Neuvokaa mua nyt hieman että miten se opinnäytetyö tehään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja älykääpiö mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

älykääpiö mamma

Vieras
kyseessä merkonomin opinnäytetyö. oon alottanut nää opinnot joskus 2004 ja meinaan nyt viedä loppuun sen ja mulla enää tuo opinnäytetyö jäljellä. Pitää siis vaan kirjoittaa jostain aiheesta jotain ja joku tutkimus osakin siihen piti olla... mulla ei oo mitään hajua että mistä aiheeta teen tai ylipäätänsä mitään. mulla on ohje paperit mutta eipä niistä ollut hirveesti apua tai sitten mä oon vaan vähä älyinen tyyppi. help?? ja siis tähän ei liity mitään työharjoittelu juttuja mitä oon kuullut että nykyään olis.. mä teen tän lopputyön "vanhan aikaisesti"...

Ööö, eikö teillä oo mitään valmistavaa kurssia tuohon tai mitään? AMK:ssa piti käydä kaks seminaaria. :p

Yks vinkki: lue oppilaitoksen kirjastossa toisten opinnäytetöitä niin saat vähän vinkkiä?

Oletko ap töissä tällä hetkellä, joskus opinäytetyön aihe voi löytyä yrityksestä ja se voidaan tehdä jopa palkallisena.

Aihe on vielä erikseen sovittava myös opettajan kanssa.

en ole töissä. Sovittin aiheesta mut ohjaava opettaja sanoi että vapaasti saan vaihtaakin jos haluan. Oppilaitos sijaitsee 200km pääs joten etänä teen. Kurssin olen käynyt v2004 enkä muista siitä mitään.

Yhteistyössä