Neuvoja, minua ahdistaa eräs asia !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vierailija"

Vieras
Eli vähän aikaa sitten kuulin pikkuveljeltäni että isoveli olisi tehnyt jotain pikkusiskolle,
kun hän oli nuori.
Hirveä ja ahdistava tilanne. :(

Siskoni ei ole minulle kertonut mitään, vain pikkuveljelleni, enkä siis tiedä kaikkea, vain
vähän, eikä siskoni halua puhua asiasta.

Minua siis ahdistaa ja stressaa myös se että veljeni kysyy minulta neuvoja tässä asiassa,
kuten että pitäisikö hänen kysyä isolta veljeltä suoraan, vai mitä.
Pikkuveljeni on vaikea olla meidän veljen seurassa tämän asiasn takia ja välttelee häntä,
siihenkin hän kysyi minulta neuvoa, mutta kun itsekkään en tiedä mitä tässä ajatella
ja tehdä. :(

Enkä ole uskaltanut puhua mitään tästä miehelleni, eikä vanhemmille, isä on sen verran
vakavasti sairas.

En osaa neuvoa, itsellä samantapainen tilanne, tosin itse olin se uhri. Olen kertonut yhdelle sisaruksista, hänen lastensa sukupuolen takia että osaa varoa.
En toivoisi hänen kertovan muille enkä tosiaan haluaisi tai osaisi puhua asiasta kenenkään kanssa.
Tilanteissa joissa olen joutunut tuon hyväksikäyttäjän seurassa olemaan, olen suhtautunut häneen ystävällisen neutraalisti, en halua asiaa enää sen enempää pohtia eikä hän ole tekemisissä minun lasteni kanssa.
Mutta jokainen on varmaan erilainen, ja voi olla että joku toinen kokee että voi puhua vaikesta asiasta ajan kanssa, minulla ei vaan näin ole ollut.

[QUOTE="vieras";26552628]En osaa neuvoa, itsellä samantapainen tilanne, tosin itse olin se uhri. Olen kertonut yhdelle sisaruksista, hänen lastensa sukupuolen takia että osaa varoa.
En toivoisi hänen kertovan muille enkä tosiaan haluaisi tai osaisi puhua asiasta kenenkään kanssa.
Tilanteissa joissa olen joutunut tuon hyväksikäyttäjän seurassa olemaan, olen suhtautunut häneen ystävällisen neutraalisti, en halua asiaa enää sen enempää pohtia eikä hän ole tekemisissä minun lasteni kanssa.
Mutta jokainen on varmaan erilainen, ja voi olla että joku toinen kokee että voi puhua vaikesta asiasta ajan kanssa, minulla ei vaan näin ole ollut.[/QUOTE]

Ok, kiitos, ehkä vastauksestasi on jotain hyötyä kuitenkin.
Siskoni ei ole halunut puhua asiasta, on tekemisissä veljeni kanssa, eikä sisko tiedä
että veljeni on minulle kertonut asiasta, enkä siis siistäkään syystä oikein uskalla
kysyä siskoltain mitään, ellei hän itse kerro asiasta.

On tosiaan ahdistavaa ja stressavaa tietää tästä. :(
Halaus sinulle.

[QUOTE="vieras";26552628]En osaa neuvoa, itsellä samantapainen tilanne, tosin itse olin se uhri. Olen kertonut yhdelle sisaruksista, hänen lastensa sukupuolen takia että osaa varoa.
Mutta jokainen on varmaan erilainen, ja voi olla että joku toinen kokee että voi puhua vaikesta asiasta ajan kanssa, minulla ei vaan näin ole ollut.[/QUOTE]

Ei se lasten sukupuoli ole ratkaiseva tekijä hyväksikäytössä. Uhriksi voi joutua niin tyttö kuin poikakin.

Yhteistyössä