Niin kova ikävä......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MySelene

Vieras
kun lapset ovat kerrankin hoidossa niin nyt on niin kova ikävä ettei pysty olla. iski joku ahdistuskohtaus....mies ei ajokunnossa. pitäis vissin tarkistaa voisiko joku tulla mukaan jos menis hakee pienimmän kotiin. itken ja stressaan täällä niin. tää on ihan hirveetä miten ihminen voi olla herkkä. ei pitäis ikinä laittaa niitä hoitoon. :( :'( tahtoo halia pikkuista. vanhemmat tytöt isällään...ikävä niitäkin mutta ei voi mitään...... :(

Yritäs nyt keksiä jotain muuta tekemistä. Teet vaikka täykkärin. Saatte sitten kaikki nauttia siitä huomenna. Koristelette vaikka yhdessä. Ei kannata itkeä pillaamaan ruveta, keksi jotain nautinnollista ilman lapsia. Vaahtokylpy tai teet itselles pedikyyrin kotona tai laitat hyvää musaa soimaan ja tanssahtelet siellä. Ja ota ero sellasesta krapulaisesta sikamiehestä. Yök! Mulle ei ainakaan kelpais.

taidan kohta alkaa soittaa jos joku haluis tulla mukaan hakee beibii kotiin. :heart:

mä en ymmärrä miten voi aina olla niin vaikeeta olla. ku ensin haluu sitä vapaa-aikaa mutta sit iskee ikävä ja morkkis. ei oo tod helppoo olla äiti. :ashamed:

onko muillakin aina samoja fiiliksiä? onneks ei oo pakko laittaa niitä yökylään mutta kyllä nekin tykkää siitä. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja villiviini:
Hei,saanko udella miten teillä miehen kanssa menee?:)
oletteko palanneet yhteen?

ihan jees menee tällä hetkellä. päivä kerrallaan. =) ollaan yhessä juu. kaikesta huolimatta yritetään ja otetaan iisisti.

mä olen juuri samanlainen!!Saati jos menisin bilettämään niin olo on niin kurja ja ikävä,että tekisi mieli hakea lapset itselle!Ankeaa itsestäkin kun haluaisi ja tarvitsisi sitä omaa aikaa mutta minullakin tulee ahdistuskohtaus ja pidän itseä tosi surkeana äitinä,,,,,

Keksi nyt hyvä ihminen jotain kivaa tekemistä; itsellesi tai jotain teille yhteisesti.
Pois koneelta ja jos krapulainen mies ei haittaa niin peuhaamaan sen kanssa.

Mulla on aina niin kauhesti tekemistä kun lapset on pois ettei mitään rajaa; siivoan kaappeja (tykkään siitä), luen kirjaa rauhassa, tehdään miehen kanssa jotain mitä tehtiin ennen ku lapsia oli, värjään tukkaa, lakkaan kynsiä... ihan mitä vaan.

Eli ei, ei tod. ole tuollaisia fiiliksiä koskaan ja oon siitä oikeesti tosi tyytyväinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:
en ole bilettänytkään kyllä kohta 3vuoteen ja mieli välillä tekisi mutta tiedän että tuo olotila iskee niin en halua

no siinä se just onkin. tuli menty pikkasen ulos eilen ja paha virhe oli. vaikka käyttäytyi hyvin eikä vetäny hullut perseet niin silti on kaamee morkkis. pitäis jättää ne hommat ihan kokonaan kun tietää ettei pysty olla jälkeenpäin. :'( :'(

No, oon sit varmaan paska äiti, kun meidän pojat lähti illalla serkkujen luo yökylään, eikä mulla oo vielä yhtään ikävä... Tosin ne onkin isompia jo (toka- ja viidesluokkalainen) ja tyttöhän on täällä mun seurana. Kumman hiljasta, kun täällä on vaan yks lapsi :D

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
en ole bilettänytkään kyllä kohta 3vuoteen ja mieli välillä tekisi mutta tiedän että tuo olotila iskee niin en halua

no siinä se just onkin. tuli menty pikkasen ulos eilen ja paha virhe oli. vaikka käyttäytyi hyvin eikä vetäny hullut perseet niin silti on kaamee morkkis. pitäis jättää ne hommat ihan kokonaan kun tietää ettei pysty olla jälkeenpäin. :'( :'(

niin..kai tämä on jotain mielialahäiriötä koska kyllä minun mielestä pitäisi voida rauhassa saada olla eds yksi ilta vaikka lapsia kaipaakin mutta mulla menee aina aivan yli!!Sitten tosiaan se kauhea morkkis kaivaa rintaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
No, oon sit varmaan paska äiti, kun meidän pojat lähti illalla serkkujen luo yökylään, eikä mulla oo vielä yhtään ikävä... Tosin ne onkin isompia jo (toka- ja viidesluokkalainen) ja tyttöhän on täällä mun seurana. Kumman hiljasta, kun täällä on vaan yks lapsi :D

en usko että kun lapset ovat niin isoja tunnen morkkista siitä että ovat hoidossa. tai voihan se olla. oon aina vaan tämmönen yliherkkä stressierkki. ja sit kun yksin hengailee aamulla niin alkaa miettiä liikaa. haluis vaan et olis se pikkuinen täällä nukkumassa. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Miksi muka ainoa tekeminen lasten poissaollessa on bilettäminen? Mä olen absolutisti, keksin runsaasti muutakin ajanvietettä.

kotonahan äiti ikävöi lapsiaan eikä osaa keskittyä muuhun.Tiedän tasan miltä hänestä tuntuu

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Miksi muka ainoa tekeminen lasten poissaollessa on bilettäminen? Mä olen absolutisti, keksin runsaasti muutakin ajanvietettä.

no ei se aina oo bilettämistä mutta ku erehtyy kerran niin harmittaa entistäkin enemmän. :ashamed:

en usko että kun lapset ovat niin isoja tunnen morkkista siitä että ovat hoidossa. tai voihan se olla. oon aina vaan tämmönen yliherkkä stressierkki. ja sit kun yksin hengailee aamulla niin alkaa miettiä liikaa. haluis vaan et olis se pikkuinen täällä nukkumassa. :heart:

juurikin.Mä olen myös yliherkkä :) oot ihan samanlainen kun minä.....

kiva tietää etten oo ainoo "outo". vaikka tätä ahdistusta ei kyllä toivois kenellekkään. no..kun tietää millaista se on niin eihän sit oo pakko viedä lpaset hoitoon. eihän..? :saint: onneks vloppu on pitkä niin ehtii nauttia vielä. harmittaa vaan kun ei taas ajatellu niin pitkälle... |O

kiva tietää etten oo ainoo "outo". vaikka tätä ahdistusta ei kyllä toivois kenellekkään. no..kun tietää millaista se on niin eihän sit oo pakko viedä lpaset hoitoon. eihän..? :saint: onneks vloppu on pitkä niin ehtii nauttia vielä. harmittaa vaan kun ei taas ajatellu niin pitkälle... |O

no et oo ja meillä miestäkin tympäsee välillä kun ei pysty nauttimaan niistä ajoista jos lapset on jossakin!Mä en meidän pienintä 1v. myöskään osaa antaa hoitoon tuon takia!!Pakkotilanne olisi painajainen!!
Voimpa joskus mustana laittaa yytä!!:)

no et oo ja meillä miestäkin tympäsee välillä kun ei pysty nauttimaan niistä ajoista jos lapset on jossakin!Mä en meidän pienintä 1v. myöskään osaa antaa hoitoon tuon takia!!Pakkotilanne olisi painajainen!!
Voimpa joskus mustana laittaa yytä!!:)

ei se mun mies oikein ymmärrä ku oon aina ihan rikki kun lapset hoidossa. ja ahdistaa..en osaa nukkua ja yritän herättää sitä. sanoo vaan et nauti nyt kun on vapaata mutta enemmän stressiä siitä saan. hetken on kivaa mutta aamulla iskee paniikki. tekee kyllä hyvää ottaa kahdenkeskistä aikaa mutta millä hinnalla? pari tuntii päivällä riittäis hyvin tällä hetkellä kun toi nuorin on alle 2v. yökyläily liikaa. ei se kärsi siitä mutta ite kyllä. :snotty: tiiä sit jos olis vähemmän morkkista jos siivoisin koko yön. :D :laugh:

kun lapset ovat kerrankin hoidossa niin nyt on niin kova ikävä ettei pysty olla. iski joku ahdistuskohtaus....mies ei ajokunnossa. pitäis vissin tarkistaa voisiko joku tulla mukaan jos menis hakee pienimmän kotiin. itken ja stressaan täällä niin. tää on ihan hirveetä miten ihminen voi olla herkkä. ei pitäis ikinä laittaa niitä hoitoon. :( :'( tahtoo halia pikkuista. vanhemmat tytöt isällään...ikävä niitäkin mutta ei voi mitään...... :(

No hae ite, miks siihen miestä tarvitaan?? Ja ole lasten kanssa tuo on tosi tyhmää valittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:

No hae ite, miks siihen miestä tarvitaan?? Ja ole lasten kanssa tuo on tosi tyhmää valittaa.

ei oo ajokorttii. |O

Aja ajokortti ja turhaa sanoa ettei ole varaa!! Onhan muuhunkin, se on prioriteettikysymys. Ja oikeesti ajattele, ennenkuin valitat tuollaista asiaa, itse olet valinnut sen, kukaan ei ole pakottanut!!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Aja ajokortti ja turhaa sanoa ettei ole varaa!! Onhan muuhunkin, se on prioriteettikysymys. Ja oikeesti ajattele, ennenkuin valitat tuollaista asiaa, itse olet valinnut sen, kukaan ei ole pakottanut!!

no niin joo. tiedetään. piristi kyllä taas tosi paljon tommonen. :hug:

minä olen kanssa vähän samallainen,kestän sen yhden päivän olla erossa pienimmästä,ku on pakko! =) kesällä mies on luvannu että pääsen isompien kans reissuun muutamaksi päiväksi,että kaksi pienintä jäisi isälleen. siinä on äidille kova paikka... taitasin ikävöidä kokoajan.. mutta ihan hyvää se vain tekee. toisaalta nautin siitä että ei tarvi kantaa ketään vaan olla ihan vapain käsin =) kyllä sen itsellen suo.

Yhteistyössä