Neuvoja kaipaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toivoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toivoton

Vieras
Mulla on elämääkin suurempi ongelma. Mun hormonitoiminnalla ei pillerit sopineet ehkäisyksi, tulin niistä huolimatta raskaaksi ja sain ihanan tytön, nyt 2v. Isä ei halua lasta nähdä ja ollaan kaksisteen. Tapasin n. kuukausi sitten mukavan oloisen miehen ja ollaan oltu tiiviisti yhdessä kunnes sain juuri tietää että hän on naimisissa, lopetin suhteen siihen paikkaan. Kaiken huippuna huomasin että olen jälleen raskaana, ilmeisesti ehkäisy taas pettänyt (kondomia käytettiin kyllä). Aborttia en mielellään tekisi, tietysti pitää puhua isäehdokkaan kanssa. En ole halunnut vielä puhua kenellekkään, pakko selvitellä ajatuksia. Miten voi näin käydä, voiko huonompi tuuri enää olla? Olisiko mitään ajatuksia miten tästä tilanteesta voisin selvitä...

No ei tuossa tilanteessa hirveästi vaihtoehtoja ole enää, jossittelu ei auta. Puhu isän kanssa, ja yritä sitten miettiä, mitä itse tahdot. Ratkaisujen kanssa on kyettävä elämään loppuikä...
Kyllä sä yksinkin pärjäät, jos tarpeeksi tahdot. Sisulla ja sinnikkyydellä vaikeiden hetkien läpi, ja hyvistä hetkistä kaikki irti ottaen! ;) Toinen vaihtoehto on raskauden keskeytys. Sinun on vaan pystyttävä tekemään itsellesi oikea ratkaisu. :hug:

Yhteistyössä