A
ahdistunut
Vieras
mitä täs nyt pitäisi tehdä? olen täysin turhautunut ihmisiin, ensin kuulin että olen ei-toivottu lapsi ja sen perään äite teki itsemurhan lääkkeillä, olin sillon 17-vuotias, nyt 23. olen kasvanut perheväkivallan ja runsaan alkoholinkäytön keskellä. jokaisesta virheestä aina nöyryytettiin. tuntuu siltä etten ole minkään arvonen. pelkkä p**ka. tuntuu siltä että ihmiset tuijottaa ja nauraa mulle. tyttöystävät kaikonneet kun kuulemma mieleni ailahtelee, ja olen todella sairaalloisen mustasukkainen. ja rupean humalassa vielä äärimmäisen agressiiviseksi, ei hyvä. teen nykyää yövartijan hommia. jos en ole töissä ja on vapaita ni sulkeudun kämppään moneksi päiväksi, kauppaan asti kehtaa sentään lähteä käymään.
en tiedä enää.. väsyttää vaan, yöt ja päivät kuluu valvoessa ja ahdistuksen vallassa. töissä kaikki tuijottaa, puhuvat varmaa musta paskaa käytävällä. töissä kuullu ku mua huudetaa tai puhelin soi, mä olin vaa ainoa joka sen kuuli. nyt ne ainaki nauraa mulle. kotona pitää laittaa naulakko nurin ku tuntuu et se tulee kohti pimeästä. hyvä että tiedostan itse joitain näitä sentäs.
en tiedä enää.. väsyttää vaan, yöt ja päivät kuluu valvoessa ja ahdistuksen vallassa. töissä kaikki tuijottaa, puhuvat varmaa musta paskaa käytävällä. töissä kuullu ku mua huudetaa tai puhelin soi, mä olin vaa ainoa joka sen kuuli. nyt ne ainaki nauraa mulle. kotona pitää laittaa naulakko nurin ku tuntuu et se tulee kohti pimeästä. hyvä että tiedostan itse joitain näitä sentäs.