Niin kamalaa että melkein itkettää

Moon Vaan Melonit

Aktiivinen jäsen
10.11.2005
8 352
0
36
Tää on jotain semmosta mitä en olis ikinä itestäni uskonu, mut mua harmittaa kun tulee TREENAAMISEEN pitkä tauko tissileikkauksen takia!
Oon aivan hurahtanu noihin pariin lajiin ja oon ollu itestäni niiiiin ylpeä kun oon jaksanu käydä tai no jaksanu ja jaksanu, kun sinne on ihan hinku mennä.

Sairaanhoitajalta koitin kysellä et koskahan pääsis takas harrastusten pariin, niin se sano et vähintään kuukaus... Mut entäs jos ei sen jälkeenkään viel pysty pomppia!

Silti ootan leikkausta innolla...

Miksei voi saada kaikkea????

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Tää on jotain semmosta mitä en olis ikinä itestäni uskonu, mut mua harmittaa kun tulee TREENAAMISEEN pitkä tauko tissileikkauksen takia!
Oon aivan hurahtanu noihin pariin lajiin ja oon ollu itestäni niiiiin ylpeä kun oon jaksanu käydä tai no jaksanu ja jaksanu, kun sinne on ihan hinku mennä.

Sairaanhoitajalta koitin kysellä et koskahan pääsis takas harrastusten pariin, niin se sano et vähintään kuukaus... Mut entäs jos ei sen jälkeenkään viel pysty pomppia!

Silti ootan leikkausta innolla...http://kaksplus.fi/keskustelu/t1206304,lainaa-13036575#

Miksei voi saada kaikkea????

Heeeii, sori kun utelen, mut ootko menos yksityiselle vai julkiselle puolelle leikattavaksi? Ei oo pakko vastata :)
Minä tahtosin nämä riippuvat mennä kohottamaan, mut maksaapi varmaan ihan hitosti yksityisellä :$
Tekeeköhän ne ees julkisella puolella muutakun pienennyksiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
Heeeii, sori kun utelen, mut ootko menos yksityiselle vai julkiselle puolelle leikattavaksi? Ei oo pakko vastata :)
Minä tahtosin nämä riippuvat mennä kohottamaan, mut maksaapi varmaan ihan hitosti yksityisellä :$

Pienennykseen julkiselle puolelle.
Kohotus toi taitaa mulla olla, kun kirurgi just kannatteli mun tissejä ja sano, et ei nää niin kauheen raskaat oo, et jonku 400-500g poistetaan per tissi...

Varaa omalääkärille aika!

Kohotus toi taitaa mulla olla, kun kirurgi just kannatteli mun tissejä ja sano, et ei nää niin kauheen raskaat oo, et jonku 400-500g poistetaan per tissi...

saatko tehdä kävelylenkkejä?
Pitkä rauhallinen kävelykin saa hyvän mielen =) Voi olla tietysti että on kipuja leikkauksen jälkeen , ettei tee mielikään liikkua.

Pakko kommentoida vielä , et multa ei taida löytyä edes yhteensä tuota 400g ;)

VOis olla ihan paikallaan se ajanvaraus =)
Kokoon oon ihan tyytyväinen, mut hatuttaa kovasti kun nää roikkuu tuol polvissa ja sit saa jatkuvasti kiskoa liivien kanssa ylemmäs :$

Jänskä taito tuo - ottaa tissin käteensä ja tietää painon. Voi vanhempana, kun käsi tärrää liikaa leikkauksiin mennä tuuraamaan hedelmävaakaa cittariin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä ymmärrän kyllä ihan kympillä! Mut parempi vaan olla pomppimatta ettei tuu mitään ikäviä jälkivammoja tai jotain :hug:

Se sairaanhoitaja sai kyllä peloteltua sisäsillä tikki tarinoillaan mut pomppimattomaks, hyvä etten jättäny näit ennen leikkausta treenejäkin väliin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
Pitkä rauhallinen kävelykin saa hyvän mielen =) Voi olla tietysti että on kipuja leikkauksen jälkeen , ettei tee mielikään liikkua.

Kävely ja perusliikunta käy.
Satun vaan harrastamaan kuntopotkunyrkkeilyä, defendoa ja ratsastusta :D
Täytyy kai koittaa löytää jonkun sortin nautintoa tallustelusta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:

Kävely ja perusliikunta käy.
Satun vaan harrastamaan kuntopotkunyrkkeilyä, defendoa ja ratsastusta :D
Täytyy kai koittaa löytää jonkun sortin nautintoa tallustelusta =)

ymmärrän sua enemmän kuin hyvin , mäkin ratsastan ja saa todella kamala tauti olla ennenkuin jää hevostelut väliin ;)
sun täytyy mennä kentän laidalle muiden menoa katselemaan, onneksi kuukausi menee nopeesti kuitenkin.

saapiko viel sen verran udella että moniko numeroisen summan joudut ite maksaa tuosta operaatiosta?

Veikkaisin et menee johonki 100? pintaan...
:o :o härregyyd, sit pitää pikaseen munkin varata aikaa lääkärille jos noin halvalla saapi. Mä kun oon luullu et saapi ite viel maksaa monta sataa siitä, vaikka julkisella tehäänki :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikähän on sinun kuppikokosi? ja millä perustein sait leikkauksen? ja kuinka pitkään jonotat/jonotit?.... haaveilen itsekkin leikkauksesta....

Kuppikoko on G75.
Perusteina se, et tissien pituus on pitkä, mulla on niskat jumissa joka aiheuttaa näköhäiriöitä ja päänsärkyä, lisäks noi häiritsee mun harrastuksia.
Tais tulla 4kk jonotusta, mut pääsin peruutuspaikalle.
Jonon pituus tääl Statissa on n. 6kk, tosin mut leikataan Espoossa :D

saapiko viel sen verran udella että moniko numeroisen summan joudut ite maksaa tuosta operaatiosta?

Veikkaisin et menee johonki 100? pintaan...
:o :o härregyyd, sit pitää pikaseen munkin varata aikaa lääkärille jos noin halvalla saapi. Mä kun oon luullu et saapi ite viel maksaa monta sataa siitä, vaikka julkisella tehäänki :whistle:

No siis kun, omalääkärikäynti makso 11 tai 22?, kirurgin arvio 22?, esikäynti 22?, leikkaus tehdään päiväkirurgisesti joten siihen menee toivottavasti 26?.
Jälkitarkastuksia on ainakan 1kk ja 1v päästä.

Et menee yli sadan mut ei kuitenkaan kovin montaa sataa...

(sainko sut jo sekoitettua :D )

siis riippuu paljon vai miten määritellään?

Riippuu juu :D
Ne siis mitataan kaulakuopasta nänninpäähän, tuloksen mukaan saa sit pisteitä ja kun on kasassa tarpeeks pisteitä pääsee kirurgin arvioon, kirurgi sit päättää pääsetkö leikkaukseen vai et.

mikähän on sinun kuppikokosi? ja millä perustein sait leikkauksen? ja kuinka pitkään jonotat/jonotit?.... haaveilen itsekkin leikkauksesta....

Kuppikoko on G75.
Perusteina se, et tissien pituus on pitkä, mulla on niskat jumissa joka aiheuttaa näköhäiriöitä ja päänsärkyä, lisäks noi häiritsee mun harrastuksia.
Tais tulla 4kk jonotusta, mut pääsin peruutuspaikalle.
Jonon pituus tääl Statissa on n. 6kk, tosin mut leikataan Espoossa :D

Teretulemast siis tohon meitin naapuriin girurgn veitsen alle :)

siis riippuu paljon vai miten määritellään?

Riippuu juu :D
Ne siis mitataan kaulakuopasta nänninpäähän, tuloksen mukaan saa sit pisteitä ja kun on kasassa tarpeeks pisteitä pääsee kirurgin arvioon, kirurgi sit päättää pääsetkö leikkaukseen vai et.

Heh, mun eno joskus sano, että hänen suosikkinaisensa oon sellainen, jolla on tissit polvissa.

Yhteistyössä