Hae Anna.fi-sivustolta

Neulominen lentokoneessa

Viestiketju osiossa 'Rantalomat' , käynnistäjänä K, 05.07.2006.

1. Ideanikkari Vierailija

Onko muuten koneissa myytävänä sukkapuikkoja? taitaisi olla hyväkin myyntiartikkeli jutuista päätellen.

2. M160 Vierailija

Mulla on oma virkkuukoukku ja lankaerä mukana. En oo kyllä matkustanna aikoihin.

3. PT Vierailija

Naurettava keskustelu. Mitä väliä sillä on, kuinka vieressä istuja aikansa koneessa kulutaa.

4. kommentti Vierailija

No mutta katso nyt mitä ap kysyi? Naurettava alku...

5. konjakki Vierailija

Otetaan kaikki oikeen kunnon jurrit niin matka menee joutuisasti. ehkä saadaan aikaseksi tappaluitakin, ainakin viimeistään kentällä. lomalla saa ryypätä

6. M160 (se aito) Vierailija

Lomalla jos sinne sattuu pääsemään kuuluu ryypätä oikein suomalaiskansalliseen malliin eli taju kankaalle. harmi kun lentokoneessa eivät tarjoile tarpeeksi.

7. M 160 kg (lihava) Vierailija

no koneeseen voi aina ostaa täks friistä mukaan sen litran finlandia pullon ja heittää se hetulaan koneessa!!

8. -M160- Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä alan elää lomaelämää vastaa päästyäni auton rattiin! Säästän ryypyn sinne, minne se kuuluukin! Aivan ehdotoman turhaa juoda jo lentokoneissa...on niin kallistakin, ellei oteta omia mukaan. Paras fiilingi tulee siitä, ku auto alkaa murista alla ja kierrokset kiihtyy samalla kun laitan aurinkolasit silmille ja kaasutan lujaa.

9. alkomeeetri Vierailija

siis alat ryyppäämään heti kun pääset auton rattiin?? ei taida polliisi tykätä, tai muut tiellä liikkujat!!

10. Albin Alco Vierailija

Voisitko ystävällisesti kertoa meille ulkopuoleisille, kenelle viestitätät tuosta alkoholin käytöstä?

11. Lilian Vierailija

12. -HJN- Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minun, eikä muiden hallitsemieni nimimerkkien alkoholinkäyttä matkoilla ei kuulu kenellekkään muille!

13. -beggar- Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Nimimerkki=anonyymi ei henkilö lihaa ja verta. Anonyymi on virtuaalihenkilön nimike, koska oikeaa nimeä ei käytetä, se voi olla myös N.N. = Nomen Nescio.
    Varastamasi anonyymit tuskin käyttävät alkoholia, sen kummemmin täällä Matkalaukussa kun jossain etelän lomakohteessa.

14. ... Vierailija

Olisi mielenkiintoista tietää, miten HALLITSET nimimerkkejäsi?

15. Nipsu Vierailija

Heh heh hee.. kiitokset päivän parhaimmista nauruista, hyvä että tuolilla pysyn kun naurattaa niin paljon.
    Taidanpa kokeilla tuota dreijaa, kun syyskuun alussa lennän Mallorcalle. ;)

16. ;DDDDDDD Vierailija

K:lle
    Ja voithan vielä varmuudeksi pisaista naapurin silmään, tai peräti sahata, mutta huomioi, että sahan on oltava ehtaa muovia ja se on kuljetettava urheilusukanvarressa koneeseen....DDDDDDDDD

17. Klaara Vierailija

Voi apua näitä juttuja. Olen tosi pahoillani K, että olet näin asiattomia vastauksia saanut. Itse en ole kovin innokas käsityöihminen, mutta ymmärrän täysin, mitä ajattelet ja että koneessa voisi jotenkin "fiksustikin" viettää aikansa. En tykkää itse lentämisestä eli vähän pelottaa ja joku tuollainen ajanvietievie aina ajatukset pois ja pystyy paremmin rentoutumaan. On se sitten kirja, kudin ja vaikka ne käsilaukkuversiokangaspuut (!!!) ja dreijat, joita jotkut kaupanneet .. ovat kyllä tosi näppäriä ja sanavalmiita, hurraa heille. Eli mielestäni kysymys oli täysin asiallinen. Ota ihmeessä kudin mukaan ja vaikka joskus hotlalla siesta-aikaan harrasta sitä. Käsityöt ja muutenkin käsillä tehtävät työt, puutyöt jne. kunniaan, niin harva kohta enää osaa! Hyvää matkaa sinulle K.

18. Ehdottomasti kannattaa hyödyntää lentoaika käsitöihin!
    Minulla on cabiinilaukkuun mahtuva veistopöytä aina mukana ja jo lyhyemmälläkin lennolla saan pari linnunpönttöä aikaiseksi. Koskaan eivät ole naapurit pahastuneet puuhailustani.
    Puiset sukkapuikot mukaan, ellet metallisia saa turvatarkastuksesta läpi.

19. K Vierailija

Kiitokset teille, jotka vastasitte asiallisesti kysymykseeni. Käsityöt kunniaan! Hyvää kesän jatkoa!

20. Niksikäs Vierailija

Loistava idea. Kauko-idän lennoilla ei ehkä tarvitse edes omia puikkoja...

21. I luokka Vierailija

22. Mallipuuseppä Vierailija

23. kudos Vierailija

minä ainakin virkkailen ja kudon joka matkalla,koskaan ei ole lentokoneessa viety koukkua tai puikkoja.Viimeksi talvella olin Floridassa,eikä mitään ongelmaa.Täällä puhuvat paljon apulantaa ns.virtuaali matkailijat.

24. villasukka Vierailija

Lentokoneeseen saa viedä bambu-puikot, jotka ovat siis bambusta tehdyt. ovat todella hyvät kutoakin, kevyet. itse olen kutonut koneessa näillä ja just sen takia, että esim. 10-14 tunnin lentokin on pitkä ja kutominen hyvä ajanviete. se, jos se tekee ihmisestä nutturapään tms on toinen juttu. kaikki eivät vedä kännejä, joku kutoo ja toinen lukee. Mitä siten, pääasia että ei vahingoita toisia. Enkä ole kenenkään silmiä edes ajatellut puhkoa. bambu-puikkoja saa ainakin käsityöliikkeistä. suosittelen.

25. matkaaja Vierailija

Katso Ilmailulaitoksen ohjeet - ja varoiksi varmista myös lentoyhtiösi erityisohjeet, ne saattavat olla tiukemmat!
    http://www.ilmailuhallinto.fi/useinkysytyt

Neulepuikot: "Muovisia tai puisia sukkapuikkoja sekä virkkuukoukkuja saa viedä matkustamoon."

Virkkuukoukut: "Puusta tai muovista valmistettuja virkkuukoukkuja saa viedä myös matkustamoon."

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri