Neuvoja kaipaava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivoinen

Vieras
Tapasin chatissa tammikuun lopussa aivan ihanan miehen.Vaihdoimme sähköpostiosotteita ja kirjoittelimme viikon verran,kun päätin antaa hänelle numeroni.Tässä välissä pitää kertoa,että olen eroamassa miehestäni ja meillä on yksi lapsi.No tämä tuleva ex-mieheni asuu vielä täälä niin,kauan,että hän löytää asunnon.No tämä mies soitti minulle,mutta kävikin niin,että en rohjennut hänen puheluunsa vastata.No viestittelimme ahkerasti kuitenkin ja viikon päästä rohkenin hänelle soittaa.No päätimme,että tapaamme seuraavana viikonloppuna.Kun sitten tapasimme meillä oli tosi hauskaa ja lähdimme yhdessä baariin.Menimme kuitenkin illan päätteeksi kumpikin omiin koteihimme. Tekstailimme seuraavan viikon taas ahkerasti ja päätimme nähdä taas tulevana viikonloppuna.Meillä oli taas hauskaa yhdessä ja juttelimme asioista.No tämä mies halusi,että jään hänen luokseen yöksi ihan nukkumis tarkoituksessa.No itse olin ottanut ja jäin hänen luokseen,mutta yöllä sain tyhmän päähän piston ja lähdin pois hänen luotaan.Aamulla sain häneltä viestin,että oli vähän pettynyt,kun en ollutkaan hänen luonaan,kun aamulla heräsi.Tekstailimme ja soittelimme seuraavan viikon taas ahkeraan ja päätimme taas nähdä.Tämä mies on todellakin antanut ymmärtää,että hän on minusta todellakin kiinnostunut ihan oikeasti. Nyt sitten viime viikonloppuna,kun olin hänen luonaan taas meillä oli todella mukavaa ja jäin hänen luokseen yöksi.Aamu olikin sitten sellainen,että hänen piti lähteä aamusta sovittuun juttuun jonka hän oli kertonut jo edellisenä iltana.No hän ei kuitenkaan tarjonnut aammupalaa,eikä syönyt kyllä itsekään mitään.Ei tarjonnut kyytiä kotiin ja pihalla ei antunut edes pusua.Juttelimme hetken ja hän totesi vaan,että palataan.

Koko viikonloppuna ei hänestä kuulunut mitään ja maanantaina yritin hänelle soittaa kaksi kertaa,mutta hän ei vastannut.No pistin hänelle viestin,että olisi kiva tietää mikä hänelle on tullut.No seuraavana aamuna häneltä tuli viesti,että hän on päättänyt elää sinkkuna vielä jonkin aikaa,että ei ole valmis vielä seurusteleen eikä suhteeseen.

Nyt kysynkin,että pitääkö minun antaa tämän miehen olla ja unohtaa hänet vai mitä minun pitää tehdä?Vai onko hänelle tullut jokin pelko päälle,kun kuitenkin asun vielä mieheni kanssa ja hän pelkää jotain,että palaamme yhteen.Tämä tapaamani mies on niin kultakimpale,että en haluaisi häntä päästää menemään.Antakaa nyt te muut minulle neuvoja mitä minun pitää todella tehdä.Kiitos,kun jaksoitte lukea tämän.

Anna sille miehelle aikaa. Kyllä se ottaa yhteyttä jos on oikeasti kiinnostunu. Mutta jos ei ota, nin älä jää roikkumaan, vaan jatka eteenpäin. Maailma on miehiä täynnä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Ei ole valmis suuhteeseen. En usko, että johtuu sinusta tai sinun tilanteesta, mutta mies tosiaan vaan haluaa vielä sinkkuilla..

Ihmettelen vaan tuota,kun hän oli niin kiinnostunut ja antoi ymmärtää,että hän todellakin haluaa suhteeseen minun kanssani.

Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Ei ole valmis suuhteeseen. En usko, että johtuu sinusta tai sinun tilanteesta, mutta mies tosiaan vaan haluaa vielä sinkkuilla..

Ihmettelen vaan tuota,kun hän oli niin kiinnostunut ja antoi ymmärtää,että hän todellakin haluaa suhteeseen minun kanssani.

joo no se on mies ja tuli siihen tulokseen että ei halua naista joka on vasta eroamassa. Todennäköisesti tavannut jonkun jolla ei ole tuollainen tilanne kuin sinulla. Ja niinhän ne kuule antaa ymmärtää.. että on oikeasti kiinnostunut ja saattoihan se hetken susta ollakkin.

Yhteistyössä