Neulontaohjeeseen apuja???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuloja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuloja

Vieras
Osaisiko joku kauttaa neuleohjeen kanssa. En ymmärrä pipossa olevan kuvionnin tekoa (kuva M.1A) ja erityisesti viimeinen rivi ruutupiirroksen ohjeessa on epäselvä: vie oikean käden puikko 2 krs alempana olevien kavennusten väliin, poimi 1 oikea s puikolle ja vedä silmukka pitkäksi, jätä s oikean käden puikolle

Jos vien puikon kavennusten väliin ja vedän lenkin niin saan 1 silmukan. Kuvassa näkyy 4 venytettyä silmukkaa. Osaisiko joku viisaampi kertoa, mistä kohtaa silmukat pitää poimia??

Linkki ohjeeseen: Settiin kuuluu: Kuviolliset DROPS baskerimyssy ja kauluri

No ei kyl munkaan mielestä toi kuva ja ruutupiirros oo ihan synkassa.. Tai sit mä oon 15 vuotta neuloneena tosi urpo :D

En osaa kyllä auttaa minä ainakaan. Mutta sen verran sanon että ennenku alkaa Dropsin malleilla neuloo niin kannattaa lukee ohje kunnolla läpi. Niissä on ihan naurettavan paljo virheitä..

No ei kyl munkaan mielestä toi kuva ja ruutupiirros oo ihan synkassa.. Tai sit mä oon 15 vuotta neuloneena tosi urpo :D

En osaa kyllä auttaa minä ainakaan. Mutta sen verran sanon että ennenku alkaa Dropsin malleilla neuloo niin kannattaa lukee ohje kunnolla läpi. Niissä on ihan naurettavan paljo virheitä..

Itekin oon neulonu tosi paljon eli olen varmaan kanssa sitten tosi urpo :D. Pitää varmaan ettiä joku toinen pipon ohje. Ois ollu tosi kiva malli, mutta kun on urpo niin on urpo..

Yhteistyössä