Niin kamalaa että melkein itkettää

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muakin kiinnostaa tää asia...Saitko jotenkin ite vaikuttaa asiaan kuinka paljon niitä pienennetään vai mitenkä tää arvio menee?

Kai mä jotenkin sain :D
Tohtori ruttas alaosan rinnasta ja sano, et tän verran suurinpiirtein jää ja lisäs et jos haluan, niin ne voi myös tehdä mulle todella pienet rinnat. Mä sitten totesin, et saa jättää tissejäkin kun en osaa kuvitella elämää ilman =)

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:
mikäs on sit se pituus et pääsee leikkaukseen?siis tuosta kaulakuopasta nänninpäähän?
*tahtoo kans leikkaukseen,huoh...)*

Tota tota...
Kun siinä ekassa arviossa lasketaan pisteitä.
Sitä enemmän pisteitä mitä enemmän rinnat roikkuu, samoin pisteillä arvioidaan rintojen haitat työssä ja harrastuksissa jne...

Niin ja lopuks sit lasketaan kaikki pisteet yhteen, jos saat tarpeeks niin pääset kirurgin arvioon.

Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Jouduitko muuten montaa kertaa ramppaamaan lääkärillä asian takia vai pääsitkö heti arvioitavaks? nimim. 75H tissinen pienennysleikkauksesta haaveileva!

Ekan kerran otin puheeks jomman kumman muksun lääkärineuvolas, tohtori käski varaamaan oman ajan.
Eli siis 1 aika omalääkärille ja sieltä passitus kirurgin arvioon josta passitus leikkausjonoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Jouduitko muuten montaa kertaa ramppaamaan lääkärillä asian takia vai pääsitkö heti arvioitavaks? nimim. 75H tissinen pienennysleikkauksesta haaveileva!

Ekan kerran otin puheeks jomman kumman muksun lääkärineuvolas, tohtori käski varaamaan oman ajan.
Eli siis 1 aika omalääkärille ja sieltä passitus kirurgin arvioon josta passitus leikkausjonoon.

okei, kiitos! pitsköhän oikeesti mennä sinne lääkärille...

Yhteistyössä