neuvoja kaipaava, pieni reissu tiedossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dooris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dooris

Vieras
Olen lähdössä kahdeksi päiväksi matkalle ja imetän reilun 4 kk ikäistä vauvaa..
Täysimetyksellä menty ja tähän asti kun olen ollut muutaman kerran pidempään poissa on syönyt tuttelia, mutta viime viikolla kun olin torstaina yhdessä kokouksessa pakastettu tissimaito eikä tutteli eivät kelvanneet.. Onneksi kokous oli lähellä ja tulin ajoissa juuri sopivasti hätiin ja vauva sai sitten tissiä.
Nyt on alkanut ahdistaan, mahtaako tuosta reissusta tullakaan mitään? Tänään testasin itse pakastetulla maidolla, ei kelvannut vaan tissille piti päästä... Hyvältä ei siis näytä... reissuun on vielä vähän yli pari viikkoa aikaa eli vielä ehtii treenaileen...
Millaisia vinkkejä ja neuvoja teillä olisi tähän tilanteeseen... Muuta kuin tietty se että jättää reissun väliin. Siitä on vaan sovittu jo ajoissa ja maksettukin aika paljon.

Aika hankalalta kieltämättä kuulostaa. Ahkeraa treenausta vaan ja jos yhtään tökkii niin sit perut reissun tai otat vauvan mukaan. Pullosta syöttäjän kannattaa alkuun olla joku muu kuin sinä. Luultavasti ei syö sinulta, kun tissi tuoksuu. Jos syönti on hankalaa, niin en jättäisi(en tosin muutenkaan), sillä kaksi päivää on tosi pitkä aika.

Yhteistyössä