neuvokaa nyt Joku !

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tarvitsen apua kun kiima on jatkuva. Eikö mistään löydy Naista jota kiinnostaisi päivittäin?
Kiitos ei ,en halua mihinkaan huoriin mennä, vaan kaipaan vanhanaikaista ystävyyttä,
jonka kruunaa hyvä hetki rakastelulle. ei vaan meinaa löytyä?
t Sami -73
 
only love
Vanhanaikaisena miehenä rupea etsimään vaimoa itsellesi, tositarkoituksella siis. Sellaisen voi löytää vaikkapa jostain seurakunnasta tai heidän tapahtumistaan. Baareista ei kannata yrittää. Mutta jos jo heti kättelyssä annat ymmärtää, että olet seksin puutteessa, niin kyllä naiset äkkiä häipyvät. Sellainen tuntuu tunkeilevalta.
Tänä iltana on TV7:lla (www.tv7.fi) suora esirukousohjelma klo
19 - 20:30 (näkyy netissä ja fb myös), laita nimetön rukouspyyntö, sinne muuten tulee runsaasti rukouspyyntöjä, joissa toivotaan puolisoa. Ja moni on löytänytkin, usko vaan.
 
vierailija
en minä ainakaan pane pahitteeksi, jos mies sanoo, että panettaa joka päivä. enemmänkin koen, että (jos ollaan jonkinlaista suhdetta pohtimassa) se on rehellistä.

mieti millä tavalla luontaisesti tutustut uusiin ihmisiin ja tee sitä. kirjoitit, että haluat ystävyyssuhteen, joka kruunataan seksillä silloin tällöin, minusta sinun täytyy silloin lähteä liikkeelle ystävyyssuhteiden luomisesta.

minä olen löytänyt fwb mieheni normaalista elämästä. en halua tutustua netin kautta ihmisiin, joten se rajaa hiukan,kun kaikki etsivät nykyisin suhteensa facebookista, chateista tai tinderistä, mutta kyllä hätä aina keinot keksii. onnekseni monet suomalaiset miehet ovat alkaneet opetella sosiaalisia taitoja ja tuntemattomien kanssa keskustelua -myös vastakkaisen sukupuolen kanssa - ja ainakin itselleni on kaikista helpointa löytää seksiseuraa noiden tilanteiden avittamana. Sen nimittäin huomaa aika nopeasti ollaanko samalla aaltopituudella ja aika luontevasti löytyy keinotkin syventää keskustelua mihin suuntaan vain.

raamattupiireistä löydät todennäköisimmin ne kumppanit, joille riittää seksi kerran viikossa. tv7:n piriii tuskin suostuu rukoilemaan aloittajan seksisuhdetoiveen puolesta, sen verran kokemusta minulla on syntisistä, siis anteeksi, tarkoitan, tv7 tyylin uskovaisista, että he luultavasti alkaisivat rukoilla demonien karkotusta ja synneistä luopumista.
 
ennakkoluuloja
No nyt meni kyllä pieleen tuo arviointi uskovaisista, kyllä me harrastamme seksiä ihan samalla tavalla kuon muutkin . Meillä on vähän korkeammat seksuaaliset arvot, kuin monilla muilla, emme mene heti ensimmäisenä sänkyym, vaan haluamme tutustua ja tulla ainakin ystäviksi ennen kuin alamme seurustelemaan. Se on joku iankaikkisen vanha ajatusrakennelma, että uskiksilla ei ole seksielämää. TV7 on ollut ohjelmasarjojakin, jotka käsittelevät seksuaalisuutta.
 
vierailija
No nyt meni kyllä pieleen tuo arviointi uskovaisista, kyllä me harrastamme seksiä ihan samalla tavalla kuon muutkin . Meillä on vähän korkeammat seksuaaliset arvot, kuin monilla muilla, emme mene heti ensimmäisenä sänkyym, vaan haluamme tutustua ja tulla ainakin ystäviksi ennen kuin alamme seurustelemaan. Se on joku iankaikkisen vanha ajatusrakennelma, että uskiksilla ei ole seksielämää. TV7 on ollut ohjelmasarjojakin, jotka käsittelevät seksuaalisuutta.
Itse käsitän seurusteluna kaiken sosiaalisen kanssakäymisen toisen ihmisen tai eläimen kanssa.

En myöskään koe, että "korkeammat seksuaaliset arvot" voisi selittää sillä, että ei mene sänkyyn "heti ensimmäisenä". korkea seksuaalisuus toteutuu silloin kun kohtaa seksuaalisesti toisen ihmisen sellaisenaan ja vailla minkäänlaista hyväksikäyttöä. Siihen ei uskovaisuutta tarvita. ja jumala joskus haluaa, että kaksi ihmistä kohtaavat toisensa yökerhossa (ei sitä muuten tapahtuisi, sillä jumala on kaikkivaltias) ja herättää näiden seksuaalisen halun toisaan kohtaan, niin mitäpä siinä sen enempää tarvitsee hidastella, kunhan menee jumalan johtauksen alla sänkyyn nauttimaan jumalaisesta seksistä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä