostaa "ryppyvoidetta ranskalaista" =)
    heh, hyvä toi hissijuttu..mut aina ei pääse taaimmaiseksi paitsi silloin kun on puolen tusinaa ihmistä ja pitää poistua ennen muita.
    oltiin tuossa karvakuonon kanssa meren rannalla, aivan upee ilma! vain eväät puuttuivat...
    viestiketjun aloittaja en ollut minä..alkuperäinen sen jo kertoikin.
    elämässä pitää olla molempia, iloa ja surua. olisi aika yksitoikkoista jos aina pelkkää iloa. kun välillä on suruakin niin jaksaa arvostaa niitä ilon hetkiä. =)
    tässä iässä on iloinen kun on terve, asiat kunnossa ja muksut saatu kasvatettua kunnon kansalaisiksi. silti joskus tulee niitä vastoinkäymisiä, mutta aina niistä on selvitty. :)
    moiks taas

16. jo yli 50 mies Vierailija

Anteeksi että sotkin kirjoittajat. Piti mennä ketjun alkuun tsekkaamaan että kuka ja missä kohdin mulla meni ihmiset sekasin, no selvishän se sieltä.
    No harmeja on ihan kaikilla ja niitsä yleensä selvitään tavalla tai toisella, niin sinäkin varmaan.
    Toivottavasti kiikkulauta ei lepata kovasti vaan alkaa tasaantua liikkeessään.
    Mutta kyllä noista karvakuonoista saa hirveän tuen elämän kiemuroihin, ne jaksaa kuunnella ja katsoo silmiin tosi ymmärtäväisesti.
    Saapahan vaikka heitä helliä paremman puutteessa.
    Totta, huumorilla omat rajansa, se sopii moneen tilanteeseen mutta sitten toisiin ei missään muodossa.
    Juu ei vakavaa ollenkaan, terve.

17. jo yli 50 mies Vierailija

Tuosta ryppyvoiteeseen uskomisesta tositapaus.
    Kerran eräs sukulais nainen vakuutti että kaikki kalliit ja hajustetut rasvat tosiaan poistaa ryppyjä sekä nuorentaa, riidan sai aikaan kun vakavasti epäilin moista väitettä.
    Hän TODELLA uskoo mainostajaan ja maksaa omaisuuden kotkotuksista, on tainnut laitattaa botoxia huuliinkiin, on senverran tötteröhuulet.
    No omatpahan on rahat minne tunkee. Minä kyllä uskon lääkärin määräämään rasvaan ihonhoitoon ja bacimyciiniin mutta nepä ei haisekkaan hajuvedelle.

Tuossa jo totesinkin että sinua pidin viestin avaajana mutta pieleen meni, tulit mukaan myöhemmin, sori vaan.

Kyllä sitä sit tuntuu ihan hyvälle jos on ollut harmia kyllikseen ja sit niistä pääsee eroon, ai ai miten autuas tunne vastaa ihan pip....piiiiippiä.
    Totta että terveyttä tässä eniten arvostaa, silloin jaksaa olla iloinen jos mikään maailmanmurhe ei paina.

Tsemppiä teille kaikille lukijoille.
    Moiks..

18. N53* Vierailija

ei sellaisia voiteita olekaan mitkä nuorentais. jokainen vanhenee, joku vaan nopeempaa kuin toinen. mä uskon että sillä mitä ääntä kohti tunkee ja millaiset elintavat on niin se vaikuttaa. ehkä jotkin luonnontuotteet tosiaan auttaa?? vai voisiko esim aira samulin olla samanlainen (nuorekas) jos ei olisi käyttänyt mitään?
    vai olet sukulaisnaisen kanssa alkanut oikein riiteleen moisesta? ;)
    juu en ollut ketjun aloittaja, vastasin sulle..
    montakos koiruutta sulla on?
    että ihan 'piippiä' vastaa, hyvä vertaus ;)
    kyllä tämä pimeys vähän masentaa mutta kevättä kohti mennään..sinänsä pieni murhe, mutta eikös aina jostain pidä valittaa? ;)

19. jo yli 50 mies Vierailija

Niin ne viisaat sanoo että jos sen nuoruudenlähteen löytäis, niin....
    Mistähän aineesta tulis ensin maalimansota: öljystä, sähköstä, vedestä, ilmasta vai nuorentavasta aineesta??
    Muutenkin elämä olis simppelimpää jos ihmiset ei valehtelis, ottas toisen omaa, kävis vieraissa,
    oksentelis taxiin, saisivat matkalaukkunsa samaan aikaan kotiin kun itsensä.

Ei se riita sukunaisen kanssa kova ollut mutta ällikällä pisti kun niin tosissaa uskoo kaiken maailman salvoihin. Mutta eiks ne botoksihuulet juuri ole sellaista rotua että kaikki teollinen jäte kelpaa kehon korjaamiseen, kuoltua on sitten ympäristö riski, eikun Riihimäelle hävitettäväksi.

Koiria on yksi, toinen kuoli aikoinaan vanhuuteen ja tää nykyinen on keski-iän kriisissä :)
    Tänään se mökötti kun vein pesuhuoneeseen ja pesin kunnolla koko karvakasan, jynssäsin kun porsasta, nyt haisee hyvälle mutta muljottaa kun kysyy miltä olo nyt tuntuu.
    Huomena taas häntä heiluu, se unohtaa kun saa keksin ja ottaa viereen.

Ai mikä pimeä?? pimeetä on vaan peiton alla mutta jos otat ohtalampun mukaan ni johan näkee sielläkin.
    No nyt kun olet valittanut, on seuraavaksi sun sanottava jotain +tiivistä.

Moiks.

20. N53* Vierailija

mä en kyllä yhtään tiedä botoxista, mutta ne julkimot joille sitä on laitettu ovat hirveen näköisiä. ehkäpä anneli jäätteenmäelle voisi hiukan ruiskaista..
    mun hauvavauvalla on vasta lapsuus tai jonkin kirjan mukaan jo murkkuikä (1/2 vuotta).
    eikös karvakasan tule vilu ulkona kun on pesty? vieläkö muljottaa?
    entinen koirani oli lievästi sanottuna paniikissa kun joutui lähellekin vettä..lujaa karkuun sängyn alle, kaikki jarrut päällä kun sitä veti pesulle. kauhulla odotan miten tämä uus koiruus suostuu pesulle.
    mitä katselemista peiton alla olisi?? =)
    positiivista on se kun pakkanen meni persiilleen, ja ja???
    ja kun sain hyvät naurut viestistäsi =)
    moiks

21. jo yli 50 mies Vierailija

En itsekkään tunne botoxin tarpeellisuutta, mutta naama näyttää samalta kuin siltä entiseltä mieheltä joka yritti etuilla nakkijonossa.
    Ai Annelille??? no mihinkä kohtaan sitä sille ruiskauttasit? tisseihinkö?

Karvakasa ei ehdi palella pesun jälkeen, kun föönärillä sitä takaa ajan ja kuivattelen.
    Oikeesti hyvin tykkää, lojuu matolla ja antaa kuivata sitten peittelen sen koisimaan oman peitteensä alle. Ei pahemmin muljota, kun teen kinkkuleivän on kelpokaveria taas.
    Tämä heppu tykkää vedestä, kun on kuuma, ui, kun on jano, juo.

No johan on markkinapäivät, etkö tajua miten mukavaa kattelemista on peiton alla?
    Muistelehan nuoruuttas, salaa lampulla siellä Akua luettiin, salaa siellä ensimmäiset kehitysvaiheet tutkittiin, testattiin näkyykö lampunvalo peitteen läpi, heijastettiin silhuetteja mahaa vasten.

Selitäppä, miten pakkanen voi mennä persiilleen??? no sen minä tajuan jos se pakkanen on herra Pakkanen, joka just liukastu viinanhaku matkallaan.

Pitää lähteä tästä lonksuttelemaan johonki moiks..

22. N53* Vierailija

tai jos ruiskuttaa botoxia vain alahuuleen on kuin anssi kukkonen. emmä ole annelin tissejä nähnyt mutta olemattomat huulet, kaksi ohutta viivaa vain. eikös tisseihin panna silikoonia?
    onpa ihana koiruus kun ihan peiton alla nukkuu =)
    mun riiviö ei kerkiä peiton alle, joskus nukkuu mun kaikussa.
    kesällä sitten näkee uiko se, vesi maittaa liiankin hyvin, mutta kun on suora putki.. :(
    emmä Akua salaa lukenut, ehkä iskän (tai äiskän?) Jalluja joskus ;)
    pitäisikö tutkia nyt taas niitä kehitysvaiheita? mutta jos tulee itku? tai kuukauden masis.
    nooh, nytkun katsoo näkyy kaksi kukkulaa lähimpänä, niiden välissä eikä pikkaista alempanakaan ole napakorua, sitten näkyykin varpaat. ja viimeisenä kenties koira jos on kömpinyt jalkopäähän.
    täälläpäin pakkanen menee perseelleen kun laskee, tai nousee..kumminpäin se kuuluu sanoa?
    jos kans, johonki..urakka suoritettu (kuusi pihalle, yhden käden sormissa pystyi laskemaan montako neulasta jäi puuhun, lattialle ym 'pikkaisen' enempi).
    moiks

23. jo yli 50 mies Vierailija

Olet sinä yks anssi-kukkonen koko tyyppi. Kylläpä nauroin ihan ääneen kun sanoit että mihin sitä botoxia ei pidä laittaa. Mulla meni öljyt ja vellit sekasin kun rupesin tisseihin botoxia lisäämään, taitaa ne filimitähet kuitenkin sitä siliconia sinne täytteeks tunkea.
    Vaan eipä se montaakaan ihmistä haittaa vaikka Anneli ei tissejään korjaakkaan kummallakaan tökötillä. Tai jos hää laittais siliconia huuleen ja botokxia muihin kurvittomiin paikkoihin.

Selkääs saisit saada kun Jallua salaa luit, Akujahan sun piti?
    Eihän ne lehdet olleet naisille, kuten Me naiset, Anna, Gloria tai Maaseudun Tulevaisuus.
    Muistatkos Coctail lehteä, voi miten siisti se oli, ihan lasten lehti nykyään.

Mitenkäs sinä saat itkun aikaan jos tutkit omaa kehitysvaihettas?
    Meinaatkos napakorua, eli nostokorvakkoa? sillä on hyvä vetää naisen vartalo kaarelle kun kiikunjalka. Sitten kun nopeesti hyptonisoi jäykäksi, naisella voi tehdä monta hyödyllistä asiaa kun on sopivasti käppyrällä.
    Nimittäin jos auto jää pohjasta kiinni, eikun käppyränainen auton alle ja kun vääntää, niin nousee nousee.
    Tai voihan sitä käppyrää käyttää vaikka sapluunana, kun taivuttelee venelautoja.

No olikos ne varpaasi vastakkain vai erillään toisistaan, siinä on vissi ero, mietippä sitä.

Meirän kuusi on ollut itämässä juurtumista uudelleen jo pitkään.

Botox terveisin, joha alko turvottaa paikkoja....

24. N53* Vierailija

vai meni täytteet sekaisin =)
    luin mä akujakin mut niit ei tarvinnu peiton alla lukea..hämärästi muistan coctail-lehden, ja mitä kaikkea niitä oli..naisten- ja miestenlehtiä. no nythän on netti, jo pikkumuksut pääsee katselemaan "Jallu-kuvia".
    itku siksi kun ei ole enää parikymppinen.
    piti oikein katsoa suomi-savo -sanakirjasta mikä on nostokorvakko, tai sitten mulla on aukko sivistyksessä..jotenkin tuo sitten selvisi.
    aika moneen sitä käppyränaista voisi käyttää. (naurattaa*) ..jos vaan hypnoosi kestää.
    viimeks kun katsoin varpaita olivat vastakkain ;)
    ootko ruiskuttanut sitä botoxia väärään paikkaan kun turvottaa? =)

25. jo yli 50 mies Vierailija

Niipä näyttää käyneen ett täytepuoli ei ole hallinnassa, pääsiskös jollekkin täytekurssille paikkaamaan tietoja.

Noista jallukuvista netissä, se on maailman väärin asia että sieltä lapst voi katsella niitä kuvia ja kun eivät mistään mitään tajua tai ymmärrä, saavat täysin väärän kasvatuksen seksivalistukseensa.
    Miten joku 8 vee voi ymmärtää kun nainen/set imee patukkaa tai pannaan oikeesti väärään reikään että mikä tässä opissa on sit oikeaa mikä väärää.
    Eikös ne nuoret nykyään aloitakkin suoraan pakoputkesta, kun sit ei tuu tiineeks?
    Nyt pois näistä jutuista.

Vai et tiennyt sanaa " nostokorvakko" jo oli aika nostaa sinutkin tiedon tasalle, ja tää ei ole mikään savolais juttu. en miä oo savolaine.

Etkö sanonu varpailles että mitä te kihnaatte siinä?

Tahtoo nuo omat botoxit ruiskia ihan sinne mihin pittääki, ja sitten ei taatusti turvota... ainakaan minua.

Huomasin sattumalta että tätä ketjua on lukenut yli 500 kiinnostunutta, siispä käytän tilaisuutta hyväksi ja pidän tässä avoimen kirpputorin.

Olis myytävänä:
    -naisten polkupyörä väärällä etuvanteella, tyhjillä kumiloilla 3 €.
    - paljon potkittu nahkainen jalkapallo 1,5€
    - sukkahousut olleet yksissä pikkujoukuissa 1€
    -lapaset, molemmat ehjät ja vasemmankäjen 1 € kpl
    -ladan perä 1:4 loso mutta toimii 4 €
    - kesän 2003 omenoita, puoli ruskeita 2€ sanko

Kysyä voi toimituksesta.
    Terve.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri