neuvolakäynnit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv32

Vieras
Onko normaalia,että tässä vaiheessa neuvolakäynnit on vielä neljänviikon välein? Kävin torstaina neuvolassa ja siellä oli joku sijainen ja laittoi seuraavan käynnin vasta 7.10, jolloin on meneillään jo rv36. Miten teillä muilla?

Mulla on viikkoja nyt 33+1 ja viime neuvolakäynti oli viikolla 31+3 ja seuraava neuvola 33+4, eli meillä käynnit alkoi nyt kahen viikon välein. Sun kannattaa ehkä soittaa sinne ja kysyä. Mulle terkka sano et tä on hyvä aika alottaa käynnit kahen viikon välein, tuntuu toi sun tilanne mun tilanteeseen verrattuna aika hassulta.

Mulla rv 32 ja neuvolakäynnit 2 viikon välein. Alussa olikin tosi harvoin käyntejä: välit n. 6 vk. Mutta muistaakseni noin viikosta 28 pitäisi alkaa 2 viikon välit.

Jos mennään ohjeiden mukaan niin ensisynnyttäjien neuvolakäynnit ovat aluksi 4 viikon välein, viikosta 30 eteenpäin 2 viikon välein ja viikosta 36 eteenpäin viikon välein. Uudelleensynnyttäjällä käynnit aluksi 4 viikon välein, viikosta 36 eteenpäin 2 viikon välein ja lasketun ajan jälkeen kerran viikossa. Soitapa neuvolaan ja sano että taisi tulla liian pitkä väli.

http://www.stakes.fi/verkkojulk/pdf/op34.pdf

s. 15-17 (neuvolakäynnit ja niiden sisältö)

Yhteistyössä