Neuvolassa käynti toisella paikkakunnalla,onko mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttuliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minttuliina

Jäsen
25.06.2005
211
0
16
Laitetaan tämä tännekin puolelle kun tällä enemmän väkeä liikkuu.
Onko kukaan käynyt raskaus aikana toisella paikkakunnalla neuvolassa ja rakenneultrassa,tai onko semmonen edes mahdollista?
Mulla saattaa olla luvassa työhommia toisellapaikkakunalla ja tämän aikana olisi rakenneultra ja yksi neuvolakäynti,olisikohan mitään mahiksia käydä ne siellä toisella paikalla? koska sitä mahollisuutta ei ole että kävisin kotipaikkakunnalla vaan siinä menisi työalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:
Laitetaan tämä tännekin puolelle kun tällä enemmän väkeä liikkuu.
Onko kukaan käynyt raskaus aikana toisella paikkakunnalla neuvolassa ja rakenneultrassa,tai onko semmonen edes mahdollista?
Mulla saattaa olla luvassa työhommia toisellapaikkakunalla ja tämän aikana olisi rakenneultra ja yksi neuvolakäynti,olisikohan mitään mahiksia käydä ne siellä toisella paikalla? koska sitä mahollisuutta ei ole että kävisin kotipaikkakunnalla vaan siinä menisi työalta.

miten voi mennä työ alta? sehän on laitonta!

Tuttu kävi ex-kotikunnassaan neuvolassa, vaikka oli jo muuttanut. Eli siellä asia sopi. Eikä neuvolakäynti saa työpaikkaa vaarantaa, laitontahan se on.

Aina on mahdollista käydä yksityisellä neuvolakäynnitkin, vaikka maksaa rahaa.

No kirjotin ehkä vähän liian jyrkästi tuon että menee paikka alta,kun siis tämä ei ole vielä varmaa ja johtaja kauhistele sitä jo että olen toiselta paikkakunnalta minkä takia voi olla että en pääse koko hommaan ja jos vielä päälle sanon että minun pitää käydä päivän reissu kotona niin en varmasti sitä saa.Joten helpointa olisi jos voisin siellä käydä.Mutta pitää nyt vain odottaa jos saisin paikan niin alan soitteleen tuota mahollisuutta.

Yhteistyössä