Neuvoja ensikertaiselle :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susannaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Susannaaaa

Vieras
Kaipaisin neuvoja jo teiltä kokeneemmilta :). Olen ollut 11/05 asti ilman pillereitä ja nyt menkat ekaa kertaa myöhässä noin vajaan viikon. Mahaa on kiprustanut noin viitisen pvää (kuin siis menkkakipuja) mutta mitään ei ala. Alavatsa oli turvoksissa pari pvää, lisäksi on muutaman kerran äkkiseltään vaihtaessa asentoa vatsasta vääntänyt kunnolla. Kommentteja olenko raskaana? Menkat ovat marraskuusta lähtien olleet epäsäännölliset muttei koskaan siis näin paljoa 'myöhässä' kuin nyt. Ja jos menen huomenna apteekkiin ostamaan testin niin millaisen ostan? Onko suosituksia? Olen siis ihan ekaa kertaa näissä asioissa liikenteessä ja aivan pallo hukassa :D. Vai pitäisikö minun vielä odottaa? Kiitokset jo etukäteen kaikille!

Hei!
Kyllä minä ainakin testaisin jo tuossa vaiheessa. Testeissä vaihtoehtoja on monia ja kaikki ovat sen verran luotettavia (olen itse käyttänyt milloin mitäkin), että voit valita minkä vaan. Tietysti on valittavana myös se, haluatko tikku- vai liuskatestin, itse olen käyttänyt molempia ja kokenut molemmat ihan yhtä kätevinä. Mutta ne on makuasioita. Ei kun vain apteekkiin ja testin ostoon =)

Yhteistyössä