niin kiva päivä sit päätty silkkaan *itutukseen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
Kiitsat vielä Pinkille kestityksestä :heart:

Ja Rontto oli kyl kiva nähdä ja hauskaa oli! :heart:

voin sanoa et myydään tollanen kiukkuileva ukko perkele huonoon kotiin!!!!!

No ekana ku kattelin siin telkkaria ja sain hetken olla ihan rauhassa ja likka pelas koneella.. ukkoa alko sit ilmeisemmin vituttamaan joku (?) asia ja sit alko..

" miten tää komero on näin sotkunen" blaa bla blaa...

kämppäki oli ku *yssähävitys kuulemma.. No siin vaihees mul meni järki ja sanoin et " siivotaan sit"

Sit huomasin et ukko oli heittäny eteisen lattialle likan vaatteet mitkä oli ollu tietokonehuoneen pöydällä ( ei siis voinu viedä niit vaikka sängyn päälle tms vaan lattialle ) Olivat kuulemma tiellä..

siin vaihees mulla napsahti ja aloin sit kovalla äänellä sanomaan takas..

nyt toinen olkkaris ja toinen täälä ja mua ei oikeesti huvita nähdä tota ukkoo.. Mykkäkoulu RULAAA!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
No voihan... :/

Jos osaa naiset kiukuta, niin sen taidon kyllä osaa miehetkin :kieh:

:hug:

Ps. kiva kun kelpasi :)

kyllä kelpas juu ja ne mokkapalat oli kyl herrrrkkkuuuu!! <3

kyllä ne osaa sen jalon taidon helvetti soikoon! ja varsinkin ton mykkäkoulun!

"oon mä ainaki omat jäljet siivonnu" sanoin et saa sit alkaa pesemään omat pyykkinsä jne.. et mä siivoon saatana kaikkien jälkiä! Arvostus kunniaan!! :kieh:

no sama täällä... päivä oli mitä mukavin, mut automatkalla sitten ukko tuumaili että pitäs päästä useammin ryyppäämään. hän joka näkee lastaan n. puoli tuntia päivässä, tahtoo nyt viettää viikonloppuvapaatkin juhlien.

riitahan tästä tuli, käskin ukon painua saunan kautta sinne BAARIIN.

kyllä mua ottaa päähän, me kuitenkin ollaan käyty ulkona n. kerran kuussa. ihan sopivasti minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja tirppa:
no sama täällä... päivä oli mitä mukavin, mut automatkalla sitten ukko tuumaili että pitäs päästä useammin ryyppäämään. hän joka näkee lastaan n. puoli tuntia päivässä, tahtoo nyt viettää viikonloppuvapaatkin juhlien.

riitahan tästä tuli, käskin ukon painua saunan kautta sinne BAARIIN.

kyllä mua ottaa päähän, me kuitenkin ollaan käyty ulkona n. kerran kuussa. ihan sopivasti minusta.

:hug: :hug: :hug:

ja mähän en tällä kertaa aloita sovinnotekoa! EN VARMANA!!! se on aina ollu minä, riippumatta kuka sen on alottanu.. nyt tapellaan sit vaikka viikko!!

Yhteistyössä